handdator

Visa fullständig version : K: Sportsystem och ev blinkers, dimljus till xri4a eller gammla giha .

One
2003-08-12, 23:50
Tja

Undrar om de finns ngn här som har ett bra byggt sportsystem till en sierrra sedan Som kan tänka sig sälja de billigt.

Övrigt söker jag efter blinkers, dimljus till en
kjol jag har . Ska passa från gammla sierra giha med blinkers dimljus i kofångaren. Passar även från xri4a och rs500a också.

One
2003-08-15, 01:26
finns det ingen som har ett par blinkers, dimljus från en gammla sierra giha dylikt liggandes?.

GT-Mange
2003-08-15, 20:28
Men, måste ju finnas hur mycket som helst på: www.bildelsbasen.se

One
2003-08-16, 03:30
Hittade två dimljus på en skrot via bildelsbasen men dom såldes direkt samma dag. Verkar vara svårt att hitta sånna och blinkers i hyfsat skick.

GT-Mange
2003-08-16, 08:57
Tja, tittade nyss på dimljus fick 21 cträffar som ska passa din så jag vet inte om det är så svårt att hitta!

One
2003-08-16, 18:03
Kollade förra veckan fanns föresten 4 demoterbara bilar då möjligt att dom hunnit skruva av lite prylar. Hoppas blinkers finns liggades också. Ska kolla upp det. Till de andra finns de verkligen ingen som har ett färdigt sportsystem över?.

GT-Mange
2003-08-16, 20:31
Sportsystem hittar du ju på mekonomen.se
du kan söka direkt på din bils reg.nr så får du artikelnumret
det är simons dom säljer och dom är inte alls dyra om det är en vanlig 2 liters du har.

One
2003-08-17, 03:42
Vet att meknomen har sitt färdig gjorda simons system men har läst både här och på andra ställen att det inte riktigt är fullflödes dämpare på det färdiga systemet och att det inte ger speciellt mk extra skut och inte direkt ljudet man söker heller. Tänkte därför om det fanns ngn som hade byggt ett fullflödes som hade provat de vet hur de gav och lät. Skönt med härligt sportljud speciellt om motorn är trimmad då märks det hemskt mkt tillsammans med extraktor rör och chipp.