Visa fullständig version : S:cossie RWD
88 cossie sierra 330 kitt 3 tum från turbo och grottis portad topp mycket snabb, säljes till högst bjudande, kom och kolla.MVH Jockee
Mail: esson2@spray.se
Tele: 073 904 21 71
bilder?
w_angbom@hotmail.com
Har tyvärr inga bilder, jag vet hur dumt det är men, jag kan säga att den är mycket fin gråblå metallic, den är en sleeper... Har ej blivigt i från åkt än, det är ju alltid något....
Den säljes till högst bjudande men vill ha ca 100 000 kr ni fattar när ni ser och provar, ni blir inte besvikna...
Du kan inte plocka ur lite saker så den blir billigare? =)
Kan säga med största säkerhet att det är bättre/billigare att köpa en bil som är färdigbyggd/utrustad för lite mer pengar än att köpa allt till den själv!
Det har jag fått erfara....
Har lagt ut mer än hälften av vad jag gav för bilen.. =/
/Andreas
Går det inte att fixa bilder då ? Låna kamera av någon kompis eller liknande ?? Det är ju trotts allt en bit för mig att åka från Gbg....
Anders
Originally posted by BuLLaS
Kan säga med största säkerhet att det är bättre/billigare att köpa en bil som är färdigbyggd/utrustad för lite mer pengar än att köpa allt till den själv!
Det har jag fått erfara....
Har lagt ut mer än hälften av vad jag gav för bilen.. =/
/Andreas
Jag kanske har planer för bilen redan vettu...
Jo jag ska försöka fixa bilder, men är inte en hejare på datorer, så blir det när man bara är garaget, anledningen till att jag säljer är pga skullder... Alla vet väll hur kul det är.
Mätarställning ? Sv. såld ? Historik ?
Bilen kommer från norra italien, 10500 mil tror jag kan ju vara 20500 men den mycket fin, nu ärdet någon jävel som har kört på bilen på en parkering så infästningen till stöt fångaren gått av samtidigt som jag fick 500 kr i böter, så nu är bilen billig för jag har ej råd att laga, det är inga problem att köra bilen det är bara det att stötfångaren sitter lite löst, man blir ju så jävla förbannad på idiot jävlar som inte vet att ratten är till för att svänga med......DÖD...HAT inte no med det datorn har pajat och så ring helst kan bara surfa från jobbet så det blir inta så ofta...
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.