Visa fullständig version : Var tog min tråd vägen?
Topicen var "Imorgon hämtar jag mitt nya 4x4 projekt" ...
Topicen handlade om min att jag skulle hämta min hundvalp Titiq som är mitt senaste projekt ....
Får man verkligen inte skriva ett litet topic om vardagliga saker?
I gamla forumet så kunde man faktiskt skriva massor av kul saker utan att nån gnällde .... Nu verkar det vara nån jävla Zatzy-administration här, där trådar låses och tas bort .... SKÄRPNING ...
Jag saknar verkligen den gamla goda tiden ....
Man kanske skulle starta upp gamla forumet igen =))) Återuppleva gamla minnen ...
//Maw
Allmänt
Här kan ni diskutera bilar, motorsport och det omkring i allmänhet. Ej Offtopic!
Frågor & svar
Här kan ni få svar på det mesta som rör annat än bilar! !!!EJ BILRELATERADE FRÅGOR!!! Ej substitut för Offtopic!
Svårtolkat det där, för det är ju inte direkt en fråga det handlar om men det är ju inte heller en bil?!
Jag håller faktiskt med Maweric. Det kändes så fritt här tidigare, som en fristad från zatzy. Det är visserligen betydligt bättre än zatzy ännu, men man kan inte längre skriva vad som helst utan att riskera få sin tråd låst. Synd tycker jag, även om jag naturligtvis förstår att man vill hålla diskussionen på en viss nivå.
Den ligger i offtopic på "medlems hörnan"....
Bli medlemar så behöver ni inte klaga!!!!! :mad: :) ;)
Cossie_sl00p
2003-11-25, 22:05
Originally posted by Glarre
Bli medlemar så behöver ni inte klaga!!!!! :mad: :) ;)
Kan bara hålla med.
maveric! behöver prata med dig om www.fmcs.nu dns:en... det är fortfarande inte överflyttad till nya webhotellet! har försökt få tag på dig sedan i söndags... ring mig på 0739866624
mvh C
Magnus2000
2003-11-26, 21:26
Jag måste hålla med MaWeRic.
Skriver man något på Offtopic så kan inte icke medlemmar se detta, Det kan vara synd ibland.
(Bara min tanke).....
Originally posted by Magnus2000
Skriver man något på Offtopic så kan inte icke medlemmar se detta, Det kan vara synd ibland.
(Bara min tanke).....
Ännu större anledning till att alla borde bli medlemmar ;)
Själv väntar jag på pengar så jag har en giltig frånvaro :D
Originally posted by Magnus2000
(Bara min tanke).....
detta är diskuterat många gånger och anledningarna står över hela forumet... nu är det tyvärr så vi får göra och det har funkat kanon hitentills....
forumet är för medlemmarna i första hand!
mvh C
LustGas min mobil är trasig ... Mila mig vilken IP-address DNS:en skall gå mot ...
Du når mig på henrik@wsab.se
mvh // Maw
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.