Visa fullständig version : Låg sierra med combat?
"Stickan"
2005-12-06, 15:35
Hur lågt kan man sänka en sierra med combat paket,har pratat med Keller och han sa 40 mm gick lätt på,men köper ja en sierra och kastar på combat paketet så ska den nästa asa på marken...nått som tar emot innan kjolarna eller?vill börja få kött på benen då våren kommer med raska steg
Tänk på att du ska ha hjulen i marken och inte en massa plast. Det greppar så dåligt! Fanns ett bra ordspråk som va populärt på min tid, stenåldern alltså:
Om lågt e bra, så e lägre bättre och lite för lågt alldeles lagom!
"Stickan"
2005-12-07, 11:55
hehe joo,men ja undrar om där e typ nån balk eller nått som kommer ta emot...men klart d ska va lågt och brett :p :rolleyes:
AffeAlien
2005-12-07, 12:39
kofångaren fram tar nog först när du har combat och väldigt sänkt. Sen åker nog kylaren eller nått liknande.
BelseBoB
2005-12-07, 14:07
framkofångaren tar i först... sen beroende vad du har för böjjar på avgassystemet eller slut burk så kan det börja ta i men knappast för 40mm:s sänkning...
tänk ochså på att du ska få den besiktigad! här i Finland så är minimi måttet fram i 70mm. under det så går det inte genom bes. :Odd: vet inte vad ni har för minimi mått i Sverige men en tumregel är att kunna köra över en stående tobaks ask! :) lite lägre än det får det väl vara tror jag (stående tobaks ask: ca 10cm)
Nu kommer jag förmodligen att skämma ut mig totalt men vad är ett combat paket? Sänkningssats eller?
Mvh David
malfunkshun
2005-12-08, 10:52
Nu kommer jag förmodligen att skämma ut mig totalt men vad är ett combat paket? Sänkningssats eller?
Mvh David
Det är ett halvsunkigt raggarkitt till Sierra.
http://realcar.e-line.nu/e-line/images/products/xfsc05.jpg
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.