handdator

Visa fullständig version : Fixit Attack!!!!!!!!!

Mr Cossie
2003-08-14, 19:37
Nu måste alla som beställt fixit hjälpa mig att ringa ner björn så han fattar att vi vill ha våra lådor nuuuuuuuuuuuuu!

Attacken börjar i morgon och fortsätter hela nästa vecka och då ringer vi alla till var och en fått tag på björn!!!! det gör vi för att höra med han hur det går med satserna sen summerar vi det här på forumet, börjar verkligen tröttna på han då jag ringt varje dag i en vecka nu och det finns alltid en anledning till att man inte får tag på karl!

Har ringt hela sommaren utan resultat!

Beställde som sagt i november och vart lovad leverans senast sista feb!

Tyrann
2003-08-14, 19:40
Lider värkligen med er alla grabbar!!!!!

LYCKA TILL!!!!!

Originalet
2003-08-14, 19:48
Jag har ingen aning om vad det är för ställe ni pratar om. Men jag skulle försöka råda folk att inte anlita honom i fortsättningen också då.
En person som behandlar sina kunder så dåligt, kan man gärna sätta i konkurs. Så han lär sig en läxa.

Eller börja kontakta honom hemma hela tiden (om det inte görs redan). Så han hela tiden är "jagad".

C
2003-08-14, 19:58
sellholm? fick reda på att fixit inte har patent eller liknade på sina saker....

sattsa eran energi på det i stället grabbar! conny! styr upp det! jag kan ringa dem om ni vill efter ni har styrt upp det sinns emellan!

mvh C

kripp
2003-08-14, 22:08
jag har oxå försökt få tag på björn...helt utan resultat

saabchef
2003-08-14, 22:34
Tror man nog får ta o spara energin till nästa säsong istället sommaren är ju snart slut.. men det kanske är nån som ska åka på isen med isdäck förstås.

samba
2003-08-14, 23:00
Va fan, finns det verkligen inget alternativ för er grabbar. Gynna inte honom, vad är det egentligen som kan ta sån tid? Vill han inte göra satserna längre eller? Finns det verkligen ingen annan som kan bygga dessa lådor?
Vad åker de med i England?
Man blir jävligt förbannad trots att man inte ens själv är drabbad! Vad säger han till försvar egentligen eller får ni inte ens prata med honom?

Lycka till grabbar.

bmwpower
2003-08-15, 00:05
Bättre att göra ett hembesök så är det över

klebbe
2003-08-15, 00:52
Tanken som slår mig är ju att inte killen tar o anställer lite folk, de verkar ju va ett gott sug på lådor , tråkigt om de inte finns andra alternativ än fixit , skulle nog kännas gott för er som väntar o be killen dra åt ********

Mr L
2003-08-15, 01:11
har ni betalat killen redan eller ?

BORG
2003-08-15, 20:01
De här e ju helt absurt!! :mad: Måste ju finnas andra alternativ...
Eller de kanske e en kostnadsfråga

cossi
2003-08-16, 20:19
Det finnes R&B veksellåder til 4x4, en "økonomikasse" som ble brukt i GRPA istedenfor Ferguson. De ligger på 30-35 tusen kronor i england. Minst like bra som Fix it.

Monte
2003-08-16, 21:48
Originally posted by cossi
Det finnes R&B veksellåder til 4x4, en "økonomikasse" som ble brukt i GRPA istedenfor Ferguson. De ligger på 30-35 tusen kronor i england. Minst like bra som Fix it.

Menar du den gammla eller nya Fixit satsen.

Mr Niceguy
2003-08-16, 22:22
Mr Cossie: Hur har det gått för dig? Några framsteg?
Hoppas det blir ett slut på denna soppa snart...

Mr Cossie
2003-08-17, 08:03
Jag har ringt men inget svar!!!!

LOJDEN
2003-08-17, 10:15
jag har pratat med björn Då sade han att Han som skall svetsa dreven skulle börja med dom på torsdags igen så han borde få dom sissta delarna denna vecka som kommer då tycker jag
Sedan så fick jag ett erkänande av honom HAN har tagit på sig för mycket sade han ..! så vem vet ved som kan komma med posten !!!

Mr Cossie
2003-08-17, 11:17
Det tror jag på när jag ser det!!!

LOJDEN
2003-08-17, 12:18
JO det är det jag menar jag med !!!
men hur som hälst så va det svaret jag har fåt av BJÖRNEN !!!

Fredrik_tak
2003-08-17, 12:19
Tror grejjen är att det inte finns så många alternativ i samma prisklass som funkar lika bra =/ Lider med dom som får vänta, vet hur det är att vänta :(

Originally posted by Originalet
Jag har ingen aning om vad det är för ställe ni pratar om. Men jag skulle försöka råda folk att inte anlita honom i fortsättningen också då.
En person som behandlar sina kunder så dåligt, kan man gärna sätta i konkurs. Så han lär sig en läxa.

Eller börja kontakta honom hemma hela tiden (om det inte görs redan). Så han hela tiden är "jagad".

C
2003-08-17, 17:57
Originally posted by Fredrik_tak
Tror grejjen är att det inte finns så många alternativ i samma prisklass som funkar lika bra =/ Lider med dom som får vänta, vet hur det är att vänta :(

det finns ett alternativ som man kan fixa själv... men de som väntar på lådor har valt att vänta... men nu verkar det som om det rör på sig så....

mvh C