Visa fullständig version : Forum!
Dobermann
2003-08-07, 00:57
kanske borde ha en tråd som är OFFTOPIC.. där folk kan snacka om sina tjejbekymmer och sånt så slipper man det i ALLMÄNT!
Bra ide tycker jag
känner mig lite :( idag...
Behöver lite OFFTOPIC på en gång:rolleyes:
tyvärr kommer vi inte att ha det.... finns ett bra exempel på hur det kan bli på zatzys gammla offtoppic... detta beslut är taget bara för att ni ska ha det trevligare... erfareheten säger att det är rätt beslut....
hoppas ni förstår!
mvh C
Originally posted by Putte
Bra ide tycker jag
känner mig lite :( idag...
Behöver lite OFFTOPIC på en gång:rolleyes:
Förstår dig, du skulle ha kört på blackrace, sog dig nog inte där? men det kanske inte va det du täntke på?:confused:
Originally posted by olabola
Förstår dig, du skulle ha kört på blackrace, sog dig nog inte där? men det kanske inte va det du täntke på?:confused:
Jo precis, va på fotboll istället. Å den matchen gick ju helt åt helvete, drömmen om Newcastle gick upp i rök.. Känns tungt idag kan jag säga:(
Originally posted by Putte
Jo precis, va på fotboll istället. Å den matchen gick ju helt åt helvete, drömmen om Newcastle gick upp i rök.. Känns tungt idag kan jag säga:(
Med andra ord är du grymt bakis idag? Dålig match=massa öl?
Iofs, bra match=massa öl oxå... så den teorin kanske inte funkade? :mad:
R.Eklund
2003-08-07, 16:49
Tycker dock att det var bra med ett Offtopic.
Om man inte ville så behövde man ju inte läsa i det forumet och det kunde vara rätt skoj att läsa lite "oseriösa" grejer ibland men jag förstår också er som har hand om detta att skippa ett sånt forum men men...
som sagt... många har testat att ha OT... det funkade inte... jag har varit med på det två stösta ställena och sett även hur det har varit bakom kulisserna då...
för att inte göra de misstagen andra forum har gjort åt oss så blev det så här nu...
mvh C
Isåfall kanske man borde ändra texten under ALLMÄNT där
det står Enbart bilar så slipper det kanske bli gnäll på vissa
personer i forumet, eller?!?!
Bara en tanke, för det är lite svårt att ibland låta bli att bara
skriva om bilar hela tiden ;)
som sagt. nu gör vi som det är bestämt... tro mig. det e bäst så... vi får moderera mer helt enkelt om folk inte kan hålla sig... vi kommer inte vara jätte hårda på regeln om det bara rör sig om några posts i en annan tråde eller så men ser vi en tråd typ:
va fin prinsessan madelene är
eller fan va jag e full hick
eller margareta vinskog borde inte vera politiker
så drar vi åt snaran...
jag hoppas att vi inte behöver gå så långt utan att folk sköter sig...
mvh C
Klockan på forumet verkar ju inte stämma, är det på min dator eller är det sånt som ska ordnas?
MVH
Daniel
bmwpower
2003-08-08, 00:34
Jag kan inte låta bli att fråga.
Jag har varit medlem på flera andra sidor där det finns offtopic och det fungera bra.
Jag tror att det bli lätt lite rörigt i denna kategori till slut
Men det är ju vad är lustgas som betsämmer så det blir väl framtiden som får utvisa vad som händer
Kolla in TPC offtopic , tror inte vi vill ha de så eller ? Bara en massa skit inlägg hela tiden !
Originally posted by samba
Klockan på forumet verkar ju inte stämma, är det på min dator eller är det sånt som ska ordnas?
MVH
Daniel
den går väl efter engelsk/amerikansk tid eller är jag helt ute och cyklar?
går att ställa in serparat per person... kolla in på era user cp > optinon
mvh C
Hallå där på er alla!!
Nu e d ju så att man inte alltid kan göra så alla blir nöjda gällande offtopic, skall man ha d eller ej, vissa vill vissa vill inte!!!!
det vi har försökt lyssna på är efterfrågan om ett mer seriösare forum där det i första hand handlar om bilar det är ju faktiskt det klubben är till för!!!
Fylle snack och vem som satte på vem under sem veckan!!!
Visst kan vara skitkul att sita å läsa om men frågan är ju om det är nödvändigt att ha med det på ett forum för FMCS!
Vi provar nu så här och så får vi se!!!
Originally posted by vad är lustgas?
går att ställa in serparat per person... kolla in på era user cp > optinon
mvh C
ok,ska kolla de..
Förlåt att ja tar upp detta igen, vet att ni har bestämt så här!
Men de som inte vill kolla på offtopicen behöver ju inte?!
Så då e dt väl ingen fara eller??...
Är medlem i andra forum med, å det funkar bra tycker jag...
MVH
jo det är fara gällade det med tanke på hur det kommer/kan bli...
på en sida som är väldigt stor var jag supermoderator en gång i tiden. ett helt år...
där höll det på att sluta med en massa stämmningar, både från företag och privarpersoner för att det inte gick att hålla koll 100% på vad vissa medlemmar skrev... sedan var det mycket skitsnack om både fölretag, kungen, politiker mm mm... det är inte heller bra...
jag kan fortsätta....
vi gör på detta sättet nu så vi slipper göra misstagen flera gjort tidigare och som ni vet så finns inte OT kvar på många forum...
ville inte säga detta men verkar bli tvungen till det. ta detta på rätt sätt!:
OT är till för lunarstorm och playahead. starta ett comunity där om ni vill det. men detta är en motor site!
mvh C
offtopic eller inte känns för min del sak samma. allmänt finns ju och det rör väl det mesta? dvs så länge det har lite med bil att göra.
Ser hellre att dom sänker detta med 80 posts för att kunna ha en liten bild.
Om ni vill prata offtopic så tycker jag ni kan söka upp ett sådant forum.
Som lunarstorm och alla andra sidor där folk skriver av sig det dom ej vågar i verkligheten.
Här på detta forum skall det vara motor relaterat punkt slut.
Har ni sex problem ring Malena Ivarsson eller Fråga Olle.
Jag går inte in på H&M om jag vill köpa en stero utan jag går till en radiohandlare.
Likaså gäller detta vill jag snacka bilar går jag till ett motorforum.
Vill jag snacka om hur full jag kan bli så går jag till ett forum där det passar vad det nu kan vara.
Om ni vill så kan vi lägga upp länkar till sådana ställen.
Tack för ordet och jag vill inta ha några påhopp nu för i kväll skall jag göra något offtopic så sök på något annat forum så kanske ni kan läsa om mina kvälls bravader
Ronnie
Nu är det så att klubbledningen/forum ansvarige har beslutat att det inte ska finnas ett OT forum, respektera detta!!
Visst tycker jag också att det kanske hade behövts i bland men som den gode Ronson säger, det finns lunarstorm, ICQ, MSN m.m
använd er av detta!
Go natt!
ps. Christian, skriv långsammare så man kan läsa vad du försöker skriva :D
ps2. går inte forumet klocka 20 minuter fortare än övrig tid?
Dobermann
2003-08-09, 00:36
men jag tänkte bara så att man slipper dom meningslösa trådarna i allmännt som även fanns på gammla forumet!
men men nu e juh inte jag som e President! så jag lyder.. puss
Originally posted by Dobermann
men jag tänkte bara så att man slipper dom meningslösa trådarna i allmännt som även fanns på gammla forumet!
men men nu e juh inte jag som e President! så jag lyder.. puss
de trådarna kommer att tas bort eller låsas....
mvh C
Ok, jag förstår er helt klart :)
Jag ska inte nämna mer om det, var bara en fråga :p
Ha dt!
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.