Visa fullständig version : ford kläder?
Marsball
2003-11-27, 17:17
såg en kille med en ford racing jacka för ett par dagar sen, undrar bara om någon vet om/var dom finns att köpa?
var till min lokale fordhandlare, men han visste inte var man kunde hitta dem och han kunde inte få tag i...
ett tips om man vill ha ford racing kläder är ju att spana i jänke tidningar o firmor som säljer delar till dylika..
finns mycket kläder typ:
Chevrolet-the heartbeat of america
Ford racing
Ford SVO
osv...
kanske inte har den jackan du letar men ett tips iaf..
mvh L
Cossie_Dude
2003-11-27, 20:07
Eller så kan du köpa sånt på Svenska Rallyt. Okej e ju ett tag kvar tills dess.. Men där köpte jag mitt
Anders
Här kanske
http://www.fordcollection.com/ford-racing-apparel.html
Hittar inte just nu men det finns sler ställen som har det
Den återförsäljaren du var till har kanske inte collection katalogen, för där i finns det ford racing i oxå.
Du får höra, för katalogerna finns ju att få tag i.
(om det inte trycks nya för nästa år)
då får du höra med nån annan åf.
Alla ford racing kläder och andra grejor går att beställa hos alla ford handlare stora som små. För alla har samma information och kataloger.
Själv har jag en T-tröja med fordlogga på bröstet... "official ford merchandise".
Jag fick den av farmor för nån jul sen, hon hade helt sonika knallat in till Ford här i stan och beställt en :)
Marsball
2003-11-29, 12:45
ja nu verkar det som det har börjat hända saker hos min fordhandlare ochså. han har beställt hem en katalog.... får välle se vad som händer...
På www.eav.se
Kan du beställa ford racing kläder...
Sidan är inte uppdaterad men annars kommer du kunna köpa kläder i montern på elmia...
mangeSBR
2003-12-04, 17:11
hehe jag har den gamla hederliga ford martini racing mössan på vintrarna
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.