handdator

Visa fullständig version : Skåneträff eftersnack

Keller
2005-02-20, 13:08
Tack alla som kom!
Tack till, Jesper, Jensa, Lotta, Sven, Benny och Johan för en trevlig kväll!
För er som inte var där så bowlade vi och efter det spelade vi biljard!
Jesper, och Lotta hade ju för festade en del innan så vi fick ju höra ett antal gånger från Lotta om vi ville köpa hennes Sierra :)

Benny med sin stelopererade stil i bowling (pga att han skadat ryggen tidigare under dagen) visade sig vara väldigt effektiv!
Medans en annan kom isist hela tiden! Skyller på min axel vilket faktiskt är sant då jag knaprar smärtstillande i dag!

Tur att jag INTE bokade 3 banor som var sagt från början för då hade det blivit dyrt som tusan!

I fortsättningen gäller förskottsbetalning på alla våra Skåneträffar som innefattar bokning av nånting.

Synd att Magnus var sjuk och hoppas du blir bättre Mathias (Borkis)!!

Jensen
2005-02-20, 13:22
Ni varkar ha haft roligt med tanke på mängden folk.

Trist att jag har så mycket att göra samt att huset tar alla mina pengar just nu. Men snart... Nu när sambon har fått riktigt jobb.

Keller
2005-02-20, 13:24
Ja vi saknade dig Jensen!! :)

Papillon
2005-02-20, 13:30
grymt dålig uppslutning men det var kul ändå. Jesper hade en one man show när han vevade iväg kloten på alla de märkligaste sätten :D

BSR-Patrik
2005-02-20, 13:48
Låter som om ni hade kul. Hade inte möjlighet att titta ner, ingen bil att köra med...

Skruvlös
2005-02-20, 14:00
Asskoj vi hade =)... när e nästa träff tihi?

Keller
2005-02-20, 17:43
när e nästa träff

när Jesper har nyktrat till :D :p

Jensa
2005-02-20, 21:21
Tackar för en trevlig kväll!!

Men det tråkiga var ju att det var så dålig uppslutning och att kvällen tog slut så snabbt..

Ja Jespers bowling hade ju en liten egen stil ibland med sina speciella kast..
Får ju säga att efter att ha bowlat i 2timmar o fått kasta för 2 personer extra så känns det lite ikroppen..

Så vi ser fram imot nästa träff!

Sen får vi ju sammla ihop oss som jag Lotta och Jesper gjorde som igentligen Benny också skulle varit med på men backade ur som var lite tråkigt..

Ja Simon vill du köpa Sierran nu då?? ;)

Jesper
2005-02-21, 20:26
Halloj !!

Det var roligt men som sagt lite dålig uppslutning.
Sedan tyckte jag det var synd att de flesta ville hem,det var ju paaarty.
Synd bara att ni missade när Jens snapsade Apelsinjuice på förfesten.
Detta efter att Lotta krossat honom i pilkastning.Hade vi kastat lite till Jens tror jag du behövt blöja =) .(Nästa gång hänger vi piltavlan på din rygg Jens).

Mvh : Jesper

Jensa
2005-02-21, 21:54
Jesper mobba inte min fina snaps.. man var ju tvungen annars hade man ju inte kunnat vara chaffis...

jaja det är lugnt bara inte Lotta ska kasta för då gör det ont.. ;)

men som sagt det var synd kvällen bara slutade bara sådär.

Benan
2005-02-22, 13:59
Jo vi hade ball!
Men var blir allt folk av!?!?