Visa fullständig version : Stackars liten orm....
Cossiekatt
2003-09-30, 14:59
http://www.nsxprime.com/forums/showthread.php?threadid=22720
Tänk er en sån under huven! :)
Å fyy fan va skit nödig man hade blivit det var ju inte en direkt liten orm!
Bilden längre ner är ju oxå rätt "kul" tur att man har data locket helt öppet...
Sapphire
2003-09-30, 17:56
FY FAN!!!
Jag är djurvän i vanliga fall men den ormen fick vad han förtjänade , Rätt lite knäck man hade skitit om man öppnat huven o kräket lever IAAAAAHHHHH!!!!
Mr Niceguy
2003-09-30, 18:14
Satan vilken äcklig bild det där...
Hade jag hittat den där under min huv hade jag fan sprungit långt ifrån den...
Uuuuuuschh...
Cossiekatt
2003-09-30, 22:10
Originally posted by Mr Niceguy
Uuuuuuschh...
Haha, då är vi två.. hatar ormar mer än allt!
Stackars ormen.........
Visst är det en Pyton ??
Säkert någon idiot som tröttnat på ormen och bara släppt ut den och sen har den stackarn frusit efter som den är växelvarm och till sin lycka funnit en varm bil.... big misstake tyvärr.
Edit:
Det fanns visst lite teorier om ormen om man läste lite på sidan :D
Originally posted by Mr Niceguy
Uuuuuuschh...
fy fan! det är jag helt enig om!!
tur man bor i svin kalla Sverige så slipper man sånna sabla övervuxna trädgårdsslangar!!!
Man får rysningar i hela kroppen. Fy fan vilken överaskning när en orm kryper ur databurken.
Eftersom jag själv älskar reptiler å har en Boa som är nästan dubbelt så stor som den där pyton-ormen, så kan jag säga att dom där bilderna va fan inte kul å se.. Svider i hela kroppen på mig när jag ser sånt där, fy satan va sorgligt..
Sen tycker jag det är onödigt å skriva saker som "den ormen fick vad han förtjänade"... ??? Fattar inte varför ???.. Har den gjort dig nått illa eller Sapphire??
Det va ett jävla liv här förut när nån hadde kört på någons katt, den katten fick väl va den förtjänade!!!.. Skulle nog inte va så popis å skriva så då kanske, eller har jag fel
ärligt talat..
jag tycker inte att det var en trevlig syn heller, eller att ormen fick vad den förtjänade.. den kan ju inte hjälpa att den tyckte det var mysigt i motorrummet..
men starta inget sånt nu.. snälla.. det var som sagt ett jävla liv förra gången..
rs turbo
2003-10-02, 20:52
HMMM!
Jag tycker att du skulle kramas lite med mina ormar så hade du nog inte varit så kaxig.
RS TURBO
Originally posted by Sapphire
FY FAN!!!
Jag är djurvän i vanliga fall men den ormen fick vad han förtjänade , Rätt lite knäck man hade skitit om man öppnat huven o kräket lever IAAAAAHHHHH!!!!
rs turbo
2003-10-02, 20:54
Håller helt å hållet med dig.Själv har jag 3st,2st Rutpyton Å 1 Mexicans kungs boa.Å dom e satan goa å kramas med. :)
MVH RS TURBO
Originally posted by Putte
Eftersom jag själv älskar reptiler å har en Boa som är nästan dubbelt så stor som den där pyton-ormen, så kan jag säga att dom där bilderna va fan inte kul å se.. Svider i hela kroppen på mig när jag ser sånt där, fy satan va sorgligt..
Sen tycker jag det är onödigt å skriva saker som "den ormen fick vad han förtjänade"... ??? Fattar inte varför ???.. Har den gjort dig nått illa eller Sapphire??
Det va ett jävla liv här förut när nån hadde kört på någons katt, den katten fick väl va den förtjänade!!!.. Skulle nog inte va så popis å skriva så då kanske, eller har jag fel
Originally posted by Ripper
ärligt talat..
jag tycker inte att det var en trevlig syn heller, eller att ormen fick vad den förtjänade.. den kan ju inte hjälpa att den tyckte det var mysigt i motorrummet..
men starta inget sånt nu.. snälla.. det var som sagt ett jävla liv förra gången..
Nä, det e ingen fara.. Ska inte starta nått liv om det, skrev bara vad jag tyckte å tog upp en liten jämförelse.. ;)
Originally posted by Putte
Nä, det e ingen fara.. Ska inte starta nått liv om det, skrev bara vad jag tyckte å tog upp en liten jämförelse.. ;)
håller helt med dig på det resonemanget!
själv ogillar jag ormar väldigt mycket, men inget djur förtjänar att bli mos!
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.