Visa fullständig version : S: sierra 4x4 88 2.8
bes med 13 2or säljes för 6000:- felen som är är bromsrör , tank , avgassystem (FIXAT 3" en ljudämpare) bromsar runt om + trösklar kan ev fixa felen med då tillkommer 5000:- på 6000:- = 11000:- LASSE3000@SPRAY.SE . byter gärna mot en coswort i ca 50-65000:- klassen
Är det sedan eller combicupé?
Finns det bilder att tillgå?
Var finns den?
Mvh Andreas
DET ÄR EN KOMBI CUPÉ FINNS INGA BILDER MEN DEN ÄR INTE ALLT FÖR SNYGG HAR VARIT LITE KROCKAD MEN DET ÄR FIXAT . MEN FÖR 5000:- KAN MAN INTE BEGÄRA SÅ MYCKET
Ok, men man är ju alltid nyfiken.
Vad är det för färg, elhissar, 2/4-dörrars, var finns den?
Ska ju bara vara vinterbil, men men...
Mvh Andreas
BILEN FINNS I KARLSTAD DEN ÄR GRÅ METALLIC TASKIGT BÄTTRAD PÅ VISSA STÄLLEN ROST FINNS LITE HÄR OCH VAR DET ÄR EN 4 DÖRRARS MED EL HISSAR FRAM EJ BAK EL SPEGLAR MED UPPVÄRMNING SOL LUCKA (GLAS) FARTHÅLLARE (FUNKAR EJ) NYA DAMASKER FINNS TILL FRÄMRE DRIVAXLAR NYA EJ STÖRRE FEL PÅ DOM SOM SITTER DÄR MEN KÖPTE NYA NÄR JAG FICK MOTORN BYTT MEN HAN ORKADE INTE MONTERA DOM ,MOTORN HAR GÅTT 16000 MIL BYTT FÖRRA VECKAN VILKET KOSTADE MIG 3000:- OCH FÅ DEN BYTT + 2000 FÖR MOTORN OCH SÅ VAR JAG OCH BESIKTADE DEN OCH INSÅG ATT JAG EJ HAR RÅD ATT FIXA TILL DEN MEN NYTT 3 TUM SYSTEM OCH DRAGKROK ÄR FIXAT SAMT BANJO GREJEN VID SOPPA PUMPEN DET SOM ÅTERSTÅR ÄR BROMSRÖR BAK , TRÖSKLAR , TANK , OCH BROMSSKIVOR MED BELÄGG MAILA OM DU VILL HA MER INFO LASSE3000@SPRAY.SE
allt är fixat nån som vill köpa en nybesiktad sierra sänker priset till 9500:-
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.