handdator

Visa fullständig version : mera ämnen?

magican
2003-11-14, 17:22
Tycker det är lite tunt med ämnen att skriva i/om.

Menar, bör finnas någon av dessa iallafall.

- Styling

- EL (Det är ju en hel del EL i bilen som kan jävlas)

- Stereo

Blir så himla blandat annars..

svamlar jag nu lr?

JOCKO
2003-11-16, 18:46
Originally posted by magican
Tycker det är lite tunt med ämnen att skriva i/om.

Menar, bör finnas någon av dessa iallafall.

- Styling

- EL (Det är ju en hel del EL i bilen som kan jävlas)

- Stereo

Blir så himla blandat annars..

svamlar jag nu lr?
Det är OT... vill du skriva om det får du bli medlem.:o

magican
2003-11-16, 20:15
Originally posted by JOCKO
Aah.. på så vis.. tänkte väl, det är ju rätt så standard ämnen i bilforum. Men, medlem är på G, har papperat ifyllt o allt på kylen.

C
2003-11-18, 19:04
Originally posted by JOCKO

och det bestämde du? hjur kom du fram till det?

för att svara på frågan:

- Styling, att finna styling och så tycker jag passar in i allmänt. att ha problem med att sätta dit det osv passat i teknik

- EL (Det är ju en hel del EL i bilen som kan jävlas), teknik

- Stereo, samma som styling

jag gissar med min vildaste fantasi att dessa ämnen är relaterat till bilar JOCKO!

varför vi inte har flera forum är för att vi ligger "bara" på 220 till 360 posts om dagen tot på forumet denna månad. det behövs helt enkelt inte... teknik och allmänt har mindre än en ny sida per dag/forum i besvarade och nya trådar. därför är det fortfarande överskådligt.

men vi har ditt förslag i tankarna!

mvh C

magican
2003-11-18, 19:31
Ok, jag köper det, onödigt med massa forum som mer eller mindre är livlös, jag får väl ragga members istället då :)

Men, en dag så.

Edip
2003-11-19, 01:06
Tycker att det är skönt att slippa 10 olika ämnen i forumet.
Blir roligare läsning och större chans att man trillar in på något som är roligt och inte alls det som man tänkt läsa om.

JOCKO
2003-11-19, 18:44
Originally posted by vad är lustgas?

för att svara på frågan:

- Styling, att finna styling och så tycker jag passar in i allmänt. att ha problem med att sätta dit det osv passat i teknik

- EL (Det är ju en hel del EL i bilen som kan jävlas), teknik

- Stereo, samma som styling

jag gissar med min vildaste fantasi att dessa ämnen är relaterat till bilar JOCKO!

varför vi inte har flera forum är för att vi ligger "bara" på 220 till 360 posts om dagen tot på forumet denna månad. det behövs helt enkelt inte... teknik och allmänt har mindre än en ny sida per dag/forum i besvarade och nya trådar. därför är det fortfarande överskådligt.

mvh C Det beror på hur vild fantasi du har... jag satta på tanten min i en bil en gång så det måste oxå vara bilrelaterat eller....;)

magican
2003-11-19, 19:20
Antecknar.. :D

D.M
2003-11-22, 15:36
Originally posted by vad är lustgas?

mvh C

220 - 360 post om dagen? tot?

du mena 220 360 post totalt om månaden kanske? ok lite fel men högst 90 post/dag tror jag det ligger på.
gamla forumet var mycket mer aktivt o roligare men det är för att alla kossor dött. Och börjat åldras inte populär längre visst?

C
2003-11-24, 13:41
så många är det enligt statistiken... och det är med aktivt här än det förra forumet... synns bara inte lika väl pga fler forum.... så där hade du fel...

mvh C

Keller
2003-11-24, 17:02
på det gamla forumet fanns det mer flummiga saker som tog plats, dvs många trådar utan vettiga saker i, till skillnad från nu.. enligt min mening.. (hur många som nu orkar med den)