Cossie Nicke
2003-10-13, 16:04
Detta hände igår då jag va påväg upp till Länna. Skulle upp till Computer City och köpa mig ett X-box spel. Påvägen dit så stannade jag och tankade mazdan(323) och köpte 2 trisslotter, tänkte man skulle pröva lyckan.
Sitter i bilen & skrapar, sen när jag skrapar sista lotten så helt plötsligt, så tänkte jag: Va fan va inte det där en 3:e 10000:-
Och mycket riktigt så hadde jag vunnit 10000:-!!!
Jag började vråla som fan där på macken och alla trodde jag var helt knäpp! Fan vilket glädje rus!!
Dom pengarna kom mycket bra, ska börja snoka lite efter en cossie snart ju.....:=)
Ville bara dela med mig av detta, trodde aldrig nåt sånhär sak kunde hända mig....:=)
Mvh en TOKGLAD Nicke
Sitter i bilen & skrapar, sen när jag skrapar sista lotten så helt plötsligt, så tänkte jag: Va fan va inte det där en 3:e 10000:-
Och mycket riktigt så hadde jag vunnit 10000:-!!!
Jag började vråla som fan där på macken och alla trodde jag var helt knäpp! Fan vilket glädje rus!!
Dom pengarna kom mycket bra, ska börja snoka lite efter en cossie snart ju.....:=)
Ville bara dela med mig av detta, trodde aldrig nåt sånhär sak kunde hända mig....:=)
Mvh en TOKGLAD Nicke