handdator

Visa fullständig version : Lås inte alla roliga trådar!!!

joacim77
2003-09-04, 21:53
Ville bara säga att det är tråkigt att alla dom roliga trådarna alltid måste låsas... Varför???????????

Tänkte nu på Perssons tråd där han berättade att han blivit singel....den började ju att urarta sig till en riktigt rolig tråd som man kan läsa såhär på nattkvisten....

Ska ni hålla på och låsa trådar så tycker jag att det är dags att sätta in ett Offtopic illa kvickt....blir så j*vla irriterad när ni låser en rolig tråd...

Bara vad jag tycker.... //Jocke :(

Benan
2003-09-05, 06:52
Jag kan hålla med dig just ang. den tråden.. den tycker jag oxå vi kunde spånat vidare på! :) Men man måste nog ha nån koll på vad som får fortsätt.. Det ska ju inte bli helt upp åt väggarna.

Jensen
2003-09-05, 06:57
Tråden var ingen fråga. Det var OT därför blev den låst.

joacim77
2003-09-05, 07:17
Men då tycker jag att det är dags att det införs ett OT!!!

-FW-
2003-09-05, 07:30
Grejen med Offtopic-forum är ju att de alltid spårar ur och att vara moderator i ett sånt kan inte vara kul... Det är ju tänkt för roliga berättelser, upplevelser och erfarenheter inte för att tala om hur full man var en viss kväll och pajkastartävlingar som det blev på zatzy t.ex. Så tycker jag iaf. men det är klart, det här är kanske så pass litet forum att det skulle funka att hålla koll på.

Mvh F

C
2003-09-05, 11:32
OT är mumera öppet för medlemmar i klubben! kolla in i club forumet!

till er som inte e medlemmar:
detta forum är för de som är det... för att kunna ha lite koll på ett OT så lade vi det där bara medlemmarna kan skriva.

mvh C