Visa fullständig version : RU-21 bakfyllepiller, nån som provat?
Se subject.
Isåfall vart har ni köpt det?
Jag har beställt iaf... återkommer med resultat om det ens är något resultat att tala om!! Var ju billigt, värt ett försök !
Köpte från ru21usa.com
Kanon!!!
Kreditkortbeställning eller?
Frakttid och kostnad?
Dom använde Paypal för att betala.
Kostade väl 11 dollar med frakt. Det stod 5-7 dagars leverans, men det är säkert bara inom U.S.
Axelsson
2003-10-02, 08:51
Kan berätta i förtroende att jag skulle behöva dom idag.
Sitter här på jobbet och håller mig fast i stolen för att inte snubbla.
Långa pass mitt i veckan. ;)
//Mvh Martin
bmwpower
2003-10-03, 20:23
det finns inget värre än att sitta full/bakis på jobbet
Måste bara gå in och kontra lite. Vad ska man med dessa piller man blir ju aldrig bakfull.
Har blivit bakfull en enda gång på 12 år. Sug på den ni!!!
Originally posted by perra_k
Måste bara gå in och kontra lite. Vad ska man med dessa piller man blir ju aldrig bakfull.
Har blivit bakfull en enda gång på 12 år. Sug på den ni!!!
Då måste du dricka som en kärring eller nått sånt !!
Och det hjäper mig hur?
Måste bara säga att jag tror att kolsya är MKT bra mot baksmälla varje gång jag kommit hem å drukigt cola sprite 7up(light på alla sorter) med kolsyra i så har jag mått toppen dan efter, vatten så mår jag "dåligt"...
Originally posted by Davve
Då måste du dricka som en kärring eller nått sånt !!
Dricker allt och lite där till
Andreas K
2003-10-10, 06:58
Kan ingen skriva om de funkar eller inte
Orolig (bakfull) tonåring ;)
Originally posted by Andreas K
Kan ingen skriva om de funkar eller inte
Orolig (bakfull) tonåring ;)
Lugn! Det kommer... Ska tyvärr jobba på lördag annars hade det blivit testknapring ikväll och på söndag måste jag skruva ihop våran andrabil, börjar ju bli dags och ställa Fårrden nu snart så.
Nästa helg så ska det testas !!
Finns även något liknande på hälsokostaffärerna... har ej namnet i huvudet. Jag återkommer med namn på de och testresultat!
Andreas K
2003-11-04, 06:39
Det festas lite dåligt här nuförtiden ;) själv har jag haft tllfälle flra ggr men inte haft pillren :o).... beställa piller var kan jag göra detta för en vetenskaplig test :)
Jag har inte haft tid och vara bakfull en dag om det inte skulle funka! Det funkade ju inte så bra när dom testade i någon av skvallerkvällspressen.
Funderar på och testa imorrn! Hur som helst, jag återkommer så fort jag testat!
www.ru21usa.com
Det finns något på naturläkemedelsaffärerna som heter något konstigt som ska funka skapligt...
Hittade detta... så har ni magnesiumfälgar på bilen är det bara och tugga i sig!!
"Men den viktigaste faktorn är magnesium.
– Baksmälla beror på att det bildas för mycket kalcium i cellerna, nervsystemet blir överhettat, helt enkelt. Kroppens eget motmedel är magnesium och med hjälp av extra tillskott försvinner symptomen snabbare"
Lefracuss
2003-11-04, 21:58
Kommer inte ihåg exakt datum, men dessa piller har testats i aftonbladet av 4 olika personer som drack samma mängd alkohol, och det enda resultatet de märkte av var att de blev mer bakis än annars eftersom de trodde att pillrena fungerade och då drack mer... =)
Originally posted by Andreas K
Det festas lite dåligt här nuförtiden ;) själv har jag haft tllfälle flra ggr men inte haft pillren :o).... beställa piller var kan jag göra detta för en vetenskaplig test :)
Testkörning nu!! Resultatet kommer imorrn om jag inte är allt för risig dvs :D Risken finns ju!
Sååå ja.... nu har jag druckit 4st 0.5l starkök, 5.2% ocj två stora finfina groggar... mätte dom med ett 1/2-dl---mått. Ca 2.5dl ren sprit i de två groggarna. Och ajg känner mig lite halvslirig... skulle utan några problem gå på stan nu!
Hur morgondagen kommer att bli är ju en annann fråga !!!!!!!!!!!
Spänningen återstår!
Så där ja... jag överlevde denna dag!
Vaknade ca 09.30 och hade svinig huvudvärk, men mådde rätt bra endå. Låg i sängen och gosade med hund fram till 12, mådde lite halvrisigt stundtals, men efter klockan 12 var jag nästan pigg iallafall och fick i mig en stor frukost !!
Svårt och säga om det var bättre eller sämre än vanligt... brukar vanligtvis bli asdålig dagen efter så jag tror att tabletterna kan ha hjälpt lite.
Finns ju liknande grejer och köpa på hälsokostaffärerna...
E,Cossie
2003-11-07, 11:17
detta finns på hälsoaffärer
Nux vomica D-6. 2st tabletter före,2st när man går och lägger sig(om man nu gör det vill säga) inehåller bra med magnesium och lite små godis,.Det är ett homopat piller i grund o botten med en utdrivande effekt...har provat och funkar för mig med fler pris 70kr........
Limpdjur
2003-11-07, 17:10
Den vanliga proceduren efter en kväll med alkohol för mig är att dricka typ en liter vatten nästan osså förbereda med en flaska vatten vid sängen. Är ju hemkst när man vaknar och har en sandöken i munnen och inte orkar gå upp ;) om jag dricker vatten brukar jag då klara mig dagen efter däremot kan det ju vara bra att käka en pizza eller nå på kvällen så man har nått att skylla på om man skulle bli dålig:D
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.