Visa fullständig version : Street cars mässan?!
Undrar om fmcs kommer ställa ut på street cars mässan i sthlm / sollentuna i oktober (6-10)??
Vore kul att titta RIKTIGT nära på medlemmars bilar..
tyvärr har responsen på FMCS mässutställningar varit under ALL kretik både på sthlm och elmia... både vad gäller hjälpa till och besöka. det kostar bara en massa pengar och verkar inte ge ett skit förutom de få som väl kommer och besöker... vi lägger hällre pengarna på annat som ger medlemmarna mer. beslutat av styrelsen...
vill man ställa ut bilen där och har en snygg bil är det inge svårt att få en platts vad jag har förstått...
mvh C
ok. då vet jag. Hade ju varit kul med ett fmcs-stånd att snacka i. Hjälper mer än gärna till med "roddning" om ni skulle ändra er. Kanske ska vi / ni börja sälja olika saker till bilintresserade?
Som t.ex plexi skivor som man sätter under reg.plåten istället för företagsnamn med "FMCS" urfräst och blåa diodrar.. håller på att fixa sådanna nu via en polare. kanske beställa nyckelband där det står fmcs på? Vet ej hur ekonomin ser ut för fmcs men ett intresse för mer stålar finns väl alltid, eller? ;):D
jo men man brukar inte tjäna så mycket på sådant tyvärr. den inkomsten blir inte så stor då medlemmarna inte brukar köpa så mycket saker.... :( men nyckelband låter intresant endå! berätta gärna mer via pm!
mvh C
Rs turbo_s2
2004-09-30, 02:27
Min bil kommer finnas där.
Rs turbo_s2
2004-10-05, 23:19
Nån som kommer till mässan?
Klart man kommer och tittar!
Såg din bil nere på Elmia i sommras men denhär gången kommer jag nog missa dig :(
Rs turbo_s2
2004-10-06, 01:55
Mika smutt=)
Tommy^_ Oki de var synd. Du kommer nog att få se bilen nästa år på elmia också. Förhoppningsvis i annat utförande.
Jag tänkte ta mej in o kolla i helgen iallafall... Om bilen håller dvs :-P
Mika smutt=)
Tommy^_ Oki de var synd. Du kommer nog att få se bilen nästa år på elmia också. Förhoppningsvis i annat utförande.
Det ser jag fram emot:thumb3d: satt o kollade på mulls film ifrån emlia, längtan tar i redan nu.
jag ska då dit!
sen slagga på scandic där :D
kan bli helkul :D
Mr Insane
2004-10-07, 17:19
kommer nog oxå förbi en sväng..
Rs turbo_s2
2004-10-07, 23:35
Då var bilen på plats.
Verkar som om de kommer en del allafall. Skoj.
Porsche Jocke
2004-10-08, 10:29
Jag och Conny.R kommer ikväll och kikar, är nog där runt 17-rycket.. :p
/Jocke
Henka_Fga
2004-10-08, 15:02
Kommer jag me!
Tänkte åka dit ett gäng från västerås imorgon. Vet inte hur många vi blir men det blir ett gäng skulle jag gissa. Var där förra året och tyckte det var nice som fan :) Mycket fint att titta på ;P
Rs turbo_s2
2004-10-08, 23:46
Mässan e helt okey. Fina bilar å brudar:) Blir nog mycket folk imorn (lördag).
ska se om jag kan snöra upp alla bilder nånstans (ca 500st :P)
får ta och visa det bästa sen (när inzane brudarna poserade på rs_turbo_s2´s cossie ;D)
jag var där igår lördag... ganska liten tycker jag. Inte värt att åka 35 mil från jönköping, 120kr i inträde direkt men jag skulle ju hälsa på rimbo martin och tog mässan på hemvägen.
Gillade den svarta sierra cossien och fick en pratstund med ägaren med.
Mr Insane
2004-10-12, 20:02
råkade prata lite med stereo med KenWood/JL-audio killarna..
diksuterade 945:an lite..
helt plötsligt utbrister killen. "fan. dig har jag hört talas om" =)
sen tycke han att jag skulle ha KenWood dekaler på bilen oxå.. hehe
undrar om de är bra eller dåligt.. :D
-:Anders:-
2004-10-13, 12:55
ska se om jag kan snöra upp alla bilder nånstans (ca 500st :P)
får ta och visa det bästa sen (när inzane brudarna poserade på rs_turbo_s2´s cossie ;D)
vi vill se bilder hehe :w00t2:
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.