handdator

Visa fullständig version : Är inte forumet lite konstigt?

dimman1
2003-08-10, 23:56
Kommer tiden när man postar att ordnas, det ser lite konstigt ut?
Varför ligger reglerna för hur forumet ska användas kvar överst hela tiden?

Den borde tas bort lika fort som forumet flyttades!

Vad tycker ni om att det blev så otroligt grafiskt "SNYGGT"?
Jag menar då att det har tillkommit en massa text och valmöjligheter som är lite overkill tycker jag.

Ja ja det kanske är någonting man vänjer sig vid men jag tycker ändock att det är vad som skrivs och inte hur det ser ut som är
det viktigaste......

Lite funderingar bara från en med ett par Fordar........

Dimman

Uneek
2003-08-11, 00:00
Som du ser står det klistrad framför dom, då låser dom fast posterna överst för att dom inte ska försvinna.

(men detta forum går snabbt jag har inte märkt nåt som gått segt än :D )
Mvh
Uneek

Istvan
2003-08-11, 00:04
En fråga till här då....typ klockan...den går konstigt..
Eller gör den inte det??

MVH

dimman1
2003-08-11, 00:04
Jo jag ser att det står klistrat på dom och att det är därför som de står överst!

Men det var inte riktigt det jag menade utan varför dom ska vara där rätt hela tiden!
Rätt irriterande........

dimman

Uneek
2003-08-11, 00:05
Verkar ju gåca 20 min före ??

Det är ju för alla bör läsa igenom det,sen att vi har läst det så kommer det nya hela tiden.

Men vem vet endel kanske do mtar bort med tiden. :confused:

Istvan
2003-08-11, 00:05
Nu såg jag att den gick 22min före...

dimman1
2003-08-11, 00:07
Klockan på min dator står på 00:44?
Och posten registrerades 12:05....
dimman

Istvan
2003-08-11, 00:16
Originally posted by dimman1
Klockan på min dator står på 00:44?
Och posten registrerades 12:05....
dimman

Då har du inte ställt om din klocka på User cp, du har säkert den
engelska tiden... 1h efter,...

samba
2003-08-11, 08:09
Det går inte att ändra så att tiden går rätt.. Har inställt på svensk tid men klockan går fortfarande 20 min fel..

olabola
2003-08-11, 11:28
jo klockan går ävl sådär, sen har jag då märkt att det segar ibland. men det kan lika väl va nå annat..

cossiehenke
2003-08-11, 12:01
Tja
Anledningen till varför de är klistrade är ganska enkel:
Om det skulle registrerar sig en person som inte har så stor koll på hur ett forum fungerar dvs hur man postar, registrerar sig, vårdat tal, vad man inte ska göra mm mm. Hur ska den människan kunna veta det om inte dessa klistarde står längst upp?
Så tror jag att det är tänkt!?
hur många är det här inne som har läst vad som står i de klistrade trådarna? Inte många förmodligen, skulle de inte stå längst upp så skulle garanterat ingen läsa trådarna..
Bara en fundering från min sida som jag tycker känns klockren!

/ Henke

MiniJensen
2003-08-11, 12:04
Det är som Henke skriver.

Visst kan det se plottrigt ut med en massa klistrade trådar men de kommer inte alltid att ligga i den utformningen som de gör för tillfället.

Ang. bytet till detta forumet så uppfyller detta forumet de önskemål som ställdes av medlemmar via det gamla forumet.
Om du tycker att valmöjligheterna är onödiga så behöver du inte använda dem ;)

Ang. klockan så är det inget som någon av oss som är admins kan göra något åt... Men vi ska undersöka saken.

Ronson
2003-08-11, 12:26
Vem bryr sig om klockan:confused:
Om det är någon som undrar vad klockan är så ring fröken ur.

R

dimman1
2003-08-11, 14:44
Vem bryr sig om laddtrycksmätaren? :confused:

Skämt å sido så kan det vara trevligt att kunna ge beröm för ett snabbt svar men att räknaom att det diffar lite si och så!?

dimman

Papillon
2003-08-11, 22:18
man hade kanske kunat lägga alla klistrade posts i en enda post? sedan skriva det med innehållsförteckning så man lätt kan hitta i texten. för det ser lite "kladdigt" ut med alla klistrade posts i början.

Magnus
2003-08-12, 13:13
Det här är likadant forum som XROC använder. Jag tycker att det är skitbra! Mycket bättre än det tidigare.

/ Magnus