handdator

Visa fullständig version : Känner mig lite ensam!!!

Abelsson
2003-08-15, 10:02
Hallå alla fordvänner.

Under hela sommaren , så har det varit race i Kalmar nästan varje fredag/lördags natt.. Men tyvärr så har jag varit den enda cossie nissen. Så det hadde varit himla roligt om det kunde komma några klubbmedlemmar å hälsa på.. Ja mena det är lite jobbigt att behöva köraifrån alla andra jappsar och BMW själv!:D

Så nu uppmanar jag alla FMCare som inte bor alldeles för långt borta att komma på besök nån fredag/lördagnatt .. Det hadde varit himla roligt iallafall..

Slå en signal innan så ni vet garanterat att det blir något. Jag känner Killarna som bruka hålla i staterna....

Mvh Danne

0709221159
danielabelsson@hotmail.com

Andreas
2003-08-15, 10:15
Har fått ICQ msg när det varit race men min kopplingen håller inte för att köra stillastående starter, hade gärnat åkt o kollat någon kväll men då arrangören inte vill ha publik så har jag avstått.

MiniJensen
2003-08-15, 12:05
Jag flyttar till Kalmar nästa vecka :D
Ingen cossie i min ägo dock ;)

Jag hör nog av mig någon gång, vill ju se race! :cool:

Andreas
2003-08-15, 12:23
Vad kul, jag hoppas kunna komma ned en sväng till i höst.

ErikJ
2003-08-15, 12:32
inte omöjligt att man kan komma och lägga lite lakris är det mycket bilar?

MiniJensen
2003-08-15, 12:35
Originally posted by Andreas
Vad kul, jag hoppas kunna komma ned en sväng till i höst.
Klart du ska komma ner :)

Abelsson
2003-08-15, 18:25
Vissa kvällar är det nog upp emot 60-70 bilar varav 30 tävlandes..
De brutalaste är en C5:a laddad med lustgas samt en gammal Pontiac...

Men men,, till våren så har man en fixit låda och en zintherlammel.. Så då kanske man slipper kopplingssliret!!!!! Å då får dom det lite svettigare....

Cossie_sl00p
2003-08-15, 18:33
Originally posted by Abelsson
Hallå alla fordvänner.

Under hela sommaren , så har det varit race i Kalmar nästan varje fredag/lördags natt.. Men tyvärr så har jag varit den enda cossie nissen. Så det hadde varit himla roligt om det kunde komma några klubbmedlemmar å hälsa på.. Ja mena det är lite jobbigt att behöva köraifrån alla andra jappsar och BMW själv!:D

Så nu uppmanar jag alla FMCare som inte bor alldeles för långt borta att komma på besök nån fredag/lördagnatt .. Det hadde varit himla roligt iallafall..

Slå en signal innan så ni vet garanterat att det blir något. Jag känner Killarna som bruka hålla i staterna....

Mvh Danne

0709221159
danielabelsson@hotmail.com

Och det säger du nu, nu när jag kommit hem från min semester runda nere i skåne mm ;)

Hade jag vetat om att de kördes race i kalmar så hade jag dykt upp.