handdator

Visa fullständig version : fstr10u varning utlyses.

fstr10u
2003-09-04, 21:34
VARNING. NEDANSTÅENDE TEXT KAN UPPFATTAS SOM STÖTANDE!
GRAVIDA SAMT AMMANDE BÖR EJ UTSÄTTAS.
KAN FRAMKALLA KONVULLSIONER OCH SVALLANDE HORMONER.

HERR ordförande frågade vad jag höll på med.detta är svaret.

detta är inte bilrelaterat men väl forum relaterat.
allt jag gjorde denna gång var att skriva en liten skämtsam variant på vad som kan tänkas ingå i en trimmad bil.(nu vart det visst bilrelaterat.)

mitt lilla skriveri har inget med nice eller hans bil att göra.
den verkar helt ok.han fick massor av seriösa svar på sin fråga av sånna som vet .tråden var så gott som död och överspelad tills jag råkade hittade den.de va typ 3-4hundra hitts å nu ä de typ 1200, innan snuten va framme å stoppa.
jag vet exact vad som krävs för att bygga en sån bil.
håll i er här kommer sanningen.
det blir minst problem om man säljer och köper en modern bil.
(hur fjantigt känns det att alltid behöva förklara saker för folk?
är jag 12år och måste stå framför skolfröken och be om ursäkt?)

på alla andra forum i världen jag är inne på får man diskutera saker på ett vuxet sätt,utom här.
den förra tråden spårade inte på något sätt ur.den bara växte till något annat.
där var inga svordommar,inga könsord,inget sånt.
bara folk som uttryckte sina åsikter.
sen kom bror duktig å lade sig felaktigt i.och även fasten tråden var låst så skulle multisvararen lägga sitt ord sist.trist.
dessutom följer han inte sina egna regler.det sista var ett P:M till mig.eller skulle vart.

och för att svara på herr ordförandes fråga.

lustgas är en av två grundämnen sammansatt högkomprimerad gas som vid frigörande tillför en kraftigt ökad syrehalt i förbränningsrummet och med xtra tillfört bränsle på så sätt ökar en motors effektkurva.

WHATEVER!

C
2003-09-05, 08:39
jag skrev mitt öppna brev till dig där för att visa ett exempel på hur det inte ska skrivas på detta forum, i en seriös tråd!

att du sedan skapar en till användare för att jävlas med dina "kompisar" som faktiskt ibland tar illa upp är en till sak som inte tillåts här! alla har gissat att du är uberdriber och när man sedan på detta eminenta forum kolla ip loggar från alla gånger du har varit inne och läst, även när du inte har varit iloggad så har du tabbat dig, en (1) enda gång! vidare vill jag tacka bla telia för informationen jag fått av dem om vilka som står på div ip nummer vissa tider... det va intressant!

sorry... många som vill kicka ut dig härifrån, jag med har god lust. men jag ger dig en chans till.. se till att läsa detta och ta till dig det istället för att använda detta som bränsle åt dina "kalla det vad du vill"...

du gav dig på en person som du äns inte träffat irl eller snackat nämnvärt mycket med någon annan stannsheller för den delen... du har inte tänkt på att folk kanske tar illa upp?

mvh C