handdator

Visa fullständig version : första veckan..

Keller
2003-09-07, 09:32
fy tusan vilken vecka.. första veckan efter sommarlovet tillbax till högskolan.. usch och fy..
full ös direkt med Bygg & kvalitet styrning, Industriell ekonomi och arkitekturmodeller.
I sistnämnad kursen måste vi betala för allt själv, vilket kommer bli svinigt dyrt då det handlar om att bygga en mindre modell i skala av en förvald byggnad i Malmö. alltså, det räcker inte med att punga ut dyra stålar på böcker och en massa uppkopierade papper vi måste köpa en massa små material som kostar multum!

Industriell ekonomi är rätt intressant om det hade varit en bättre föreläsare.. och att dom inte lägger föreläsningar kl 7 på kvällen!!!

sen som att det inte skulle vara nog så har jag fått skicka arga mail till kursansvariga som vi hade förra läsperioden då dom inte har satt in mina poäng.. jag saknar 11 poäng och utan dom så får jag inget studiebidrag!!!!!!! :mad:

tur man fick koppla av lite i går och meka högtalare i Benans Sierra 2,9a..

nu vet ni hur min vecka har varit....

NO.
2003-09-07, 09:50
Jag vet vad du ska göra!

1. Leta upp de fulaste/skitigaste kläder du har ev gå till UFF å handla.

2. Skriv en skylt "Skänk pengar till en fattig student".

3. Sätt dej mitt på torget i stan.

4. Hoppas nu på att det kommer några snälla mäniskor å ger dej lite pengar ev tugggumin

5. Av tugggumit kan du ju bygga dina modeller av, pengarna går du å festar för.

Lycka till!

#hehehe#

The Dude
2003-09-07, 10:29
Originally posted by NO.
Jag vet vad du ska göra!

1. Leta upp de fulaste/skitigaste kläder du har ev gå till UFF å handla.

2. Skriv en skylt "Skänk pengar till en fattig student".

3. Sätt dej mitt på torget i stan.

4. Hoppas nu på att det kommer några snälla mäniskor å ger dej lite pengar ev tugggumin

5. Av tugggumit kan du ju bygga dina modeller av, pengarna går du å festar för.

Lycka till!

#hehehe#

hehe :D

Industriell Ekonomi är den tråkigaste kursen jag någonsinn läst!:Odd:

Själv har man tagit sabbatsår, så less på skolan. Jobbar istället och kan leva ett liv som är värt att kalla liv!

Men lyckatill i skolan!

Keller
2003-09-07, 20:08
NO: hehe jo du det hade varit nått det.. tyvärr så är det ont om plats på torgen i malmö! :D

The Dude: jo tackar för det :)
jag är också jävligt less på det men vad ska man göra? svårt som tusan att få jobb i trelelborg, vellinge.