Visa fullständig version : BANKÖRNINGAR! två datum för 2005 spikade!
den 5:e maj blir det första körningen för året på mantorp!
13 agusti 2005 kör vi så det ryker på gälleråsen!
boka in dessa datum i kalendern redan nu!
mvh C
Tjohoo, bra med ett datum så man vet när man måste bli klar med bilen
The Dude
2004-11-07, 19:06
Bra att man får datum redan nu, så man kan planera lite!
//micke
Cossie Nicke
2004-11-07, 22:23
Då är det bara hoppas som sagt att man är klar.... :starter:
BSR-Patrik
2004-11-07, 22:57
Gälleråsen får man väl ändå ta och hänga med till... Om bilen är i brukligt skick då så är det väl kanske dags att visa upp den...
Ah nu får man börja leta objekt att harva runt med.
Focus RS
2004-11-08, 07:55
Trevligt, trevligt... :eclipsee_
/Mvh Per-Anders.
Jag som inte hade tänkt ta ut bilen förrän i mitten av maj. Får nog tänka om, är ju så jäkla sugen på bana! :)
Mvh F
Japp då får man hoppas att man hinner klart till nästa säsong :banghead:
Annars så gör ja ej samma miss som iår utan då kommer jag förbi med brukskärran!!
Mr Niceguy
2004-11-08, 10:31
Säger som många andra... hoppas man kan ta ut bilen 2005....
Annars vettefan vad man gör... ;)
Blir det i samarbete med HPC och SSI? Vilken blir vilken i sånt fall?
Mvh F
martorp 1 maj blir i HPC:s regi
gälleråsen 13 agusti blir i FMCS regi
kinnekulle ?? juni, agusti eller sep blir i 200 klubbens regi...
SSI har tagit ett sabbatsår pga deras 5 års jubileum.
mvh C
martorp 1 maj blir i HPC:s regi
gälleråsen 13 agusti blir i FMCS regi
kinnekulle ?? juni, agusti eller sep blir i 200 klubbens regi...
SSI har tagit ett sabbatsår pga deras 5 års jubileum.
mvh C
Ahh, just det. Har ju läst det tidigare nån gång. Nästa år ska inget komma mellan, bilen SKA vara klar till 1 maj! :)
Mvh F
vill bara berätta en sak till!:
alla banträffarna är lika mycket HPC:s, 200:s och FMCS:s banträffar! dvs ingen skillnad. samma regler osv osv... det är bara olika folk som måste jobba under de olika evenemangen! så jag vill se lika mycket bilar på ALLA banträffarna! inte som i år...:( hela nedre gängen borde ha dragit till mantorp, minst göteborgarna borde ha kommit till kinnekulle!!! så nu ser jag fram emot ett år då det är mest fordar ute på banorna! :D
mvh C
Blir medlem nu idagarna igen efter två års uppehåll, men när cossien är klar till våren så misstänker jag skarpt att man blir banträffs-beroende.........
Tjohoo, bra med ett datum så man vet när man måste bli klar med bilen
Klar blir man väl aldrig? :D
Men om du e "klar" då så ska jag också va det..
kör så det ryker skrev du. Men det får vi väl inte eller. Lite lugn harmonisk drifting är väl förbjuden
Cossie Nicke
2004-11-09, 21:18
Ja det ska bli intressant hur bilen kommer att bete sig när det blir ett tillskott på runt 100hk bilen... :starter:
ge fan i ckappen nicke! ;)
Mr cossy
2004-11-24, 05:31
Hade vart skoj å kört på Mantorp med dom gammla polarna men jag kör ju ingen cossie längre. :(
Å volvo är ju inte välkommet...
/Erik
Cossie Nicke
2004-11-24, 16:23
ge fan i ckappen nicke! ;)
ckappen??
BSR-Patrik
2004-11-24, 16:46
ckappen??
Tror han syftar på knappen till fuskgasen :)
sorry... va inte meningen att först sniffa från tuben din och sedan skriva ;) :D
Mr Insane
2004-11-24, 22:13
Hade vart skoj å kört på Mantorp med dom gammla polarna men jag kör ju ingen cossie längre. :(
Å volvo är ju inte välkommet...
/Erik
sätt ett fordmärke i grillen och låt ordförande sniffa den där tuben igen, så kanske han inte märker nått... :D
nja..... och du ska vara säkerhetsansvarig.... hmm.... någon annan som vill ha den posten? ;)
Mr Insane
2004-11-24, 22:52
nja..... och du ska vara säkerhetsansvarig.... hmm.... någon annan som vill ha den posten? ;)
de är väl inte dig jag är ansvarig för??? :D
Ska väl ta o betala in medlemsavgiften nu då så jag får vara med o leka på Mantorp om bilen nu blir klar tills dess....Mantorp är ju ganska nära mig så....
Cossie Nicke
2004-11-29, 19:42
sorry... va inte meningen att först sniffa från tuben din och sedan skriva ;) :D
Så jag får åka med lustgasen monterad på banan?
trodde jag inte dock... :) :nxsmile:
Cossie Nicke
2004-11-29, 19:43
Tror han syftar på knappen till fuskgasen :)
vadå fuskgas..... :D :p
BSR-Patrik
2004-11-29, 19:55
Hähä, OJ DÅ, stavade jag fel ;) :D :D
vadå fuskgas..... :D :p
Jadu till 1:a Maj ska fan bilen vara mappad o redo för lite bankörning...
Sen ska det fan oxå vara hel tills den 13 Augusti men med Cossies så
vet man aldrig ;) :D
Mikael S
2004-11-30, 14:55
Funkar fulsierran fortfarande så kommer jag ner till mantorp och testar :)
Går ju bra nu när den är laglig ;)
mikael? va? tror du att du får komma med den motorn? BHAA!!! ;) :D
mvh C
Mikael S
2004-11-30, 18:28
mikael? va? tror du att du får komma med den motorn? BHAA!!! ;) :D
mvh C
:p Måste ju piska lite honda :snail: :D
faktiskt så ser det ut som om det blir honda den 1 maj tyvärr... och mig tar du inte i parisern! ;) vad väger din sierra?
men har jag tur och flyt så blir det cossie på mantorp... beror på hur fort jag får ihop den nya botten... det ser ljust ut iallafall... :)
mvh C
osså ändrar du till en snigel!!! du din.... :D
BSR-Patrik
2004-11-30, 18:31
Christian: Ja ut med cossien tills gelleråsen iaf, så ska jag bjuda dig lite motstånd...
tror du kommer slakta mig... :D får se om jag hinner köra på gelleråsen eller får en massa annat att göra då... som att sköta en banträff :) nä ´jag ska fan ut på ett par varv i år!
mvh C
Mikael S
2004-11-30, 18:40
faktiskt så ser det ut som om det blir honda den 1 maj tyvärr... och mig tar du inte i parisern! ;) vad väger din sierra?
men har jag tur och flyt så blir det cossie på mantorp... beror på hur fort jag får ihop den nya botten... det ser ljust ut iallafall... :)
mvh C
Hehe du har ju tränat mer ju :D
Sierran väger omkring 1200kg på pappret tror jag. Så får väl lätta lite :jobbar5:
BSR-Patrik
2004-11-30, 18:42
tror du kommer slakta mig... :D får se om jag hinner köra på gelleråsen eller får en massa annat att göra då... som att sköta en banträff :) nä ´jag ska fan ut på ett par varv i år!
mvh C
Tror inte det... Har nog inte kört många mil med bilen med den setupen innan gelleråsen tyvärr... Men se det här som en officiell utmaning :)
jag kommer bli slarv sylta på rakan... och kör bara med gat däck nästa år så.... :)
men ok, jag antar utmaningen :D
Hehe du har ju tränat mer ju :D
Sierran väger omkring 1200kg på pappret tror jag. Så får väl lätta lite :jobbar5:
min väger 1000 kg blankt... :) hondan alltså... :D
mvh C
BSR-Patrik
2004-11-30, 19:36
jag kommer bli slarv sylta på rakan... och kör bara med gat däck nästa år så.... :)
men ok, jag antar utmaningen :D
Då får jag väl ha med mig en uppsättning gatdäck... Har ett gäng dunlop sp9000 liggandes, de får funka...
Nice! :duel: :eclipsee_ :thumb3d:
Cossie Nicke
2004-12-01, 15:32
Hexxon, vad har du för mods? :rolleyes:
BSR-Patrik
2004-12-01, 16:15
Den är så gott som original :rolleyes: :whistling :hypocrite
Hexxon, vad har du för mods? :rolleyes:
Cossie Nicke
2004-12-02, 15:13
vi säger väl det då.... ;)
Måste man vara medlem för att köra? tänkte ändå pröjsa nu så.. Sen en sak till jag skummade igenom någonting om flaggvaktning innan man får köra..
någon som kan "konfirma".....
Focus RS
2004-12-04, 08:37
Ja, du måste vara medlem för att få köra. Sedan måste du vara med på minst ett flaggvaktspass under dagen...
/Mvh Per-Anders.
Jag säger som alla andra..,har jag bilen klar..,så kommer jag..!
Gelleråsen ligger ju bara några mil ifrån mig..,då kommer jag garanterat.
mvh hallor
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.