Visa fullständig version : Börjat på komvux kvällskurs idag
Så ja då har man börjat läsa matematik B på komvux. Tråkigt men nödvändigt om jag skall komma vidare i mina studier som jag planerat längre fram.
Så nu har man ingen fritid alls. Styrketräning, löpning och komvux. Allt detta för att man skall börja studera. :D
Nån annan som plågar sig själv på kvällarna?
Nee men en polare håller på, han klagar hela tiden att det är såå jobbigt! MEN mkt snygga brudar säger han som kompenserar upp det tråkiga...
Mr Niceguy
2003-09-10, 16:31
Jag har funderat på att läsa matte C på kvällen men vet ej om man orkar de..
Skulle va bra om man fick den godkänd...
Jensen du får kämpa på, kolla inte på brudarna för mycket..;) :D
Originally posted by Mr Niceguy
Jensen du får kämpa på, kolla inte på brudarna för mycket..;) :D
Det blir inte lätt :)
Jag gör fan lumpen nu... jag har ingen jävla fritid alls. nu fick jag en vecka ledigt för att kunna återhämnta sig fårn basker marchen. annars så suger det kanska hårt :)
Började läsa till arkeolog för några veckor sedan på Göteborg universitet, men när man inte jobbar så får man heller inga pengar.
Originally posted by PiT
Jag gör fan lumpen nu... jag har ingen jävla fritid alls. nu fick jag en vecka ledigt för att kunna återhämnta sig fårn basker marchen. annars så suger det kanska hårt :)
Så det skall bli man av dig också :)
Hur länge skall du ligga och vad ligger du som?
Originally posted by RS 1800
Började läsa till arkeolog för några veckor sedan på Göteborg universitet, men när man inte jobbar så får man heller inga pengar.
Fräckt. Hur kom du på att läsa en sån sak?
Gör som jag skaffa privatlärare. Det är så mycket smidigare.
Hade nog århundradets flyt. Jag behövde Matematik B för att få behörighet. Satt och skulle fylla i ansökningspapperna till Komvux på mitt gamla jobb då en gammal bekant. Det visade att han läser till matematiklärare på gymnasienivå. Kan det bli bättre. och han ville ha ett live case att öva på.
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.