Visa fullständig version : Vad gillar ni hos brudar....
Vad tycker ni e otroligt sexigt/Intressant hos brudar?
Brudar som har jeans kläder....
Brudar som har fina kroppar....
Brudar som har fina små fasta stjärtar....
Brudar som e bil intresserade....
Nå har ni nått som ni tycker e sexigt/intressant hos tjejer så fyll på med eran lista....
PS Verkar bara vara jag som fyller denna OT skriv mer så man har någe kul å läsa! DS
Denna tråd gillar vi NO.! :)
Om vi börjar så här.. Det första jag ser på en tjej e håret! Både färg och frisyr.. Finns inget vackrare än långt utsläppt hår!!
Sen ska dom ha en söt blick och klä sig femenint!
Så det blir alltså: Håret, blicken och klädstill!
Tajta jeans över en fin rumpa E riktigt fint!!:D
Fan e de bara 3st straighta killar här?
Oj. Bäst att man svarar här nu då :)
Jag gillar också långt utsläppt hår. Men helst skall det vara i två tofsar. Brunetter är nog det jag gillar mest. Helst dom brunetter som lägger lite rött i håret. annars e det väl som alla andra män. Tajta jeans och djup u-ringning.
Fast hotpants är ju inte fel det heller.
Eller vad sägs om kort-kort!?!! :D :p :Odd:
Ska vi snacka annat än utsende så ska dom va självsäkra!!
Japp kort kort e fint #DREGGEL#
Fina ögon som man kan drunkna i är jävligt sexigt...
Jo de ska var inteligenta oxå HATAR verkligen dumma brudar trots att de är hur fina som helst.
Originally posted by NO.
Jo de ska var inteligenta oxå HATAR verkligen dumma brudar trots att de är hur fina som helst.
Finns inget värre än att träffa en snygg brud när man pratat med henne i ca 1 minut så förstod man att hon är nog inte den smartaste på stället.
Originally posted by Benan
Denna tråd gillar vi NO.! :)
Om vi börjar så här.. Det första jag ser på en tjej e håret! Både färg och frisyr.. Finns inget vackrare än långt utsläppt hår!!
Sen ska dom ha en söt blick och klä sig femenint!
Så det blir alltså: Håret, blicken och klädstill!
håller helt med benan på det där!!
håret, ögonen, klädstil, intelligenta
dock gillar jag INTE hotpants...
Utstrålning och en fin Rumpa!!! Spelar inte så stor roll om dom e brunetter eller blondiner bara dom har utstrålning. Liksom de där lilla extra... Ett vackert leende och ett par underbara ögon OJOJOJ
Men seriöst... finns det någe värre än brudar som tror att bil stavas bmw.... fyfy då får de se ut som de vill.. jag vill ha en brud som går igång på en gammal granada:D
blondiner med långt hår och stora tuttar o nyrakad fitta med shysta kläder som älskar kuk OK ?
Originally posted by Mr L
blondiner med långt hår och stora tuttar o nyrakad fitta med shysta kläder som älskar kuk OK ?
heheh de var ju en variant det oxå :D
Lefracuss
2003-09-16, 21:10
Men... jag gillar ju pojkar... =D
Originally posted by Mr L
Ja de e väll utstrålning om nått... :D Inte fel alls.
Hmm *ler* ja denna lista kan göras lång!!!
Ögonen!
Kroppen! Vissa delar tilltalar ju en mer än andra ;)
Sedan funkar det ju inte så bra om det inte finns någe uppe i huvudet på dem...
Brunetter liger nog steget före blondiner!?!
Längre hår bättre än kort!!!
Klädstil!?!
Så himla olika från person till person men ett par TAJTA Jeans på en fin fin rumpa mmm mumma, kort kort om benen tillåter det smaskens, kanske ett par army pants och ett urringat linne hmm nice!!!
Som sagt listan kan göras lång!!!!
HÄCKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tror nog alla kan hålla med Mr L!! :) Annars har dom inte prövat det..! :D ;)
Denna tråde kommer va guld värd om man säljer den till nån tjejtidning! "Vad bil-killarna vill ha" !? :)
Jo det är sant!
Inerst inne så håller jag med Mr L MEN det gör inget om hon är brunett heller, det är oxå jävligt sexigt!
Vita linnebyxor, svart string, vit uringad topp...
jumjum.. NÄSTAN snyggt på alla brudar....=)
Tycker brudar som e lite kaxigare än vanligt är ganska attraktiva åxå, om man inte bara ska tänka på utseende.... :)
Mr Cosworth
2003-10-13, 13:14
Jaha, vad säger man grabbar?! En av dom roligaste trådarna jag har läst på det här forumet på länge.. Ganska intressant oxå.. Kul att det finns fler än en som föredrar brunetter.. *ler*
Känns som att jag på nästa träff får komma i supertajta jeans, djup urringning, två tofsar å vara lite lagom kaxig.. *asg*
Vi ses..
Många kramar från Linda (Mrs Cosworth)
Axelsson
2003-10-13, 14:30
Originally posted by Mr Cosworth
Jaha, vad säger man grabbar?! En av dom roligaste trådarna jag har läst på det här forumet på länge.. Ganska intressant oxå.. Kul att det finns fler än en som föredrar brunetter.. *ler*
Känns som att jag på nästa träff får komma i supertajta jeans, djup urringning, två tofsar å vara lite lagom kaxig.. *asg*
Vi ses..
Många kramar från Linda (Mrs Cosworth)
Eller som när vi träffades på Gälleråsen....först massor med kläder sen inga alls? ;) :D
//Mvh Martin
Oj Fan !!!! Jag blev nästan rädd här ett tag!!
Tänk att få se Fredrik komma på nästa Fordträff i... ja det som beskrevs i inlägget ovanför :eek: :eek:
Men sedan så blev jag lugn igen när jag såg vem som skrivit:D
Hälsn Jimmy.
Mr Cosworth
2003-10-13, 20:26
Originally posted by Axelsson
Eller som när vi träffades på Gälleråsen....först massor med kläder sen inga alls? ;) :D
//Mvh Martin
Hmm, med tanke på hur kallt det var så är det inte särskilt troligt att jag skulle vilja klä av mig överhuvudtaget..
Tänk att du är expert på å vrida å vända på mina inlägg här på forumet. Först har jag fått barn, sen har jag varit naken på Gälleråsen en kall blåsig oktobersöndag. Du är tokig du... *ler*
Mvh Linda
Ps. Jag fick åka med en sväng på banan sen, med killen i den svarta 944:an. Han hade ju iaf den näst bästa tiden för dan..
Känns som jag måste ta ett eget körkort snart, det är ju kul å åka fort.. :D
Axelsson
2003-10-13, 20:48
Originally posted by Mr Cosworth
Hmm, med tanke på hur kallt det var så är det inte särskilt troligt att jag skulle vilja klä av mig överhuvudtaget..
Tänk att du är expert på å vrida å vända på mina inlägg här på forumet. Först har jag fått barn, sen har jag varit naken på Gälleråsen en kall blåsig oktobersöndag. Du är tokig du... *ler*
Mvh Linda
Ps. Jag fick åka med en sväng på banan sen, med killen i den svarta 944:an. Han hade ju iaf den näst bästa tiden för dan..
Känns som jag måste ta ett eget körkort snart, det är ju kul å åka fort.. :D
hehe....näst snabbaste luftkylda?
Hälsa Friedrich!
//Mvh Martin
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.