handdator

Visa fullständig version : Vad händer i kväll då?

NO.
2003-09-26, 12:04
Tjo!

Vad händer i kväll då grabbar/tjejer?

Putte
2003-09-26, 12:35
Firma fest med jobbet på nån Taco-båt i stockholms skärgård, grattis är gott. Sen blir det nog lite party imorrn oxå, då ska jag lägga in några stötar på drömm-tjejen å hoppas att det ger resultat..:D

Sen på söndag e det fotboll på stockholm stadion, så helgen är totalt full bokad... Blir en bil fri helg om man säger så.. he he

trevlig helg på er

Jensen
2003-09-26, 12:53
Ikväll blir det lungt. Skall ner till tältet på torget och köpa biljetter till krogsvängen som är imorgon :) Då blir det inte lungt. Börjar kl 14:00 :D

Trevlig helg pågar!

Putte:
Lycka till med "stöten" :)

RS 1800
2003-09-26, 13:10
E fortfarande risig sen igår, kollade igenom skickade SMS i telefonen och som vanligt har man gjort bort sig när man festat med jobbet (gamla jobb). Lugnt ikväll, imorrn är det på ett igen.

Benan
2003-09-26, 13:12
Ikväll ska jag o Papillon kolla däck och mäta avgassystem, sen ska där kollas på en Probe till en annan polare. På lördag ska jag, papillon och ripper bygga avgas på Pap´s xr3i. Och på söndag e det ju go-cart som gäller!

C
2003-09-26, 14:13
detta:

sen kväll med luuk, parlamentet vol 2 på dvd och 45 om streetrace kommer att visas på stor duk hemma hos mig... lugn hemma kväll med andra org... (jobbar i morgon igen... phu..)

MiniJensen
2003-09-26, 14:31
Var fest igår så det blir inte fest idag iaf :D
Blir nog ganska lugnt, eventuellt en runda på studentpuben eller något. Sen imorrn är det antingen jobba på kåren eller festa på kåren... Får se ;)

Tyrann
2003-09-26, 14:36
Ikväll blir d en lugnare kväll med lite alkohol intag så kroppen anpassar sig och får en bra grund inför morgon dagen då tåget går från Sthl station 07,22 ned till Malmö för koncernfest,
typ 3 000pers!!! Så vi får se hur det blir d lär ju bli en hel del iallafall *ler*

Jensen
2003-09-26, 15:02
Originally posted by Tyrann
Ikväll blir d en lugnare kväll med lite alkohol intag så kroppen anpassar sig och får en bra grund inför morgon dagen då tåget går från Sthl station 07,22 ned till Malmö för koncernfest,
typ 3 000pers!!! Så vi får se hur det blir d lär ju bli en hel del iallafall *ler*

Jasså du skall ner till underbara skåne :)

kripp
2003-09-26, 17:34
jupp idag blir det ett par öl hos garage kompisen..å sen blire väl krogen då hehe

NO.
2003-09-26, 17:46
Ok låter som vissa ska ha kul ikväl :)

Min dag började kl 15:00 då polaren ringer å säger att vi ska ner på stan å handla underkläder till hanns flickvän(födelsedags present). Hann med 1 bira innan vi vågade oss ut i underkläds djugeln :D sen vart den en bärs till när vi shoppat klart :D

Så nu man party sugen så polarna kommer över på förfest sen blir det krogen....
I mororn blir det till att byta olja i cossien för på söndag ska jag leta mej till ford träffen i stockholm är et tänkt samt bilträff på kvällen kl 20:00 sen blir det väl rejs ;)

NO.
2003-09-27, 11:35
Fan va det regnar idag jag som skulle byta olja....

MätZ
2003-09-27, 16:19
Hmm... en annan ska juh ut denna helg oxå, men jag
siktar på att det blir en lugn Lördag, orkar inte vakna
upp en Söndag till bakis :Odd:
Men man ska aldrig säga aldrig :rolleyes: :D

NO.
2003-09-27, 17:19
Hehhehe man lär sig ALDRIG!
Ska nog ut en sväng idag igen å kolla lite ev spöa polaren.....

Hmm fan vilket skit väder de e.....

MätZ
2003-09-27, 17:34
Skiter väl i vädret, sitter väl inte utomhus o festar :rolleyes:
Nu har det brakat lös, sitter med en busgrogg redan i
handen, tror det kommer bli PRECIS som vanligt!!! :Odd:

NO.
2003-09-27, 19:28
Men fan de e jobbigt å ta cykeln ner på stan när det regnar men visst det går ju att ta TAXI....Buss finns ingen möjlighet att jag tar.

Fan måste vara min däck på cossien som e dåliga släpper på 4:an i typ 60-70km/h eller vad tror ni..... Åkte på pisk av en 740 oxå han fick fäste men min bara spann 1 2 3 å jag stod kvar på typ samma ställe :(

Ne fan nu ska jag nog ta mej en Öl de e fan gott....Pssshhhhyyy

Benan
2003-09-27, 21:02
Måste bara fråga.. kan man inte ha kul utan att dricka!?!?

NO.
2003-09-27, 21:06
SVAR: JA och NEJ
På krogen blir allt mkt roligare MED alkohol
Vete fan, man kanske blivit alkoholist eller nått....
Polaren räkna ut att jag gjort av med runt 4300:- på krogen förra månaden :( Men det var det tamefan värt!

Benan
2003-09-27, 21:28
4300spänn....??? Har man lagt så mycket pengar på krogrundor under en månad tycker jag man har förlorat alla rättigheter till att klaga på att man har dålig ekonmoi eller att man inte har pengar så det räcker! ;) Tänk så mycket bilgrejor du kunde fått för det! Men alla prioritera ju olika!

Ps: Om man dricker 2 helger i månaden så tar det kroppen ca 1-1,5 år för att bli beronde av alkohol. 1cl sprit tar död på 1000 hjärnceller. Dessa e dom ända celler i kroppen som inte delar sig/nybildas. Var 8 sjukhussäng upptas av en missbrukare, rökare ej inräknade då det inte räknas som ett missbruk. De flesta misshandler sker under alkoholpåverkan.

NO.
2003-09-27, 21:53
HAHHAHAHA 2 helger i månaden de e ju för amatörer 2 gånger i veckan e man ute ju!

Hmm ekonomin är i botten i slutet av månaden men vafan de e ju värt det ju...
Jo 4300:- e MKT pengar men vafan bilen e ju så gott som klar...bara ca 10tkr kvar ju.

1cl är 1000 hjärncellerHmm hur många hjärncellar han man?
Kanske är hjärn död utan att veta om det ;)

Jo att misshandel sker när man e full det förstår jag för folk blir totalt dumma i huvudet, typ som min polare i går :mad:

Benan
2003-09-27, 23:15
Hmm.. 2ggn i veckan.. :confused: Då lär du ju va beronde.. Kanske dax att dra ner?!
Antal hjärceller.. tja... några miljarder är det iafal.. Men dom kan ta slut.. Hur klar e en A-lagare!?
Jaja, människan e ett självdestruktivt djur, no doubt about it! :D
Och fan vilken moralkäring jag blev helt plötsligt..! ;)

MätZ
2003-09-28, 02:13
Håler med NO, man har faktiskt roligare på krogen
med alkohol i korpen. Har testat både två alternativen
o är man nykter så blir det såå jävla tråkigt.
Men det är dumt o skylla allt på alkoholen oxå men
så är det iallafall.
Sen om man förlorar 1000 celler per cl sprit skiter jag
i, så länge man typ festar 1 gång i veckan så anser
jag att man inte är inom farosonen. Sen festar man
ju inte stenhårt hela tiden heller!!!
nee... nu är det snart sängdags o vaknar med
värsta ångesten!!!! :Odd: :(

Jensen
2003-09-28, 02:44
Finns ju inget värre än att komma sent till en fest där alla är fulla. Man tycker folket är sååååååååå dryga och pratar VÄLDIGT högt. Så har man sprit i kroppen är folket mycket behagligare.

Benan:
När skall du komma hem till mig och ta ett par järn?

MiniJensen
2003-09-28, 14:24
Originally posted by Benan
Hmm.. 2ggn i veckan.. :confused: Då lär du ju va beronde..
Blablabla, jag hör att du inte är student :D ;)

Ska man någonstans där andra har druckit så är det ganska mycket roligare om man själv druckit. Lätt...
Fast man får ju anpassa efter vad plånboken tycker också :Odd:

Jensen
2003-09-29, 08:32
Originally posted by Benan
Ps: Om man dricker 2 helger i månaden så tar det kroppen ca 1-1,5 år för att bli beronde av alkohol. 1cl sprit tar död på 1000 hjärnceller. Dessa e dom ända celler i kroppen som inte delar sig/nybildas. Var 8 sjukhussäng upptas av en missbrukare, rökare ej inräknade då det inte räknas som ett missbruk. De flesta misshandler sker under alkoholpåverkan.

Då skulle jag varit alkoholist sedan länge tillbaka. När jag gjorde lumpen -00 drack jag torsdag,fredag,lördag varje vecka.

Nu är det kanske 1 gång i veckan. Vanligtvis lördagar.