handdator

Visa fullständig version : Need 4 Speed: Underground!!!

c0z
2003-10-23, 14:30
Tjenare!
Någon som kommer spela spelet?
Finns en riktigt grym sida som kommer bli stor och det kommer snackas mycket om spelet, styling och tuning och sånt...
download, bilder, filmer osv osv...

Här är sidan:

http://underground-online.tk

regga er på forumet!

Officiella hemsidan:

http://www.eagames.com/official/nfs/underground/us/home.jsp

Sierra_90
2003-10-23, 14:36
när kommer spelet?

c0z
2003-10-23, 14:36
http://nfs-players.gamesurf.tiscali.de/index.php

här finns lite om spelet också

c0z
2003-10-23, 15:06
27november tror jag det släpps

Sierra_90
2003-10-23, 15:08
ok

blackbird
2003-10-23, 15:19
Ennu ett spel där dom tror att det bara är att hära TFATF/2F2F så blir allt bra...

Faktum är att NFS blir sämre och sämre för varje spel som kommer med undantag för Porsche... Från seriös simulator till sketet arkadspel på 1 version... Ett spel utan känsla och där motorn varvar upp på en halv sekund... bläää.. där man inte kan sitta inne i bilen.. ännu mer bläää ..

Nej hur buggigt och krångligt det än är så finns det inget som slår Racer i känsla och realism. Möjligen är Sportscar GT i närheten av att ha lika bra fysik...

Sierra_90
2003-10-23, 15:22
racer? ridge racer?

klebbe
2003-10-23, 17:14
Verkar ju som om dom lagt ner mycket Energi på grafiken , men tyvärr så glömmer alla tillverkare känslan! det har inte kommit ett enda racing/rally spel med känsla sedan Rallymasters !

flash
2003-10-23, 18:32
Jag ska ha spelet iallafall, min lillebrors konsol, så jag får väl ta och köpa spelet. Annars lär han väl ta kål på mig med sitt j*vla Fifa spelande, usch!

blackbird
2003-10-23, 21:45
Racer = Racer

www.racer.nl

Sierra_90
2003-10-23, 21:53
kan man ladda ner hela där eller?

c0z
2003-10-24, 00:32
blackbird.. du kan ju inte mena allvar..
sportscar GT är ju bland de sämsta bilspel som gjorts!
ingen känsla, man hör ju inte ens motorljudet... usch..
de som testat NFS:U säger: att det är enormt snyggt, bra känsla motför de andra nfs spelen osv...

Benan
2003-10-24, 11:17
Jag såg en resention av det på tv4 plus, och där verka det helt okej! Graffiken var bra och kännsla och ljud riktigt bra! Det ända som inte va bra va hur bilarna såg ut... såg ut som om dom va direkttagna från en 10 årings ritbord..

c0z
2003-10-24, 14:39
på screenshotsen ser då bilarna ut nästan som i verkligheten.. och filmerna från när de spelar det ser bilarna riktigt bra ut! enligt mig då:)

MiniJensen
2003-10-24, 20:27
Personligen så tror jag att NFS: U kommer att bli ett ganska bra spel så länge som de inte satsat all tid på att jaga licenserna till bilarna och prylarna som man kan ha i spelet.

Man kan ju hoppas iaf :)

blackbird
2003-10-26, 22:20
Sportscar GT var det inte jag tänkte på kom jag på nu... Vafan... letar som en bäver men jag hittar inte rätt spel nu. Det är från 99-2000 nåtsånt och .. ja hmm.. man kör vanliga bilar (påhittade namn dock) på racebanor.. Kommer ihåg att det bundlades med spelkontroller för inte så länge sedan..

Ja racer kan laddas ner i sin helhet på racer-nl. Det är dock ganska buggigt och det man bör kunna datorer lite för att fixa det :) På racesim.com (finns en mer korrekt länk på racer.nl) finns ett forum där man de som gör bilar och sånt snackar och lägger upp bilar för nerladdning. racer-xtreme.com är den största sidan med bilar och banor.

blackbird
2003-10-26, 22:24
Och angående NFS : U...

De sa att HP2 var bra också och det tycker jag verkligen inte. Med NFS: U känns det bara som att hakat på The Fast and The Furious-vågen för att det är så coolt. Är det som i filmerna med en massa löjlig publik, bilar som håller för allt och lite till och idioter som inte kan prata utan att börja rappa så spyr jag på skiten..

c0z
2003-10-27, 01:02
kolla in hemsidan!
där kan du läsa om allt spelet handlar om:
http://www.eagames.com/official/nfs/underground/us/

Kai
2003-11-21, 13:20
Spillet er jævlig kult... Spilte det i går... Anbefales :D

Turbo Cabbe
2003-11-21, 13:45
det spelet e fan beroende framkallande!!
Satt o lira i 6 timmar igår, kunde fan ionte sluta!

klebbe
2003-11-21, 17:32
Gah vilketspel,lirat typ 14timmar nu ;) kan inte sluta , Ratt är dock rekomendera !

Mikael S
2003-11-21, 21:34
Inte så dumt. Tyvär är det det vanliga med kasst motorljud. Men det verkar vara nått man får leva med :)

MiniJensen
2003-11-21, 22:49
Originally posted by Lord_Mid
Inte så dumt. Tyvär är det det vanliga med kasst motorljud. Men det verkar vara nått man får leva med :)
Motorljudet är ju dels vanligt inspelat motorljud och sedan pålagt med ljud från ett halvt Zoo ;)
Elefanter m.m. :)

Limpdjur
2003-11-21, 22:58
Originally posted by blackbird
Och angående NFS : U...

De sa att HP2 var bra också och det tycker jag verkligen inte. Med NFS: U känns det bara som att hakat på The Fast and The Furious-vågen för att det är så coolt. Är det som i filmerna med en massa löjlig publik, bilar som håller för allt och lite till och idioter som inte kan prata utan att börja rappa så spyr jag på skiten..

Du kommer garanterat att spy... *WASSUP DOOOG!?!?!* skriker en som man möter i början ut...
Några saker som gör att jag verkligen hatar spelet...

1. man kan inte köpa trim istället för plast i början även fast man har pengar. WTF!?! sluta med låsa grejjer ala arkadspel2000
2. alla bilar är lika i känslan
3. den känslan suger
4. man får mer status ju mer plast
5. asfalten glänser då måste den vara blöt men vore den blöt så skulle du inte ha detta jävla fäste.
6. Under 1.5 h jag spelat det jävla skit spelet så har jag inte behövt tryck på bromsen förutom på drift då jag ryckt kryckan...

Blir så less på alla dessa spel arkad spel... Live for Speed har du spelat det förästen? det är det enda som är nått att ha i min mening... med ett program till så kan man trimma bilen EXAKT hur man vill motortyp V, rak eller boxer, Motorvolym, överladdat eller ej, hur mycket överladdning, Grundvärde för effekt på motorn överladdning, vart i registret effekten hamnar. vikten på bilen, På däcken: profil, storlek, bredd. Inne i spelet så kan du ställa om det mesta alltifrån skins på bilen till däcktryck, cambervinkel, utväxlingar ja allt och man känner verkligen skillnad på olika inställningar i början är det dock ganska svårt att få bilen att gå som man vill men när man lär sig så kan sitta och trixa med inställningarna så att chassit reagerar precis som man vill i kurvorna

Tarasus
2003-11-21, 23:21
NFS Porsche var riktigt skönt. Grafikmässigt så har ändå NFS serien legat väldigt bra i jämförelse med andra liknande spel, det är väl snarare känslan man får klaga på, dock så finns det inte många andra som har lika bra känsla heller.

Live for Speed måste jag testa, låter väldigt roligt :)
Vilka är det som har tillverkat det?

Limpdjur
2003-11-22, 00:41
http://lfs.racesimcentral.com

Där finns det.. Ladda hem låst full version på 140mb. Då har man 1 bana som man kan köra åt båda håll sen en rallycross slinga på samma. 3 bilar en pluttig liten framhjulsdriven och 2 bakhjulsdrivna likadana fast ena med turbo. när man låser upp det får man fler men har inte så stor koll på det då jag inte har kreditkort för att betala för det. Det är som jag har fattat det privatpersoner som börjat med det och sen har det utvecklat sig vidare. SPelet är tänkt att släppas i 4 etapper och dom är på första nu tror man fick betala för varje del typ. Men man kan sitta många timmar med demot först att sätta bra tider med orginalbilarna för att sedan dra hem trimmnings programmet som finns på forumet på hemsidan. då har man ytterligare många timmar att sitta å fixa till bilarna. Har provat att göra motorer liknande riktiga typ att göra en 2.5 liters rak sexa med 170-180 hk och sedan köra på överladdning och jag tycker då att motorerna får liknande karaktär som på filmerna man sett på turboladdade 325:or... 2.2liters rak 5:a har jag också lekt med och karaktären på motorn vart slående lik som man kan föreställa sig efter att ha sett en åka med film med vad jag tror är den där norska s1:an. Ratt utan kuggdriven force är att föredra tycker jag då man på kompisens inte kan korrigera med ratten så snabbt när man måste rattarunt motorn tebax också joystick är underbart om man skall fullgas drifta då man kan styra emot mycket snabbt. tangentbord är ok när man lärt sig det i början gick det tokvärdelöst för mig när jag försökte styra emot själv, det är gjort så att den styr emot det mesta själv och när man väl kommit underfund med det är det ganska skönt endå... jaja spelet måste bara provas...

Originally posted by Tarasus
NFS Porsche var riktigt skönt. Grafikmässigt så har ändå NFS serien legat väldigt bra i jämförelse med andra liknande spel, det är väl snarare känslan man får klaga på, dock så finns det inte många andra som har lika bra känsla heller.

Live for Speed måste jag testa, låter väldigt roligt :)
Vilka är det som har tillverkat det?

AffeAlien
2003-11-24, 22:07
Tycker det var exact som alla andra NFS spelen det ända roliga var att man kunde köra drift mode.
Fösta spelet man kunnat göra det i :)

Bilkänslan suger annars. Men grymma motorljud.
Lite väll enformigt efter en stund. Och dåligt att man inte kan köpa allt från början. Man har ju pengar men kan inte köpa nått.

Benan
2003-11-25, 10:43
Verkar vara delade meningar om ljudet i spelet.. jag spela det iågr i affären och den bilen jag körde, mazda rx7 lätt jäkligt skönt!! Kännslan va väll så där.. det va väldigt lätt iafal!

Kai
2003-11-25, 10:44
Hva med drag mode? Jævlig kult vel... Spill følelsen er mye bedre hvis du har kameravinkelen foran bilen slik at du er helt nede ved bakken... fikk foresten skyline i går og stage 3 turbo... Men syns faktisk rx7 er den beste å kjøre...

Cossie_Dude
2003-11-25, 22:30
Jag tycker att spelet är okej.. AHr spelat nu ett tag och har väl en 20 uppdrag kvar att göra innan jag klarat spelet.. Men det är ju ruskigt likt filmerna TFATF 2F2S. Känslan skulle kunna va bättre men ljudet klagar jag inte på.. Specielt då man låst upp alla uppgraderingar man kan göra. Kör nu me Nissan Skyline R34 GTR me allt inomtrim på.. Då går det rätt fort =)=)=) Synd bara att Focusen inte är så bra..

Anders

c0z
2003-11-26, 01:01
Hur mycket har ni fått på drifting då?
jag har fått 105000points på en sladd... och 311000points på 4varv...
nu vill jag att nån klår det så det blir lite tävling:D :D :D

Kai
2003-11-26, 10:34
:D med hvilken bil? Min rekord er 269000 på 4 runder.... med subaru imprezza.....

Benan
2003-11-26, 10:58
Jag ska inhandla det idag har jag tänkt mig! Ska pröva det en gång till innan bara.. Nästan bara positiva komentarer så det kan ju inte va allt för dåligt..!

c0z
2003-11-26, 13:46
Mina poäng tog jag med en RX-7:a.... men jag tror Skyline är bäst...

Cossie_Dude
2003-11-26, 20:46
Originally posted by c0z
Hur mycket har ni fått på drifting då?
jag har fått 105000points på en sladd... och 311000points på 4varv...
nu vill jag att nån klår det så det blir lite tävling:D :D :D

hehe 57 på en sladd me Skyline.. Men då va det fan svårt.. Men jävlar va skönt det va då man klara det.. Men tucker att Drag är kul det me.. Blir lite svårt då man kommer upp i 300 me Skyline å måste väja för bilar och sånt..

Anders

Benan
2003-11-27, 08:55
Köpte det igår! Det e verkligen beroendeframkallande! Men jag bytte 206 mot Focus men den verkar sämmre tycker jag..?
Och kan man bara ha en bil per förare??

Kai
2003-11-27, 10:04
Det er jo bare å bytte bil så ofte du vil da.... Er ferdi med spillet jeg nå :D Ble 112/111, var en ekstra runde..... Var helt jævlig fra 80/85 - 100. Etter det ble det lettere... Så nå begynner man på nytt igjen ... hehe

Cossie_Dude
2003-11-27, 20:04
Originally posted by Benan
Köpte det igår! Det e verkligen beroendeframkallande! Men jag bytte 206 mot Focus men den verkar sämmre tycker jag..?
Och kan man bara ha en bil per förare??

jo men du vinner ju bilar har du säkert sett då du kör.. Dom bilarna kan du ha.. Men du måste byta in din bil mot den som du vill ha..
Te.x om du har en Focus men vill byta in mot en MX5,a så e det ba att byta.. Plus att allt som du satt på din Focus sitter då på Mx5,a.. lite knepigt förklarat men men

Benan
2003-11-28, 09:48
Originally posted by Cossie_Dude
jo men du vinner ju bilar har du säkert sett då du kör.. Dom bilarna kan du ha.. Men du måste byta in din bil mot den som du vill ha..
Te.x om du har en Focus men vill byta in mot en MX5,a så e det ba att byta.. Plus att allt som du satt på din Focus sitter då på Mx5,a.. lite knepigt förklarat men men

Jo jag har sett det, men alla jag jag vann nån bil som jag inte kunde hitta sen..?

Och finns det inte replay? När man kört i mål så står ju bara det massa folk runt en och hojtar. Skulle ju va ball att sen bilen in action..

Och sen så funkar inte min ratt heller.. typ.. det går att svänga och gasa och allt sånt, men växelspaken och paddlarna funkar inte!? Har prövat alla 5 (?) inställingar men inget hjälper..

Jensen
2003-11-28, 10:21
Tycker att detta spelet är rätt coolt. Ingen direkt körkänsla men det skall det ju inte vara i heller då det är ett arkad spel.

Har suttit ett par timmar med det också.

Tarasus
2003-11-29, 00:26
Eftersom jag inte kan vara sämre än alla andra så har jag också suttit några timmar (~7) och i början var det löjligt lätt på "hard" men sen vart det skitsvårt på vissa ju, kan iofs bero på att man är trött å inte direkt med i svängarna :D

men det verkar variera lite som sagt i svårighetsgrad.
ganska roligt spel men lite tråkigt att alla bilar har samma egenskaper när man byter...

i början har ju alla "olika" men sen när man sitter å bläddrar igenom för att ev byta så är det ju ingen skillnad :(

Mr Cossie
2003-11-30, 11:29
Man vinner bilar även till arcade mode jag har nästan alla uppgraderingar nu steg 3 av nästan allt typ bara färgerna jag inte låst upp + nått smått mer men alla coola saker har jag nu och det börjar bli riktigt svårt nu på hard mode

Tarasus
2003-11-30, 14:57
Jag tycker nästan att det var för lätt på hard i början, men helt plötsligt så är det nästan omöjligt på vissa sen blir det lätt igen.

Drift t.ex, kör man på medium där så är det bara ~ hälften så mkt poäng som behövs jämfört med hard å på easy, då behöver man ju bara sladda 2ggr så har man vunnit :D

MondeoSi
2003-12-05, 07:54
Ett tips: När man kör drag kan det vara ide att byta till en Hyundai Tiburon som har sex växlar...ger en klar fördel på slutet då du kan skjuta i sexan och bränna av all NoS du har kvar...
Lirar på en P4 2,8 med GeForce Fx 9500... PS2=sorry excuse for a gaming machine!

joacim77
2003-12-05, 08:48
Jag måste säga att NFS:U är hur bra som helst...enligt mig. Det är ju det första spelet som verkligen tar både tuning och styling på allvar. Känslan i spelet tycker jag är helt ok...

Kai
2003-12-05, 09:16
Beste biler for drag er acura rsx og skyline.... Ingen tvil :D

Benan
2003-12-05, 11:32
E ni inte märkestrogna...?? Jag kör Focus all the way. Den går skit bra tycker jag. Och jag har 6 växlar på den oxå så man behöver inte byta för den sakens skull!

Kai
2003-12-05, 14:15
Beste drag tid da? Min er enten 22.57 eller 23.57 husker ikke hvilken men det var m skyline......

PiT
2003-12-08, 21:12
Det e ju skit kul spel. men kännslan är jävligt kass faktiskt. När man slår i väggarna så tappar man typ halva farten det e lite dåligt. Sen så hatar jag alla jävla slowmotion grejer :)
Annars grymt spel.

c0z
2003-12-09, 01:58
Jag har kört 20.45sek på dragracing..
Du kan slå av alla slowmotion grejer i options:p
hehe.. någon som tagit mitt driftingrekord då?

Cossie_Dude
2003-12-11, 13:22
Originally posted by c0z
Jag har kört 20.45sek på dragracing..
Du kan slå av alla slowmotion grejer i options:p
hehe.. någon som tagit mitt driftingrekord då?

va har du fått då? Fick nytt rekord i går me 128345 poäng.. höll på i 3 varv på glidbana 2! Höll typ på i en timme
Och min bästa dragtid e 20,40 me Honda S2000
Anders

Feta Fred
2003-12-11, 16:41
Tycker det är tragiskt att man är tvungen att montera på all plast som finns för att överhuvudtaget få den "reputation" som behövs och komma vidare i spelet. Det är ganska mycket rice över det, "störst vinge så får jag mest respekt".

c0z
2003-12-14, 03:04
tjena. jag har tagit 176000 på ett ställ nu;)
det var på bana 4... med RX-7:an...

Edip
2003-12-14, 14:09
Jaja då har man börjat spela det där fördömda spelet.
Visade sig vara riktigt roligt bara man inte tar det för seriöst.
Tycker det är lite halvlurigt och hänga med hur banorna går bara men annars så var det riktigt skoj.

Fastnade 5 timmar i sträck hos polarn igår och vi skulle bara prova. SUCK

Twin-Cam
2003-12-17, 10:05
Jahapp, då föll man för grupptrycket och skaffade spelet. Det var kanske inte världens bästa känsla precis... men kul när man kan trimma själv :)

Vilka rekord vill ni nu att jag ska slå :D:D:D

c0z
2003-12-21, 18:00
Twin-Cam.. jag vill att du slår 209000 poäng på en sladd på bana 4:a :D :D :D

Twin-Cam
2003-12-21, 19:16
Jahapp...får väll ta o göra det nån dag sen :D:D

RojaZ
2003-12-23, 14:25
Jahapp då var det roliga över. Har klarat ut hela spelet nu och allt man fick var det skabbiga wideboykitet hehehe men kul var det så länge det varade.

stoffe
2003-12-29, 22:10
Det gör ont i tummarna om man klara det på 48timmar :Odd:
men nu vet jag inte hur jag ska fördriva tiden innan semestern är slut :)

Mr Niceguy
2003-12-29, 23:29
blev oxå tvungen att köpa spelet efter allt snack!!
kul är de men man blir fan trött av att sitta och lira hela tiden..

Papillon
2003-12-30, 12:14
har lirat 3 dagar i sträck nu, fingrarna blir jäkligt stela om man styr med tangentbordet :)

stoffe
2003-12-30, 20:01
INgen som inte har det för jag ska sälja mitt.

fr3drik
2003-12-31, 11:11
Jag köpte mitt i mellandagarna.
Tycker det är ganska sjysst ändå.
Man fastnar juh framför datorn länge i och med att man vill ha den där uppgraderingen man får när man vinner nästa lopp. Å nästa... å nästa!
Focusen är helt okej, men drift med framhjulsdrift?
Njaa... tycker Imprezan va sjysst där!
Kör en Eclipse nu i äkta TFATF anda... :P
Väntar på bättre kärra! :D:D
I drift vinner man juh hur lätt som helst.
Drag är mycket svårare!

armanin
2004-01-04, 16:03
säg till när ni börjar åka fort på highway 1 så ska vi tävla =)

skitskruven
2004-01-05, 00:38
jävla piss-spel är det! sålde de fort som fan! spelkänslan eju kass!! tacka vet jag colin 4

Benan
2004-01-05, 09:04
Originally posted by armanin

21,57 har kört.. e det bra!? :)

armanin
2004-01-05, 16:28
21 åker jag med skylinen tror jag

dock tar min honda den rätt rejält...

highway 1

http://upl.mine.nu/uplfolders/upload3/armani.JPG

Chocke
2004-01-06, 08:41
Jag sitter å kör spelet med ratt, så jag undrar om det är spelet eller ratten eller datorn det är fel på.
Mitt i spelet så tappar jag kontakten med spelet, å bilen far å %4&¤#4. Då måste jag stänga ner spelet för att gå ut i windows och starta om ratten!!! :mad:

Jag har en (Ferrari) Force Feedback Racing Wheel från Trustmaster.

fr3drik
2004-01-06, 08:55
Dax att börja nöta lite tider på den banan då! :D:D

armanin
2004-01-06, 17:28
fredrik tycker jag du ska göra ;)

frösön .... fffan då bor vi rätt nära...

men träna nu du ;)

tills dess är jag fmcs highway 1 kung ;)

softishman
2004-01-08, 08:02
Högsta toppfart på Drag??? Vasd är eran absolut högsta toppfart??? Jag har redan klarat spelet..... Kul som fan.... Riktigt roligt spel....:D

RojaZ
2004-01-08, 15:50
20.19? och den toppfarten? med en s2000? hur? jag har steg 3 i allt på min skyline och det går inte att trimma mer ändå åker jag inte i närheten av dina tider och inte i närheten av din toppfart? vad gör jag för fel?

fr3drik
2004-01-08, 16:38
frösön .... fffan då bor vi rätt nära...

men träna nu du ;)
tills dess är jag fmcs highway 1 kung ;)
Jaså? Ja där ser man. :)

Jo, jag håller på. Men min Eclipse har ungefär 5-6 sekunder kvar... å då är den inte trimmad fullt. Ska köra lite nu föresten! :D

softishman
2004-01-09, 06:59
Den bilen man klarar spelet med blir ju speciell eftersom du får unika uppgraderingar...... Antagligen så klarade han spelet med sin S2000..... "Steg 4" lustgas t ex.... Eller drivlina......

//Fredde:D

RojaZ
2004-01-09, 08:57
men när man har klarat spelet så kan man ju inte göra någor med bilen i underground mode utan man får välja customize ride i huvudmenyn och då går det inte att välja bilen jag klarade spelet med det går bara när man ska köra ett race så hur kan jag då veta vilken "unik uppgradering" jag fick eller ändra något på bilen?

softishman
2004-01-09, 11:36
Du kan inte ändra på bilen, eftersom du klarade spelet med den bilen så är den väl full utrustad!!! Plus att du fått unika uppgraderingar under spelets gång..... That´s why!!!

//Fredde

softishman
2004-01-09, 11:43
Originally posted by softishman
Högsta toppfart på Drag??? Vad är eran absolut högsta toppfart???

Jag upprepar!!! Min är otroliga 388,86 km/h!!!!
Har bild på det men inte på jobb datorn och jag har inte internet hemma....:(

Men slå mig om ni kan......:D

//Fredde:p :D

Papillon
2004-01-09, 13:34
men alla unika delar förljer ju med när man bytar bil åxå?

armanin
2004-01-09, 14:58
ja kör tex inte på värsta däcken och laborerar lite md andra inställningar

har kört 390 med supran tror jag ska titta om jag hittar den bilden

armanin
2004-01-09, 15:33
softish =)

ja har kört lite fortare

http://upl.mine.nu/uplfolders/upload4/supran.JPG

Oyster
2004-01-10, 00:28
Finns bara ett spel som är värd så mycket plats som ni ger NFS: Grand tourismo! Det kommer ett nytt snart...
I kick all your asses.:cool:

softishman
2004-01-12, 07:52
:D You won..... Än så länge..... Diftar du bakom en annan bil eller? Vilken bana? Highway 1 eller? Supran.... Jag kör Skyline.....:p

//Fredde

armanin
2004-01-12, 15:20
highway 1 :D

gillar inte supran igentligen då den är rätt svår kontrollerad
men jag tror jag låg bakom en snabb sak och sedan tog han i backen mot mål..

men ju mer lull lull som massa klister märken och neon grejor ju tyngre bil därför går alla mina bilar i svart och slepper utförande =)

softishman
2004-01-13, 09:14
Ska hem o slita bort allt plast o skit..... Här ska köras... FORT!!!!:D

Wait and see......

//fredde

makarow
2004-01-17, 10:05
Tycker att spelet var alldeles för litet klarade spelet på en dryg vecka men det går att klara det betydligt fortare om man ligger i lite....Annars e ju spelet väldigt bra gjort med väldigt bra spelkänsla....

fast boi
2004-01-20, 11:27
Spelet är ju klockrent..
Man klarade ut det direkt ...synd bara att det är lite enformigt.. Känns som det är samma bana typ hela tiden

fast boi
2004-01-20, 11:27
Spelet är ju klockrent..
Man klarade ut det direkt ...synd bara att det är lite enformigt.. Känns som det är samma bana typ hela tiden

gcomm1
2004-01-20, 12:33
nfs underground är ett mycket bra spel med fin grafik oc hyfsat bra känsla det ligger dock fortfarande efter GT3 som är ett ypperligt spel på alla sätt. Underground har fler grejer att bygga på men GT3 har fler sorters bilar.. I underground kan du bygga på allt ifrån fönstertoning i olika färger och "mörkhet" samt olika bakljus och vinyldesigner (kan ha 4 lager vinyl) till turbo och de flesta andra trimdelar.. Många märken tex Greddy, Brembo, HKS, Stillen, Koni, and so on.. värt att köpa

Zippman
2004-01-20, 16:49
NFS Underground är garanterat ett utav de absolut Sämsta! spelen jag någonsin spelat!!

Grafiken är ljusår efter Gran Turismo 3.
Känslan är som någon skrev helt värdelös, alla bilar är lika.
Jobbiga "hipphoppare" som ska prata med en i spelet..

Dom har verkligen försökt för mycket.. En riktig kanonmiss.

Mvh Simon

PerraB
2004-01-21, 19:12
NFS Underground är bra på sitt sätt, men tycker att Gran Turismo 3 är bättre.
Det känns mer verkligt, kunna trimma en Skyline R34 till c:a 1000hk, som gör 9,32s på 400m och toppar 372km/h.

Väntar på Gran Turismo 4 !!!

Mr Niceguy
2004-01-21, 19:28
Originally posted by PerraB
NFS Underground är bra på sitt sätt, men tycker att Gran Turismo 3 är bättre.
Det känns mer verkligt, kunna trimma en Skyline R34 till c:a 1000hk, som gör 9,32s på 400m och toppar 372km/h.

Väntar på Gran Turismo 4 !!!

Håller med väntar med spänning på gt 4...
Hoppas sierra cossie finns med... :p

MondeoSi
2004-01-21, 22:15
Alltså...ni som inte gillar NFSU här, lirar ni PS2 versionen eller?
Bara undrar, för PC versionen knäcker ju....:-)

Sen ska man nog va lite hiphopare för att uppskatta scenariot runtomkring :-)

gcomm1
2004-01-24, 16:21
när man ligger i lumpen kan man spela gt3 heela dagarna... polyfony F1 bilen rockar

AffeAlien
2004-01-24, 16:58
nån som har med sig en PS2:a dit eller?
Har en polare som är i lumpen som tagit ditt sin PS2:a han spelar jämt på fritiden. Men han tycker det är förlite bilintreserade killar där :)

Bara bögar som gör lumpen nuförtiden eller? :D

gcomm1
2004-01-25, 11:59
nej fan inte här i kiruna iallafall=).. men nu är vi bara två kvar=).. de lägger ner utbildningen.. igår körde vi tre långloppskupper totalt ca 300 varv plus en massa andra cuper=) det är inte bra för ögonen

3tum
2004-02-02, 11:36
Hur byter man vinylfärg ?

det står "vinylcolor" under där man har 4 vinyllageralternativ,
och dom andra bilarna kör ju med olika färger men jag kan inte ?

HJÄLP !

gcomm1
2004-02-03, 20:09
om du har PC version så tar du bara musen och klickar på texten vinylcolor.. glöm inte att markera det layer du ska färga...