handdator

Visa fullständig version : WRC Toppackning till Sierra Cosworth

MalZon
2008-10-18, 10:23
Vilket pris e de på sådana?

MVH Jonas

TG Racing
2008-10-18, 20:57
Hej !

En äkta WRC packning kostar 3 000 kr, men det finns kopior & Cometic stålpackningar också som är billigare.

MVH Tomas

LOJDEN
2008-10-19, 11:16
Fins Även dom som är dyrare än 3000 *drool* :D

MalZon
2008-10-19, 14:52
Key, har nämligen ett WRC packningskitt på väg hem med de flesta packningarna i. Ville bara jämföra lite :)

MVH Jonas

ErikJ
2008-10-19, 15:07
på e-bay? jag har hört att dom inte är äkta? men jag har ingen aning... jag handlade hos TG å ser glad ut hehe

martin n
2008-10-20, 05:33
Key, har nämligen ett WRC packningskitt på väg hem med de flesta packningarna i. Ville bara jämföra lite :)

MVH Jonas

om de e på ebay så är det inte samma kvalitet!!! de e nått gammalt pinto skit dom kallar wrc!! köpte packnings kit där när jag satte ihop förra motorn då va trågpackningen i kork bl.a !!! cossi ska ju ha vanlig packning, och pintos plåttråg i kork!!

//Martin

ErikJ
2008-10-20, 15:46
om de e på ebay så är det inte samma kvalitet!!! de e nått gammalt pinto skit dom kallar wrc!! köpte packnings kit där när jag satte ihop förra motorn då va trågpackningen i kork bl.a !!! cossi ska ju ha vanlig packning, och pintos plåttråg i kork!!

//Martin

fan visste att jag hade hört det nånstans

MalZon
2008-10-20, 19:24

//Martin

E inte med nån trågpackning me kittet.
"Detta e en 4lagers stålpackning, alternativet till Grupp A om man ska ha riktigt höra ladd m.m."

MVH Jonas

martin n
2008-10-21, 06:20
E inte med nån trågpackning me kittet.
"Detta e en 4lagers stålpackning, alternativet till Grupp A om man ska ha riktigt höra ladd m.m."

MVH Jonas

trågpackningen va bara en av packningarna som va till pinto. men e de en stålpackning med bra kvalitet spelar det väl ingen roll om den e till pinto eller cossie?

//martin

MalZon
2008-10-21, 11:10
trågpackningen va bara en av packningarna som va till pinto. men e de en stålpackning med bra kvalitet spelar det väl ingen roll om den e till pinto eller cossie?

//martin

Nä precis, menade bara att om du fick med en trågpackning i kork så verkr de ju inte vara likadant kit som vi sitter på..

MVH Jonas