Stålis
2009-03-11, 15:24
Ja som rubriken låter. Felet kom bara pang bom en morgon när sambon startade och åkte iväg. Jag har vid två tillfällen märkt att ABS systemet har haft nått fuffens för sig för pedalen har varit hård/trög, kännts som ingen servofunktion hjälpt till. Vid dessa tillfällen har ingen lampa eller nått felmeddelande synts, detta var i höstas.
Någon som vet om det finns nått det "brukar vara", går ju alltid att lämna in den men skulle det vara nått enkelt så kan jag ju spara en slant.....
En parentes är att jag lämnade in den för att montera nyckel för avstängning av airbag på passagerarsidan för ca 2 veckor sedan. Kan det vara nån kontakt i närheten av den installationen som är lös??
Någon som vet om det finns nått det "brukar vara", går ju alltid att lämna in den men skulle det vara nått enkelt så kan jag ju spara en slant.....
En parentes är att jag lämnade in den för att montera nyckel för avstängning av airbag på passagerarsidan för ca 2 veckor sedan. Kan det vara nån kontakt i närheten av den installationen som är lös??