Visa fullständig version : Msn messenger
Är det nån som har koll på MSN Messenger? Jag vill öppna det utan att bli inloggad själv. Har varit inne på verktyg o alternativ o kollat men inte hittar de rätta inställningarna.
Vill bara kunna kolla vilka som är online utan att man ska behöva logga in. Lite tjuvkikning!:cool: Går det?
joacim77
2004-01-16, 23:08
jag tror inte att det går....??
Twin-Cam
2004-01-16, 23:11
Originally posted by joony
Är det nån som har koll på MSN Messenger? Jag vill öppna det utan att bli inloggad själv. Har varit inne på verktyg o alternativ o kollat men inte hittar de rätta inställningarna.
Vill bara kunna kolla vilka som är online utan att man ska behöva logga in. Lite tjuvkikning!:cool: Går det?
Bör väll vara ganska simpelt... du måste iofs logga in. Men sen högerklickar du på MSN-symbolen nere i aktivitetsfältet.
Sen status--> "visa som offline"
Då är du inne, men det syns inte för andra...
Tror jag förstår vad du menar där... blir man inte online då för en liten stund? Då får de andra se att man bara har loggat in o sen valt: offline? Min tanke var att andra inte skulle se när jag blir online direkt utan att jag kan välja när jag kan vill visa att när jag är online...:Odd: ... snurrigt värre blev de...
bmwpower
2004-01-17, 00:12
Nej det går inte du måste logga in
Hmm.. säker? Misstror inte dina burkkunskaper o vill inte trampa på dina tår men vet du med 100% att det är så?
Kanske finns det en som vet det inte vi vet.. (jaja ni vet vad jag menar!), som kanske läser detta o kan visa mig hur det fungerar. Annars så har jag bytt arbete o försöker komma in på min profil o ändra men jag börjar bli så j*v*a trött på min egen okunskap så jag har lust att hämta borren o bara borra. (andra vill använda släggan eller hammaren. borren tar längre tid). Faaan hjälp!
bmwpower
2004-01-17, 02:12
jag vet inte om hur det är iom man bara logga in sig åp sin hotmail.
Om man nu gör det på hotmail.com.
Där kanske man kan komma förbi problemt kolla det.
man lär sig något nytt vrje dag men ibland tycks det aldrig bli en ny dag:D
Jamen det gör man varje dag, oftast något nytt, när man minst anar det... Ger mig inte om det med Messenger. Hade en funktion tidigare där jag fick upp messenger o vilka av mina kontakter som var online utan att jag var online. Men strunt i det.
VF tog ju HV71 baklänges (doggystyle). I bägge tillgängliga hål...
Dobermann
2004-01-17, 06:18
tjena
har engelska verren(6,1), men kanske kan hjälpa dig...
Öppna MSN, Tools/Options/General/Sign In där finns det lite olika doningar.. sen vet jag inte om du e nöjd =)
Har den svenska 6,1 o den fungerar likadant. Jag får strunta i smyga!!
Microsoft sucks!!
högerklicka på msn ikonen nere i höger hörn/status/visa som offline... inte svårare änn så!!
Hej BBCA. Är det MESS-ikonen nere på listen du menar? Bland de andra ikonerna? Ändra till offline går ju rätt enkelt när man väl har loggat in. Ville se vilka som var online innan jag loggar in o går online.;) ....
Du har nog inte helt fel där..Blir så frustrerad
Originally posted by joacim77
jag tror inte att det går....??
de blir nog fan lite värre då...
har kollat runt i menyerna och inte hittat nått där du kan logga in men inte synas att vara online..
Mr Niceguy
2004-01-17, 16:23
De du kan göra är att blocka alla personer på listan...
Sen när du vill snacka "blocka upp" dom...
Originally posted by Mr Niceguy
De du kan göra är att blocka alla personer på listan...
Sen när du vill snacka "blocka upp" dom...
Jo det funkar på det sättet men tyvärr så tar det en massa tid o egentligen så är det inte värt den tidspillan det tar. Tackar dig dock för ett bra tips!
Jag lägger ner detta nu o tackar alla.
Flyga till månen kan de men inte......
finns andra msn klienter som du kan göra så me... d-msn tror jag en heter finns andra me. där kan man även se om folk har blocket en själv o massa sånt skit.
det går att göra smidigt... men du måste ha msn6.0 och inte 6.1...
sedan laddar du ner ett program som gör att du kan starta upp
msn och logga in men stå som offline så dom andra inte ser dig.. sedan kan du välja när du vill logga in och göra dig synlig
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.