Visa fullständig version : Panel, borttagning...
Johan Lundqvist
2009-03-01, 20:33
Tjena!
Jag är helt nya på detta forum och tänkte inviga det med en liten "styling" fråga. Jag har i min MONDEO, i mitt tycke, extremt fula plastpaneler i ädelträimitation. Det finns inlägg i dörrarna, vid växelspaken och uppe vid instrumentpanelen.
Är det krånglig att ta bort dessa? Jag skulle vilja plocka bort dom och lacka om dom i matt alufärg. Finns det instruktioner någon stans hur man gör detta?
Tack på förhand!
Tjena!
Jag är helt nya på detta forum och tänkte inviga det med en liten "styling" fråga. Jag har i min MONDEO, i mitt tycke, extremt fula plastpaneler i ädelträimitation. Det finns inlägg i dörrarna, vid växelspaken och uppe vid instrumentpanelen.
Är det krånglig att ta bort dessa? Jag skulle vilja plocka bort dom och lacka om dom i matt alufärg. Finns det instruktioner någon stans hur man gör detta?
Tack på förhand!
Kolla på nån skrot, de borde ha andra paneler..
alternativt så skulel du kunan lacka de i bilens färg, men då hos en lackerare får o få fint o slitstarkt resultat...
brinolph
2009-03-02, 10:05
Tjena!
Tack på förhand!
Jag köpte självhäftande silverfilm på Hornbach 45:- för en rulle!
Satte på plattan runt växelspaken, och på dörrhandtagen..
Funkar bra! Och bara att ta bort om man tröttnar!
Kolla min bil på Garaget, så ser du.
//B
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.