Visa fullständig version : Träffar inom FMCS?
chrille85
2005-04-01, 20:55
tjo kommer det att vara någon eller några bilträffar inom klubben // ford motorsportclub sweden , nu det här året, det hoppas ja verkligen det skulle ju verkligen vara kul att ta en sväng förbi o kolla på alla bilar som finns med i klubben ;) förutom dom här banträffarna föresten så är ja ny medelem här på klubben ( internet ) så jag vet inte så mycket om va man gör på banträffarna och om man måste vara medlem först i ford motorsport club sweden för att komma in eller? hur är det där?? med banträffarna =)
Månatliga eller på annat sätt regelbundna träffar brukar anordnas av respektive "avdelningsansvarig". För att få vara med och köra på banträffarna måste man vara medlem i FMCS, men du är mer än välkommen. :)
Flyttade din tråd till träfforumet istället.
Mvh F
Bandit_nr1
2005-04-05, 14:24
Jag e fett på om det blir nån forum träff runt stockholm vore skit kul att kolla på varandras bilar & snacka lite skit med folk man annars bara snackar med via burken.
problemet med stockholmsträffarna är att det aldrig kommer någon utom det sammansvättsade gänget som kommer på varje träff på 5-7 pers... :(
men jag ska se till att det blir en träff nu så får vi se om det funkar. ve ger det en chans till!
mvh C
Fast lugna er lite så att alla hinner ta ut sina bilar...
håller med RS500! vänta några veckor =)
Ska försöka hinna till banträffen på mantorp, men tror det blir svårt...
Speed_freak
2005-04-05, 21:25
problemet med stockholmsträffarna är att det aldrig kommer någon utom det sammansvättsade gänget som kommer på varje träff på 5-7 pers... :(
men jag ska se till att det blir en träff nu så får vi se om det funkar. ve ger det en chans till!
mvh C
dum fråga kanske men måste man va medlem för att komma på dom träffarna?
mvh/sebbe
jag tror man får komma å titta å prata men inte köra bana då måste man nog vara medlem
Månadsträffarna är väl helt OK att komma på tror jag, (Större möjliget att få flera medlemmar så?)
Det är bara banträffarna som är för medlemmar, alla är välkomna på månadsträffarna. :)
Mvh F
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.