handdator

Visa fullständig version : Vad Är Lustgas. Skärpning!!!!!!!

Monte
2003-09-05, 17:24
NU FÅR DU GE DIG O LEKA PARAGRAF RYTTARE.
Du har retat upp många med ditt stängade ska du veta.
Om du nu är så kåt på o stänga allt så kan du stänga alla säljes annonser som inte har med bilar att göra oxå- Ett tipps bara;)
Om nu allt ska vara till medlemmars förmåner hur kommer det sig att du blivit vald som Herr ordförande? Vem har valt dig?
Det ska väl vara medlemmar som ska kunna välja eller det är bara jag som är ute o seglar.

Mvh Monte(icke medlemm):mad:

Fire in the house!!!

Keller
2003-09-05, 19:37
Nu är där ett OT FÖR MEDLEMMAR!

tycker du ska skärpa dig, jag skiter fullständigt i vem som valt vad är lustgas? men han gör ett bra jobb! han har fått all till att rulla på, annars kanske vi hade suttit kvar med det gamla forumet.. fast då hade du haft ditt kära OT forum..

svanen
2003-09-05, 19:56
gamöla forumet funkade utmärkt tycker jag!!!!!!
stänger av varje fucking tråd fett jobbigt!

Brako
2003-09-05, 20:16
Lägg ner, det gamla furumet var inte hälften så bra som det här, och trådar som stängs, blir ofta stängda på grund av en anledning, bara bra att folk lär sig i början, så kan man släppa på tyglarna sen, Jag är inte medlem och det känns tråkigt att inte komma in på medlemsdelen, men det är bara bita i det sura äpplet, men man behöver inte skita ner resten av forumet med sånna här trådar för det. Vad är lustgas? och övriga admins gör ett mycket bra jobb... de utvecklar FMCS som klubb..

Gör forumet en tjänst och stäng denna tråd...

Glarre
2003-09-05, 21:52
Tycker sidan har fått en stor "uppsving" Sedan Christian tog över posten som Ordförande!!
Tycker också att det fungerar bra med Moderatorerna!!

Min åsikt! // Jimmy

perra_k
2003-09-05, 22:21
Vad är lustgas gör ett skitbra jobb med sidan och klubben inte för det bara är han. Alla i styrelsen gör ett skitbra jobb. Så sluta gnälla!!!!

Monte
2003-09-05, 22:49
Har inte sagt att forumet är skit. Det har blivit bättre, men man behöver inte stänga alla trådar som går o stänga.
Jag är inte medlem, men som medlemar så ska det vara rätt o välja styrelse. Klankar inte ned på någon annan i styrelsen.
Det är inte lätt att hålla koll på ett forum med alla inlägg som kommer in på en dag, men man behöver inte vara så himla petig som han.
Vad är Lustgas kanske gör ett bra jobb som annat men med att stänga ned allt är FEL. Alla har rätt att yttra sig om saker så länge det inte är person angrepp.

Cossie_sl00p
2003-09-06, 15:57
Om nu allt ska vara till medlemmars förmåner hur kommer det sig att du blivit vald som Herr ordförande? Vem har valt dig?
Det ska väl vara medlemmar som ska kunna välja eller det är bara jag som är ute o seglar.

SVAR: Ärligt så tror inte jag någon skulle vilja ha denna post, om man vet hur mycket det igentligen krävs av en, det är otroligt mycket tid som går åt. Vem har ringt runt till alla sponsorer tro?

Jag är medlemsansvarig och kassör, jag lägger ner många timmar per dag. men inte i närheten av vad christian gör som ordförande.

Christian gör ett toppenjobb.

Monte: skulle du vilja vara Ordförande eller?

Ronson
2003-09-06, 21:02
Monte
Vad är det med dig nu då?
Som du säger du är ej medlem så varför har du en åsikt här då på ett medlems forum?

Sen så säger du att alla har rätt att yttra sig! men kanske inte på ett medlems forum har du tänkt på det?

Vi som jobbar för denna klubb verkar för att få den så stabil o bra för alla medlemar som möjligt och som det är nu så är det vi som sätter reglerna.
Om någon har något emot det så är det bara att komma med förslag etc per mail eller pm så jobbar vi på en lösning.

Vi bjöd in till ett möte på mantorp för att informera om framtiden och för att få in förslag men intresset var svalt så att komma med att varför vart du vald vad är lustgas är bara lågt för det är mycket gnäll vid sidan om men när det gäller så är det jävligt tyst.

Ni har ingen aning om hurmycket tid vissa i denna klubb lagt ner och att se erat skitsnack gör en jävligt förbannad.
Men vi lever i ett fritt land så alla har ett val så vad väljer ni?
Antingen är man med klubben eller ej och är man emot klubben får man söka andra väger men är man för klubben så tycker jag att man försöker i den mån man kan att för klubben framåt och inte försöka stjälpa den.

Ronnie

Cossie
2003-09-06, 23:19
Längtar tillbax till tiden när fmcs startade, då var det ju för katten intressant och gå in och läsa på forumet, nu undviker man (jag i alla fall) att gå in på furumet! Detta är vad jag tycker i alla fall!

/Anders

samba
2003-09-06, 23:33
Jag skäms när folk klankar ner på alla som gör ett jättejobb för att klubben ska funka och utvecklas. Som de säger de lägger ner massa tid och energi för att det ska bli bra för oss medlemmar, kan inte kännas nåt vidare att sedan bli ifrågasatt hela tiden.

Att börja ifrågasätta hur någon har fått ordförandeposten för att vissa trådar har låsts är inte speciellt schysst tycker jag. Ni som gnäller hur tycker ni klubben ska skötas då på bästa sätt?
Är ju inte speciellt lätt att vara alla till lags när klubben hela tiden växer.

Tack för ett bra jobb till alla som lägger ner sin tid och själ för att försöka förbättra klubben från mig i alla fall.

Monte
2003-09-06, 23:50
Jag säger all heder åt alla som sliter för forumet.
Jag vill inte varken vara ordförande eller moderator etc.
Men när han är så himla petig med att stänga topics så ska det fan oxo vara petigt med resten. Jag har varit medlem o hade tänkt o bli det igen men inte så länge det ska vara så här.
Vad är lustgas lägger säkert ned sin själ på forumet men han behöver inte gå till överdrift. Man kan vara lite snällare o inte styra med järnhand. Det handlar inte bara om massa bilar, det handlar lite om gemenskap mm som man kanske vill skriva om men icke. då stängs det ned. OT. Låt det skrivas fritt på Allmänt så länge det inte är personangrepp mm. Varför vara så strikta?
Liva upp det istället.
Man behöver inte åka till ett ställe bara för att det ska informeras,
Det kan göras på forumet oxå och röstning bland medlemmar om vilka som ska vara vad.
Vilken grupp är det som har valt personerna inom klubben?

Axelsson
2003-09-07, 00:08
Detta är väldigt enkelt faktiskt.

Det är upp till de styrande i klubben att se till att folk trivs.
Att man lägger ner hela sin själ i något hjälper inte om folk vantrivs, då går man tillväga på fel sätt.
Jag tycker det är kul att denna klubben finns och att det finns eldsjälar som vill arbeta för klubbens fortlevnad.

MEN utan medlemmar så blir det inte heller mycket till klubb.
Det är här man får göra en avvägning av hur hård man ska vara på diverse olika ting och hur man skall uppföra sig utåt, man är ju faktiskt klubbens ansikte utåt och det har man själv valt.

Jag är nöjd med vad som händer i klubben idag och skiter rent ut sagt i om nån hasplar ur sig något som kanske inte är 100% korrekt. På samma sätt ger jag f-n i om man låser några trådar av någon annan anledning.

Alla kan självklart inte vara nöjda jämt men om klubben skulle delas upp i 2 högar med folk bara för att det modereras så hårt så har man misslyckats fatalt.

//Mvh Martin

Mikael S
2003-09-07, 00:20
Är nog en svår balansgång att gå. Med med tanke på att Fmcs aldrig kommer att bli lika stort som exempelvis zatzy så är det nog inte så noga med att låsa alla trådar.

Gillar nya forumet starkt men det verkar som det har försvunnit folk eller så har inläggen avtagit.
Förut fanns det nästan alltid nått nytt att läsa när man gick in och kollade.
Nu verkar det som att det har avtagit en hel del.

Varför kan man alltid spekulera i men jag tror att det är för specificerat, här postar man det och här det, samt absolut inget sånt här.

Tror faktiskt att det skulle funka ändå med lite friare regler. Direkta påhoppp och trams är givetvis förkastligt. Men det lite mer personliga forumet blir bäst med lite så kallat "skitsnack"

Trots allt är det den lite mer gemytliga stämningen man är ute efter när man söker sig till ett forum. Allt kan inte vara frågor och svar

Mvh

Monte
2003-09-07, 00:54
Det blir ingen bra stämmning om allt ska låsas.
SOm tex När Cossie blev Pappa o ville dela med sig av sitt livs glädje. Det låstes fort som fan. Lika så för killen som blivit singel igen. Låstes oxå + många andra. Kan man inte vara lite mer mänsklig på sådana inlägg? Det är det jag vill komma fram till o många andra som inte vågar skriva om det.
När man blir arg som jag blivit pga detta drar man gärna upp all annan skit samtidigt, men mest av allt sä är det låsningen som är problemet.

FuNkster
2003-09-07, 09:27
Originally posted by Ronson
Monte
Vad är det med dig nu då?
Som du säger du är ej medlem så varför har du en åsikt här då på ett medlems forum?

Sen så säger du att alla har rätt att yttra sig! men kanske inte på ett medlems forum har du tänkt på det?

Vi som jobbar för denna klubb verkar för att få den så stabil o bra för alla medlemar som möjligt och som det är nu så är det vi som sätter reglerna.
Om någon har något emot det så är det bara att komma med förslag etc per mail eller pm så jobbar vi på en lösning.

Vi bjöd in till ett möte på mantorp för att informera om framtiden och för att få in förslag men intresset var svalt så att komma med att varför vart du vald vad är lustgas är bara lågt för det är mycket gnäll vid sidan om men när det gäller så är det jävligt tyst.

Ni har ingen aning om hurmycket tid vissa i denna klubb lagt ner och att se erat skitsnack gör en jävligt förbannad.
Men vi lever i ett fritt land så alla har ett val så vad väljer ni?
Antingen är man med klubben eller ej och är man emot klubben får man söka andra väger men är man för klubben så tycker jag att man försöker i den mån man kan att för klubben framåt och inte försöka stjälpa den.

Ronnie

Oj oj Ronnie.....Många regler man nog borde ha koll på innan man ger sej in i denna debatten?.......Vill du ha en lapp till skriven?

C
2003-09-07, 19:37
Originally posted by Monte
Det blir ingen bra stämmning om allt ska låsas.
SOm tex När Cossie blev Pappa o ville dela med sig av sitt livs glädje. Det låstes fort som fan. Lika så för killen som blivit singel igen. Låstes oxå + många andra. Kan man inte vara lite mer mänsklig på sådana inlägg? Det är det jag vill komma fram till o många andra som inte vågar skriva om det.
När man blir arg som jag blivit pga detta drar man gärna upp all annan skit samtidigt, men mest av allt sä är det låsningen som är problemet.

just pga dessa två trådar skapades OT på medlems forumet... detta för att "släppa efter lite". vist jag kör på lite hårt men jag har varit med ett tag. va moderator på zatzy ett år innan jag gav upp för det jag jobbade för var omöjligt att uppnå.. det va samma sak för de flesta som hjäplte till på zatzy... kolla hur många som hoppat av... :( där har jag sätt hur saker har skötts... och hur det ska göras eller inte göras... sedan snart ett år så har jag funnits som moderator på lazzat.. (är kvar där nu med) ett lite lugnare forum som det knappt behöver modereras i men folk sköter sig till 99% efter reglerna där... man ska starta lite hårt och sedan släppa efter... inga ot trådan i allmänt då detta är ett motor forum.. ot finns numera till för ot trådar...

vidare till er som undrar om detta:
jag, ronnie och christian, dvs jag och de som jobbat mest med klubben det sista året satte oss ner och gick igenom allt och hur vi skulle gå vidare.. jag ansåg mig ha kunskapen och de många kontakter som behövs för att kunna ta på mig posten och förbättra klubben asevärt och de hörr med. det va vi som bestämde detta. just nu är klubben i en gråzon vad gäller styrelse, rösträtt innom kluben osv pga att vi inte är en registrerad förening. detta är vad jag jobbar för 24 h om dygnet just nu... till årsskiftet skall det vara klart. så allt kan skötas efter sveriges lagar och regler... sedan kommer det bli lättare för er medlemmar att kunna påverka då oxå.. ett år efter vi blivit förening så kommer vi att ha årsmöte där medlemmarna för rösta för vilka som ska sitta vart i styrelsen som skapaden nu i agusti. varför vi kommer vänta till årsskiftet har sina förklarningar, bla måste klubben och dess styrelse bli 100% stabila och en massa planer för olika saker måste göras klarf först så de kan skrivas in i stadgarna...

mig spelar det ingen roll om jag e ordförande eller inte.. jag har ingen som hellst vinning av det hela! ingen alls! snarare 3000% tvärtom!

jag hade 3 v semester denna sommar... 2 v 24h om dygnet gick åt klubben... förlorade nästan min flickvänn i det hela då jag hade noll tid för henne... just nu då klubben börjat rulla lite så lägger jag ner ca 3 till 3,5 h per dag åt klubben. det är mycket jobb och göra hela tiden...

kan bla nämna en sak som är till 99% klar. nästa år kommer medlemmarna att få köra gratis (subventionerat av medlems avgiften) på hela tre heldagar på bana! gälleråsen eller svista (ej bestämt ännu), mantorp och kinnekulle. alla bandagar kommer att vara på lördagar så som det ser ut nu så så många som möjligt kan komma. gissa hur mycket jobb och har lagts ner och hur många möten det har varit med SSI och HPC som vi sammarbetar med? ni vill inte veta!!!

men som sagt... vill någon ha posten och styrelsen är med på det så visst... jag tog över för jag ville göra något av fmcs... det tycker jag är på god väg att göra... eller hur?

mvh C

Ronson
2003-09-08, 06:12
Originally posted by FuNkster
Oj oj Ronnie.....Många regler man nog borde ha koll på innan man ger sej in i denna debatten?.......Vill du ha en lapp till skriven?

Nu är du yte o hojar funkster.
Som du ser vad vad ärluist gas har skrivit så är vi ej registrerade som klubb än men vi jobbar på det.

Så det du syftar på är inte riktigt aktuellt än men det kommer att bli så jag vet vad du menar.

Ronnie

FuNkster
2003-09-08, 06:34
Originally posted by Ronson
Nu är du yte o hojar funkster.
Som du ser vad vad ärluist gas har skrivit så är vi ej registrerade som klubb än men vi jobbar på det.

Så det du syftar på är inte riktigt aktuellt än men det kommer att bli så jag vet vad du menar.

Ronnie

Någon cykling rör det sej nog inte om, eftersom jag redan visste detta när du och jag talades vid i somras. Jag med ett ökande antal medlemmar inväntar detta och endast på grund av Vadärlustgas entusiasm i det hela så ges det respit.

Monte
2003-09-08, 06:50
Vad är Lustgas.
Bara för att man jobbat med en sak länge o har erfarenhet så behöver det inte betyda att man gör en sak bra.
Jag kritiserar inte dig som privat person utan jobbet du gör här.
Att klubben inte blivit registrerad än efter över 2 års existens tycker jag är ynkligt.
Det har inte förekommit några större påhopp i forumet så styra med järnhand tycker jag inte behövs. Släpp det lite så få vi se vad som händer. Forumet behöver livas upp lite.
Att man ska behöva komma till en plats o bli informerad o välja tycker jag är en dålig ursäkt. Information och röstning kan ske på Forumet oxå. En klubb som har säg 400 medlemmar a xx kr det blir lite pengar av det + att det går miste om en massa bidrag.Tänk på det
Som medlemmar så ska du även kunna välja som sagt, inte bara en liten grupp och ha lite o säga till om. Svar som att passar det inte så kan du dra är fel klubb policy
Det finns mycket mer som jag kan dra upp men det få vara.
Jag lägger ned snacket nu.
Du får gärna låsa tråden om du vill ;)

Ronson
2003-09-08, 07:33
Någon cykling rör det sej nog inte om, eftersom jag redan visste detta när du och jag talades vid i somras. Jag med ett ökande antal medlemmar inväntar detta och endast på grund av Vadärlustgas entusiasm i det hela så ges det respit.

Som sagt jag vet vad du pratar om och vi jobbar på det.

Mvh
R

Monte
2003-09-10, 10:29
En fråga som nog många vill ha svar på som är medlemmar.
Ni kanske inte vill svara på den, pga att jag ej är medlem än, men då kommer nog någon som är det o frågar samma fråga.
Min fråga är. Hur mycket pengar finns det i klubb kassan nu på kontot?
Det borde finnas rätt mycket med tanke på antal betalda medlemmar och år klubben funnits.
Eller uppgifterna är konfidentiella.

Ronson
2003-09-10, 11:23
Monte du har pm

Sapphire
2003-09-10, 18:21
http://www.click-smilies.de/sammlung/spezial2/christo/Christo_pull_hair.gif

bmwpower
2003-09-10, 19:02
Jag instämmer på en hel del av inläggen monte skrivit
Tycker man att man gör ett bra jobb om man ger en kille jobbet som moderator och sen kan inte killen något allas om hur det fungera.
Då kan man ju inte lyckats med sitt mål eller???
Varför inte skapa ett helt offtopic där allt utom politik och rasismen få diskuteras .
Det skrivs ganska mycket onödiga saker inom vissa trådar här
Varför inte spallta upp det lite mer typ motor,chassi,bilen övrigt etc.
När ska första sidan ändras den ser ju barnsligt löjlig ut.
Jag förstå om vissa saker tar tid men inte en evighet.
Sen kan man ju berömma folk som offra sin fritid men man ska inte heller glömma att dom gör det FRIVILLIGT.

fstr10u
2003-09-10, 19:55
Här jäklar annama rör det på sig och jag är inte änns inblandad.
HÄRLIGT.
jag hör mycket om detta forum,från många håll.
saker som,det är hans forum.
han har valt mig.
det är mitt forum och jag är moderator nu,så nu kan jag stänga av dig när jag vill.o.s.v
det är ingen demokrati.vi bestämmer.

är inte detta en club?
i en club är man flera!
när man tar hundratals kronor från hundratals medlemmar borde man åtminstånde ge dem en chans att välja!
välja hur b.l.a forumet ska se ut.

Cossie_sl00p
2003-09-10, 20:20
Du verkar höra röster som vi andra inte hör ;) , nej skämt å sido.

Det du säger om att du hör, det har jag svårt att tro på. Jag tror du vill att det ska vara värre än vad det är. Inte för jag varför, kanske för att du inte kan skriva hur du vill som du gjorde i det gamla forumet?

Istället för klaga, kan du skicka ett PM till någon i styrelsen vad du tycker borde bättras, färger här på forumet? men du måste förstå att 300medlemmar kan inte diskutera vilka färger vi ska ha. Nej, kom med förslag, tex nya kategorier här på forumet kanske? Ja vad som helst för att få sidan bättre.

Jag vet inte vad du stör dig på igentligen, för du borde förstå att låsa trådar är ett måste när vi är så många på forumet samt vi blir större och större

Jo detta är en club, en club som nyss har omorganiserats, allt för få det bättre/roligare för oss alla.

Vänta och se hur det blir nästa år, och jag hoppas du då ser oss som en club som gör saker för alla medlemmar!

mvh markus.

fstr10u
2003-09-10, 22:23
Hallojs! s_100p

jag klagar inte! jag bara uttrycker mig.
det jag har hört har jag hört,jag för det vidare utan några krussiduller eller tillägg.jag är alltid rak som en fura, och det stör sig folk på, för det är ju konstigt.

det där med färgerna/smågrejjor=självklart.

ett förslag som har kommit från många andra är att dom och jag vill ha ett typ offtopic där vi får snacka lite skit,där vi inte behöver vara grav allvarliga utan bara får skriva av oss lite.
att det inte blir nått ,stör mig.(för icke betalande lemmar)

att alla MINA trådar låses/tages bort räknar jag med.
jag skriver i stortsätt fortfarande som jag vill,jag svär bara lite mindre.(tages igen på fritid: )
(kolla eran tabortlåda jag måste ju fet leda) ; )

Jag väntar med spänning och tillägger att ditt quote är ett av det första konstruktiva inlägg jag sätt av styret.
jag gilla va! -MERA SÅNT.
ps! ûberdriber hällsar!

mvh the IRRITATOR

Istvan
2003-09-11, 09:17
Originally posted by fstr10u
Hallojs! s_100p

jag klagar inte! jag bara uttrycker mig.
det jag har hört har jag hört,jag för det vidare utan några krussiduller eller tillägg.jag är alltid rak som en fura, och det stör sig folk på, för det är ju konstigt.

det där med färgerna/smågrejjor=självklart.

ett förslag som har kommit från många andra är att dom och jag vill ha ett typ offtopic där vi får snacka lite skit,där vi inte behöver vara grav allvarliga utan bara får skriva av oss lite.

att alla MINA trådar låses/tages bort räknar jag med.
jag skriver i stortsätt fortfarande som jag vill,jag svär bara lite mindre.(tages igen på fritid: )
(kolla eran tabortlåda jag måste ju fet leda) ; )

Jag väntar med spänning och tillägger att ditt quote är ett av det första konstruktiva inlägg jag sätt av styret.
jag gilla va! -MERA SÅNT.
ps! ûberdriber hällsar!

mvh the IRRITATOR

Hehe du e ju för härlig :)
Å visst kan ja hålla med om vissa saker här!
Jag säger inget mer för ja vill va så neutral som möjligt...
Inte skoj om man blir otyckt för att man yttrar sig lite...

C
2003-09-11, 09:38
Originally posted by fstr10u

ps! ûberdriber hällsar!

ett ot för icke medlemmar kommer inte att ske. www.lunarstorm.se kanske passar? alvarligt talat så vet jag att vi inte kommer att kunna hålla koll på ett ofentligt ot forum, och sedan kommer sponsorer att kunna läsa allt som skriv där och vissa sponsorer förväntar sig en seriös klubb därav går ett öppet ot bort! som det är nu med ett ot enbart för medlemmar så funkar det bra. det är ju trotts allt de som betalat för detta forum. därför så får de som de vill. ett ot.

/C

bmwpower
2003-09-11, 09:42
Vad är lustgas: Varför svara du inte på mitt inlägg om att du väljer moderatore som inte kan sin sak.
Det kan ju inte vara så välplanerat om det finns moderatore som inte kan sin uppgift
Då måste ju du kunna kliva ner från din höga häst och erkänna att det inte är något vidare eller har jag fel???????????????????

C
2003-09-11, 09:47
Originally posted by bmwpower
Vad är lustgas: Varför svara du inte på mitt inlägg om att du väljer moderatore som inte kan sin sak.
Det kan ju inte vara så välplanerat om det finns moderatore som inte kan sin uppgift
Då måste ju du kunna kliva ner från din höga häst och erkänna att det inte är något vidare eller har jag fel???????????????????

har inte hunnit så långt i denna tråd ännu. vilka är det som inte kan sin sak? alla förutom jag är helt gröngölingar på detta forum som moderatorer. så va zatzy en gång i tiden, även så ssi, evo klubben, hpc, osv osv osv... men det tar sig... förstår inte riktigt vart du vill komma?

mvh C

FuNkster
2003-09-11, 17:38
Originally posted by vad är lustgas?
vissa sponsorer förväntar sig en seriös klubb

/C

Väldigt selektiv bedömning av vad som anses vara "seriös". När du nu ändå verkar ha hittat fram till ordlistan idag, så kanske du kan passa på att redogöra för en definiering av ordet "sponsor"

Patrick

C
2003-09-11, 18:13
om du syftar på tomas så är han numera en sponsor efter de riktlinjer DU själv lade upp när vi pratades vid sist...

christian

FuNkster
2003-09-11, 19:35
Originally posted by vad är lustgas?
om du syftar på tomas så är han numera en sponsor efter de riktlinjer DU själv lade upp när vi pratades vid sist...

christian

JAG lade inte upp någon riktlinje. Ordet sponsor betyder bara en sak förstår du, det är inte jag som bestämmer det.

Patrick

C
2003-09-11, 19:48
JAG lade inte upp någon riktlinje. Ordet sponsor betyder bara en sak förstår du, det är inte jag som bestämmer det.

Patrick

kollade upp "sponsorer" i nationalencyklopedin och ja du har rätt.. ingen av dessa är sponsor... är du nöjd om jag ändrar alla till samarbetpartners?

C
2003-09-11, 19:53
sådär? :

http://fmcs.mer.nu/forum/

Keller
2003-09-11, 19:58
Nu har jag suttit och läst här fram och tillbaka i denna tråd och det är ett jävla gnällande rent ut sagt!! visst får man ha en åsikt men det börjar bli för mycket nu!!!
Om vi ska fungera som klubb tycker jag att ni kan lägga ner det negativa snacket och allmänna påhopp (och kom inte och säg att ni inte har gjort det). Klubben har fått ny ledning = bra = tar sin lilla tid innan allt fungerar till fullo!!

det blir bättre eller hur??!!
så LÄGG NER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

fr3drik
2003-09-11, 20:01
Som halv medlem kan jag inte annat än hålla med Ripper!

NO.
2003-09-11, 20:13
Håller med "Ripper"!
Lägg ner sand låde snacket eller så tar ni en vidare diskution via PM

Sapphire
2003-09-11, 21:18
Är väll bättre att alla kan få del av det som diskuteras än att allt ska vara hemligt elleR?????????????

Istvan
2003-09-11, 22:58
Originally posted by Sapphire
Är väll bättre att alla kan få del av det som diskuteras än att allt ska vara hemligt elleR?????????????

Aaa precis, bättre att reda ut allt nu, så att man inte kommer att
få se en sån här topic varje vecka nu....
Jobbigt om allt ska tas via PM, detta typ berör ju oss alla så!

Glarre
2003-09-12, 06:52
Jag håller med Ripper till fullo!!!!!!

Bra Jobbat styrelsen och moderatorerna!!!!!!!!!!

Jag tycker att alla "Ickebetalande" "medlemmar" som klagar HELA tiden borde kunna starta en egen klubb som dom kan styra och ställa som dom vill med, och ha 20st OT lr liknande,
Alla besservissrar på samma ställe! det skulle vara något det:)

Min personliga uppfattning!!!!

bmwpower
2003-09-12, 11:59
Jag betalar såp jag kan klaga med gott samvete

Ronson
2003-09-12, 12:08
Släpp denna tråd nu tack

Låt oss alla jobba vidare å låta tiden läka alla sår.

Trevlig Helg

Ronnie

PiT
2003-09-12, 16:41
Vafan FMCS är en klubb och forumet är en liten bit av det. Det är inte så att forumet behövs för att klubben ska kunna sammverka.
Så lite dåligt är det att du kastar skit på klubben för att du tycker forumet är kast!

Monte
2003-09-13, 06:19
Igår så blev jag uppringd av Vad är Lustgas och fick en hel del svar på frågor som kretsar kring all denna uppståndelse.
(väldigt bra gjort av Christian ;) )
Ni som svarat här inne(vissa personer) vet nog inte riktigt vad det handlar om än, förutom låsta trådar o lite annat som skrivits men det är inte allt.
Vad det handlar om, det får styrelsen ta upp med medlemarna när det utrets till 100% , så att inga missförstånd och felaktiga uppgifter sprids vidare.
Att det sedan råder vissa andra åsikter om andra saker, det får redas upp med dom berörda.

Forumet ÄR en viktig del i hur träffarna blir.
Är det dålig sämja bland folk i forumet så blir det oxå det på träffarna. Och hur roligt är det på en skala 1-10 om folk kommer o sneglar på varandra på träffarna o muttrar där är den där jävla gnällspiken, skitstöveln o sedan sätter sig i bilen o dra järnet på banan, åker hem o sedan är det över. Hur många vill ha det så??

Förhoppningsvis så kommer det kanske att bli en chat på forumet.
Vilket jag tror kan underlätta en hel del när det gäller OT problemet.

Sapphire
2003-09-13, 12:05
visst 17 e forumet en stor del av klubben

Mikke-H
2003-09-21, 21:35
Pinsamt!

Vad är lustgas är en mkt bra ordförande som arbetar bra för FMCS!