Visa fullständig version : Skärmbredda Mondeo
dalcudia
2007-04-02, 17:34
Hejsan....
Jag tänkte bara om det är någon här inne på forumet som vet om det är någon här nere i Skånetrakten som kan bredda skärmar.
Även om någon i så fall skulle veta vad det ungefär skulle kosta.
Är här någon här inne som känner eller vet någon som skulle kunna fixa det är jag taksam för svar...
Mvh Christian
Hejsan....
Jag tänkte bara om det är någon här inne på forumet som vet om det är någon här nere i Skånetrakten som kan bredda skärmar.
Även om någon i så fall skulle veta vad det ungefär skulle kosta.
Är här någon här inne som känner eller vet någon som skulle kunna fixa det är jag taksam för svar...
Mvh Christian
Det fixar vi på en helg chrille ;)
dalcudia
2007-04-02, 19:58
Det fixar vi på en helg chrille ;)
Det låter kanon.. =)
Har hänt en del, inte bara positivt, men mest sen du såg bilen, får väl komma och visa den någon gång...
Hej
Menar du valsning av skärmarna ? dvs att du viker upp kanten och rullar ut den.
Need For Speed i Malmö gör såna jobb.
Tel: 040-977919
dalcudia
2007-04-02, 20:26
Hej
Menar du valsning av skärmarna ? dvs att du viker upp kanten och rullar ut den.
Need For Speed i Malmö gör såna jobb.
Tel: 040-977919
Valsning, vet inte riktigt vad det innebär,,, är det bara att man typ trycker upp kanten inåt eller breddar man lite oxå...
Saken är den att jag tror att man klarar sig bak genom att bara valsa in kanten men fram tror jag att man måste bredda lite..
Japp, du breddar också. Sen hänger det mycke på hur känslig lacken är. Jag har valsat fram på min sierra, det var inga problem. Förra veckan fick jag valsat min volvo fram också. Då breddade vi 10mm utåt på var sida.
Kör ner och snacka med dem och hör va de säger om det på din bil.
De finns mitt över eko-hallen vid jägers.
dalcudia
2007-04-02, 20:49
Japp, du breddar också. Sen hänger det mycke på hur känslig lacken är. Jag har valsat fram på min sierra, det var inga problem. Förra veckan fick jag valsat min volvo fram också. Då breddade vi 10mm utåt på var sida.
Kör ner och snacka med dem och hör va de säger om det på din bil.
Det låter ju kanon, tror nog jag skulle klara mig på det...
Du som då har gjort det, ungefär vad ligger det på i pris, handlar det om hundralappar eller tusenlappar..
Tack för svaren.. =)
Det kostade 800kr för volvon. Då hade jag själv demonterat innerskärmarna innan.
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.