Visa fullständig version : profsbilder tagna våren 2002! grymma bilder!
http://catbox.junkshop.nu/~johi/vadarlustgas/valsite/blue_cossie/fotohenrik/foto_henrik.htm
ligger på min site www.fmcs.nu/medlemmar/vadarlustgas
hoppas ni gillar dem! fick bilderna i går!
mvh C
Fick han jobbet?
Riktigt fina bilder iaf!! =)
/Andreas
Cossiekatt
2003-08-11, 16:39
Vad är lustgas?, din bil är grym! nästan så man vill ta ett lån av banken å köpa den!
Annars så vare fina bilder!
nja... det e en sierra som jag har en viss hatkärlek till men när jag såg dessa bilder i går så blev jag kär igen! nu jäklar ska bilen rulla så fort som möjligt igen! och den ska få allt den förtjänar i vinter!
mvh C
ps: fick ett bud när jag ställde ut i finnland en månad innan bilderna togs på 200k kr.... i handen!
;)
mvh C
cossiehenke
2003-08-11, 17:20
Mycke fint!
Jag gillade fjärde bilden uppifrån bäst!
/ Henke
R.Eklund
2003-08-11, 18:36
Grymma! Det e ju snyggt med bilder på bilen när man åker tycker jag.
Mr Niceguy
2003-08-11, 18:40
mycket sjyssta bilder..
Jävligt fina bilder på en grym Cossie...
Instämmer med resten. Fin bil och fina bilder!!!!
Cossie Nicke
2003-08-12, 13:44
Fina bilder.....förutom 1 bild, där det satt nån skum filur och putsade på fälgarna.....;=)
Originally posted by Cossie Nicke
Fina bilder.....förutom 1 bild, där det satt nån skum filur och putsade på fälgarna.....;=)
Dessutom med en cigg i käften... ;) :D
Tyckte inte ni som jag att det dessutom var en väldigt ful filur!!!!
;) :p
nu ska vi inte va sånna! ;)
och jag har slutat röka oxå! :)
mvh C
Bakspoilern..Vart köpte du den??
länken funkar ju inte :(
Nope, den servern är nere och tråden är från Augusti 2003 så det är ett tag sen...
Mvh F
ps: fick ett bud när jag ställde ut i finnland en månad innan bilderna togs på 200k kr.... i handen!
;)
mvh C
varför sålde du inte skiten för då? :banghead:
undrar varför man lyfter sådana här gammla trådar som inte är relevanta eller fungerande för den delen?
för att svara dig malle: bilen är mner värd än 200k i mina ögon med tanke på skicket och avsaknaden av rost. vidare hyade jag lagt ner alleless för mycket tid av mitt liv och pengar för den delen för att sälja i det skedet... det var lixom ett par år sedan...
mvh C
Fast Ford
2005-05-10, 13:58
för att svara dig malle: bilen är mner värd än 200k i mina ögon mvh C
Menar du allvar??
eftersom du inte verkar fatta att det inte rör sig om den ekonomiska summan utan tid och själ så idds jag inte svara på den där frågan.
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.