handdator

Visa fullständig version : nån ford träff i skåne?

Akilles
2004-06-15, 11:34
Kommer det bli nån ford träff nere i skåne
nu mellan juni - juli månad?

Benan
2004-06-15, 11:40
Bra fråga! Hur går det med månadsträffarna? El har en månad blivit 60 dagar nu? :D

Jensa
2004-06-15, 19:00
ja det var ett bra tag sedan vi hade något här nere nu tycker jag eller vi har bara privata träffar eller??

Keller
2004-06-15, 19:05
ja vi får väl fixa nått utanför månadsträffarna istället.
den egentliga meningen med sydträffarna är att hålla oss samman under vinterhalvåret då det ansågs vara tillräckligt med träffar på sommaren.

personligen tycker jag att vi glider ifrån istället! alla har inte tid att åka på alla skojiga träffar :(

men vi behöver ju itne ha ett månadsmöte. vi kan träffas å grilla lite å snacka skit!

Robban
2004-06-16, 17:15
Hej
Det är lite som simon säger att det finns ju ganska mycket att åka på under sommaren, bla så har vi våra lokala träffar en gång i veckan plus alla bilsportevents och banträffar. Men det är ju helt ok att fixa något sidan om.
Jag har känt personligen att det har varit alldeles för dålig uppslutning på våra träffar och det gör att det blir svårt att fixa nått. För vem skulle vilja ställa upp på något när sen ingen kommer. Jag hoppas på en bättring framöver
personligen har jag jobbat nästan alla kvällar och helger nu under två månaders tid så det finns liksom ingen tid över för mig att göra något.
Men som sagt vi ses på någon av våra träffar eller events i sommar och om det känns bra kan vi alltid ta upp månadsträffarna igen under sommaren.
MVH Robban

Sa-Malmoe
2004-06-18, 08:33
Hmm har det varit dålig uppslutning på månadsträffarna ?
Det har ju varit 10-15 pers varje gång och vadå ordna
något, Det behövs väl inte ordnas något extra för en
månadsträff på McDonalds över en fika eller hamburgare.