Visa fullständig version : Mitt träff isköärning
Mr Cosworth
2005-02-07, 10:37
Hej!
Nu är man hemma igen och tänkte göra ett försök att ordna en träff.
Siktar på en IS körning den 27/2 10.30.
Vet inte än vart det blir men kan nog bli i utanför sala i Möklinta denna gång eller kolsva.
Ta med korv för det kommer att grillas.
Kan fixa gemensam avgång från V-ås och sala
Kommer att köra denna söndag i Möklinta 13/2 så om nån är intresserad så kom dit.
Vi är några som kommer att köra och grilla korv
Står ev. på zatzy om detta.
Porsche Jocke
2005-02-07, 10:56
Ja jag e på bara jag hunnit hem??, var ju riktigt kul igår, men halt med dubbfritt.. :D
Tills på söndag åker spikdäcken på! :p
/Jocke
Ja jag e på bara jag hunnit hem??, var ju riktigt kul igår, men halt med dubbfritt.. :D
/Jocke
Halt, var någonstans menar du :confused: :D ;)
Mr Cosworth
2005-02-07, 13:46
Vi var och körde på isen i Möklinta igår,den är ca 30-35 cm tjock
Tjena !!
Funkade däcken bra då ??
Vi ses nästa gång Fredde.
Mvh : Jesper
Mr Cosworth
2005-02-08, 08:40
Har inte lagt på dem på fälg än men sker nog idag.
Var där för att reka så man hittar dit när det är dags.
Jesper kommer du upp och kör snart ?
Porsche Jocke
2005-02-08, 09:43
Har inte lagt på dem på fälg än men sker nog idag.
Var där för att reka så man hittar dit när det är dags.
Jesper kommer du upp och kör snart ?
Tänk på en sak bara fredde om dom är beggade, att du vänder dom rätt annars flyger dubben direkt!
/Jocke
"davve" hahaha nu var du rolig.. :mad:
Tänk på en sak bara fredde om dom är beggade, att du vänder dom rätt annars flyger dubben direkt!
/Jocke
"davve" hahaha nu var du rolig.. :mad:Ja det gå rykten på stan att det var halt i söndags....
Mr Cosworth
2005-02-17, 13:08
Kommer att bli körning på lördag 19/2.
På storsjön i Möklinta.
Även Subaru gänget kommer att köra. kan bli även på söndag oxå.
om min topplockspackning är fixad då (kommer nog tyvärr inte att hinna) :( så kommer jag med spikdäck och honda!
mvh C
Mr Cosworth
2005-02-17, 16:15
Ni kan kolla på Zatzy på evenemang i västmanland så står det om körningen!
Mr Cossie
2005-02-17, 17:39
Saxxat från zatzy alltså inte jag som skrivit detta nedan!!!
lördag 19/2 smäller det med ice-driftning!! antar att det var SECRETAGENTMAN som kontaktade mig tidigare idag? har skickat ut en av mina hustomtar (mIn fula lillebror) på uppdrag att kolla isen & ev. snö! jag bistår även med X antal garagedomkrafter (typ 3!!) och mutterkanon för de lata!
location ca: 200m från sjön!!! har nån frågor mm så är det bara att höra av er på 070-3029182.
det blir väl antagligen till att märka upp en bana med typ granar eller liknande... det hade iaf COSSIE-freddan gjort sist ! hade även funderingar på ifall man ska dra ut en grill ifall nån är sugen?
jo grabbar.. vilken tid ska vi börja köra då???
jag & Rawsezx åker väl ut imorrn kväll och inspekterar banan :)
man kanske ska preparera startrakan med is-glass för klibbigare fäste :)
som sagt.. kom överens om en tid så ska både grill och bana finnas när ni anländer!
kan ju kanske vara bra att komma igång i skaplig tid ifall att man ska skifta däck på typ 10-12 bilar!
SecretAgentMan
2005-02-18, 16:55
Lite snabbinfo om Storsjön, kalasgrabbarna från Sala Race Club är på plats och plogar bana! :)
Västerås-Impreza-falangen med utomsocknes gäster siktar på McD / Hälla (Ikea) 08.00 imorgon lördag!
/J
allt annat som inte har med iskörningen att göra delitas bort från tråden efter denna post!
Alltså, en post till om något annat än iskörningen eller direkt relaterat till den så låses den här tråden.
/Fredrik - moderator
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.