Visa fullständig version : Säljes: Sierra -88
en röd.. 4 dörrars.. tror det är en 88a... motorn är inte helt ok då den skurit.
Säljes som reservdelsbil eller nåt...
500kr eller skroten nästa! Finns i jkpg... o den skrotas nu i veckan om ingen hämtar den...
Pris/utgångsbud: 500
Plats/närmaste stad: jönköping
Fordofilen
2007-10-15, 18:02
Pinto sedan? Jag vet en som kan vara intresserad isf:D
/Fredrik
Modell:FORD SIERRA 2,0I CL År:88 Tillv.dat:? Reg.dat:19881115 KW:74 HK:101 Chassinr:blablalbla Bränsle:Bensin Växellåda:Manuell Däck:165R13 Färg:RÖD
Modell:FORD SIERRA 2,0I CL År:88 Tillv.dat:? Reg.dat:19881115 KW:74 HK:101 Chassinr:blablalbla Bränsle:Bensin Växellåda:Manuell Däck:165R13 Färg:RÖD
Jag vill ha bilen, Kan hämta den när som helst men har desvärre tomt i plånboken för denna månad. kan hämta och skriva papper när jag har cashen?
Kom på en ide, jag hämtar.
Väntar inte 2 veckor tills lönen kommer.... då skrotas den i dagarna isåfall.
Vill du ha den så kom ner i dagarna isåfall... eller ge en handpenning på den på nåt vänster.
Väntar inte 2 veckor tills lönen kommer.... då skrotas den i dagarna isåfall.
Vill du ha den så kom ner i dagarna isåfall... eller ge en handpenning på den på nåt vänster.
Okej, Jag fixar tydligen stålarna.
Vad har du för nummer?
Och btw, hur står det till med rost och bes?
bes... tror den gick nån månad till... Tobbe? rost finns la... är ju 20 år gammal.
0708.157.097 är numret...
bes... tror den gick nån månad till... Tobbe? rost finns la... är ju 20 år gammal.
0708.157.097 är numret...
Ringer dig imorgon så hämtar jag. Behöver jag släp?
Eller gick den att köra?
Den går till skrot då nån hoppat in taket på den inatt...
Ber om ursäkt till dig som o kollade på den idag o ville köpa den. Jag lovar att jag inte visste om bucklan.
Mvh David
Den går till skrot då nån hoppat in taket på den inatt...
Ber om ursäkt till dig som o kollade på den idag o ville köpa den. Jag lovar att jag inte visste om bucklan.
Mvh David
Det var jag som kikade på bilen.
Det är inte så mycket att göra åt saken, Har ju ändå inte sett bilen innan jag åkte ner. Shit happens inget att hänga läpp för :)
Fan va surt kollade ju på den i tisdags och då var taket rakt... säger bara det finns folk till allt!
Fordofilen
2007-10-19, 12:29
Ähh en roadtrip för att kolla på en gammal Ford har väl ingen dött av;)
Det är väl bara att vara glad att det var den bilen dom hoppade på och inte en du skulle ha kvar:)
/xe0n's chufför
xe0n's chufför
Bra du vet din plats! :D
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.