Visa fullständig version : Månadsträff region syd 28/11
Hej!
Då var det dags för månadsmöte Söndagen den 28/11.
Samma tid samma kanal dvs 15,00 på Mcdonalds Jägersro.
Vi ser helst att så många medlemmar som möjligt dyker upp då vi tänkte disskutera vad vi ska göra för kul vinteraktivitet. Bowling, biljard? U name it!!
Välbemött!
Mvh
Simon & Robban
Nu får folk se till att komma!!
BSR-Patrik
2004-11-23, 19:44
Jägersro, hur långt från växjö ungefär? Sugen på att titta ner...
Det är i Malmö. Vi ska "bara" ha möte den datumen så det e nog roligare för dig om du kikar ner när det e dags för aktivitet istället.
Då e det dax... kommer där någon idag?
ja man får ju titta inom en sväng
Jääävlar vad folk där kom............. *ironi*
ja kände ju knappt igen dom som kom ;)
lite bättre uppslutning hade väll aldrig varit fel
hela 5 personer! rekord!!!! *extrem sarksm*
Nu får skåningarna ta å skärpa sig! Visst att man kan var upptagen när det e månadsmöte men itne varje gång??? :confused:
Nu har vi som var där beslutat vad vi ska hitta på i vinter.. tråd kommer så ni andra också kan få ha en åsikt ;)
Målade garaget så jag hann inte :(
Målade garaget så jag hann inte :(
bara en ursäkt för att du skulle få sniffa färg ;)
OBS! De som brukar ställa upp ska ej ta åt sig åt av mitt förra inlägget. Dock ska de som klagar på att det aldrig händer nånting ta åt sig!
Har självklart överseende med att folk bor långt bort, här e två stycken (Hexxon och Borkis) som var på väg ner men efter avrådan så stannade dom hemma då det tyvärr är för dålig uppslutning på mötena. Då känns det inte kul att köra 25mil enkel resa för att träffa 4-5 pers.
Blir det fler aktiva medlemmar i Skåne så kan det bli tal om att vi flyttar runt lite på mötena så att fler kan närvara men det är under förutsättningar att det blir fler AKTIVA medlemmar!!
Innan körde t.ex Andreas och Pernilla ner till varje månadsmöte (ca 15mil t&r)
Vill ni vara med å påverka vad vi ska hitta på så kom på mötena och ge förslag. Behöver itne vara något som ska ske nu inom 2-3 veckor utan det kan vara planering om t.ex samåkning till Elmia 2005, Kinnekulle, banträffar med klubben osv.
Ta åt er till nästa möte!!
skånsk ondska
2004-11-29, 22:56
sorry..söp bort denna helgen oxå.
lovar att dyka upp på nästa
puss puss på Keller ;)
vaf"#¤%¤n. ska ni bli lika tråkiga som vi här i 08 land på träffarna? vi har lagt ner träffarna... hoppas inte ni behöver göra det me... se till och palla er dig för guds skull!
mvh C
sorry..söp bort denna helgen oxå.
lovar att dyka upp på nästa
puss puss på Keller ;)
du super ju bort varje dag :D
Papillon
2004-12-06, 14:33
vi kanske ska flytta från jägersro till nån ort som ligger mer centralt i skåne? eller längre upp, då borde ju fler ha möjlighet att komma.
Jo men då vill man se lite respons även här på forumet när det skrivs om ny träff ju
men de är ju inte så svårt att fixa när man vet att fler kommer
BSR-Patrik
2004-12-06, 17:32
Flytta längre norrut, så att inte bara halv-danmark kan deltaga utan att behöva packa tältet :)
Problemet är som Jens skriver att responsen i norrland är för dålig. E vi 6 pers härnereifrån och 1 från norraskåne, var tror ni folk vill vara? Inte köra 25 mil iaf.
För att träffen överhuvudtaget ska flyttas norrut så vill ja ha mer respons från Skåningarna!!! För tillfället så överväger jag att döpa om träffarna till sydskåneträffar om det fortsätter så här.
Håller med Simon om att ingen från nordpolen kommer trots att vi flyttar det längre norrut så bheöver vi som ändå kommer köra längre!
Men får vi respons så självklart flyttar vi det uppåt!
Håller tummarna för bowlingen......
ok gubbar nu ahr ja rensat frå era homo-erotiska inlägg.. spara det till träffen Staffan ;)
Bra Keller......passar inte riktigt på detta forumet.........kanske på volvos forum...HEHEHEHEHEHE......traktorernas värld eller vad dom kallar sig......... vill bara göra en efterlysning.......är det många från blekinge som kommer på träffen????? Skulle varit kul om det för en gångs skull kunde vara en "liten" cosworth-kortege i södra sverige........................................... ..........Jag hänger givetvis på (om jag inte blir förföljd av min vanliga otur)............................................. ..Länge leve FORD.......( speciellt COSWORTH)::::::::::::::::
BSR-Patrik
2004-12-08, 21:06
Men min kommentar om bowling var väl inte särskilt erotiskt betingad? Eller hur tolkar du det egentligen? :hmmm: :D
tolkar ingenting........bara vill veta hur måna som är med på att cruisa genom skåne11111111111
Men min kommentar om bowling var väl inte särskilt erotiskt betingad? Eller hur tolkar du det egentligen? :hmmm: :D
skånska ondskan verkade tända på det :p
alla har vi olika läggning..........själv är jag nog fordsexuell......vackert ord.........men tro inte att jag tänder på gamla hederliga Henry för det........hahahahahha
skånsk ondska
2004-12-09, 23:27
jag tänder på de mesta..speciellt sånna som är fordsexuella *drool*
MVH: kåt gubbe i keps
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.