Visa fullständig version : min cossie för faen.
tjena! bilen är tyvärr inte tvättad på bilderna hehe men jag var tvungen att visa er på skillnaden före å efter fälgbytet och med och utan frontläpp.framblinkersen också för den delen! blev nöjd! åker te gardermoen imorrn förresten om nån ska dit men nog om det här.
Vad är det för ET på fälgarna och dimension på däcken ?
Var det jobbigt och få färg på frontläppen tyckte lackeraren ??
snyggare med de första fälgarna...
Ska du sälja dom !?
-:Anders:-
2004-06-19, 13:57
tycker osså att det såg grymmare ut me dom första fälgarna.. såg lite mera rally ut då.. Saknas bara en ljusbox å rally lappar så skulle den bli ruskigt frym!
Fälgarna på första bilden var mer stilrena...
Klart snyggare med dom första fälgarna.
RsFanatic
2004-06-20, 00:24
yeah dom första fälgarna var ju asballa skriker ju bara RALLY!
Ghaaaaaaa inte plocka bort riktiga rally fälgarna! Fyyyyyyyyyy.....
hehe dom åker allt på igen snart rally fälgarna! tog av dom tillfälligt för däcken var dåliga som he*vete! tycker också att bilen var mer cool på nåt vis med oz fälgarna. tycker det blir lite kebab med krom å sån dret. :)
Vad är det för ET på fälgarna och dimension på däcken ?
Var det jobbigt och få färg på frontläppen tyckte lackeraren ??
ET:n vette fan vad det är. har ingen koll på det då fälgarna satt på rs:en när jag köpte den. vet iallafall att jag skulle behövt spacers på cossien med dom.
Lackeraren pratade jag aldrig med för verkstan körde sönder min förra frontläpp så dom fick köpa en ny å skicka på lackering. Men lackeringen kan jag inte klaga på. såg fint ut!
Jag har också OZ racing fälgar. Fast jag tycker du ska ha tonade blinkers som mig ^^
http://www.skyadventures.se/photocomp/compImages/CosworthCrew.jpg
Jag har också OZ racing fälgar. Fast jag tycker du ska ha tonade blinkers som mig ^^
http://www.skyadventures.se/photocomp/compImages/CosworthCrew.jpg
jag bytte ut mina tonade mot vita. blir jag trött på dom så byter jag väl tillbaka ::)
Håller helt klart med om att de första fälgarna såg betydligt grymmare ut.. :)
Men dom andra va ganska shyssta oxå men skulle nog må bra av lite spacers.. :D
Håller helt klart med om att de första fälgarna såg betydligt grymmare ut.. :)
Men dom andra va ganska shyssta oxå men skulle nog må bra av lite spacers.. :D
ja det var ju just det =) fick inte tag i några och mina planer är att byta tillbaka till dom andra fälgarna fort jag fått tag i däck så jag skiter i spacers!
Mmm är någ bäst så (och snyggast så), att köra me spacers känns inte lika tryggt.. :D
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.