handdator

Visa fullständig version : Gatebil -04(Eftersnack)

Tyrann
2004-07-10, 23:01
Hellu!

Jag säger bara vilken tillställning :D

D var bilar :starter:
D var brudar :D
D var mkt å då menar jag mkt alkohol ;)

D var lervälling :(

Nyss hemkommen efter 48h i hållande regn!!!
Förrutom vädret å lite kaos hos funktionärer/arrangörerna som nog inte hade räknat med så mkt folk så är jag imponerad!

Kommer garanterat ta mig dit nästa år!

Mr Niceguy
2004-07-10, 23:04
Låter härligt!
Kanske bör besökas nån gång...

Fredin
2004-07-10, 23:08
Nyss hemkommen jag me, och aldrig mer känns det som. Fy faan vilket kass väder. Hela campingen bestod av lera. Traktorer fick bogsera alla bilar, bussar och husvagnar. Men träffen är ju bra annars. Dock lite dålig koll i bland. Det är inte så noga i norge verkar det som. En del bilar som dom körde med skulle inte klarat en svensk besiktning.
Ett kul inslag var Vaske show. 2 brudar tvättade en bil på ett väldigt fint sätt. :D :D :D

Tyrann
2004-07-10, 23:13
Fredin: Japp vasketvätt d var fint d :D

Hade gärna ställt upp me bil om d två ställt upp på någe annat ;)

Gillade även gate-bils brudarna d var ju inte helt fel när toppen åkte av :rolleyes:

Vädret kan man ju tyvärr inte göra någe åt så d gäller bara at vara bättre förberedd tills nästa gång!

-:Anders:-
2004-07-11, 11:40
Låter som att man ska åka å besöka det där.. Men ingen som har några bilder??

Cossy_Calle
2004-07-11, 12:43
Kom hem inatt. Säjer bara att det var det bästa jag varit på länge.
normän är helt galna så nu har man bokat in nästa gatebil i september hoppas på lite bättre väder då.

Mvh en trött Calle

wrc cossie
2004-07-11, 14:02
JA det var en grymmt rolig träff=) ska garanterat dit igen! Inte lika stelt där som det är hemma i sverige sen att norrmänen inte är som de ska när de är på banan det är ju en annan femma :rolleyes:

Mvh Andreas

Tyrann
2004-07-11, 19:43
Tyvärr har jag inga bilder!!

teekay
2004-07-14, 19:15
Men jag hitta bilder :D http://www.home.no/matsernvideos/rudskogenstripp.html

Calle
2004-07-14, 20:06
vilken jävla skillnad mot motorevenemangen i sverige...helt sanslöst! Norrbaggarna bara skiter i´t...kommer definitivt återvända nästa år. Regnet var inte speciellt underhållade dock...