Visa fullständig version : Nya Medlemskorten..
Kan meddela att jag fick mitt igår, även dekal som nu sitter prydligt på mondeon på bakluckan:)
MVH Jonas
Idag fick jag post :D
Imorgon skall det klistras dekaler på Skylinen, det lär alltid reta någon :D
Idag fick jag post :D
Imorgon skall det klistras dekaler på Skylinen, det lär alltid reta någon :D
Haha, alla måste tro att du e helt tappad där nere..
"Ford Club Sweden" på en Skyline i Australien :D
MVH Jonas
Medlemskort fick jag, men ingen dekal.
Medlemskort fick jag, men ingen dekal.
Samma här.
Haha, alla måste tro att du e helt tappad där nere..
Tro?? Här är det jäklar ingen som Tror, här VET dom att jag är tappad ;)
Focus RS
2009-06-09, 07:08
Fredin och RJ33:
- Orsaken till att Ni inte fått någon dekal är helt enkelt att Ni inte hade kryssat i att Ni ville ha någon. Om Ni ångrat Er så får Ni PM:a mig Er adress och vilken färg Ni vill ha på den (svart/silver) så löser jag det...
/Per-Anders.
Hamnade jämte en Falcon XR6 idag... Han kollade väldigt konstigt på min gamle nissan ett tag... Sedan fick jag tummen upp!
Alltid skoj med lite reaktioner :)
Focus RS
2009-06-10, 11:55
Hamnade jämte en Falcon XR6 idag... Han kollade väldigt konstigt på min gamle nissan ett tag... Sedan fick jag tummen upp!
Alltid skoj med lite reaktioner :)
Är det bara jag som har svårt att se allt på bilden? Kändes lite mörk...
...även om jag kan gissa mig till vad det är du har gjort... ;)
Är det bara jag som har svårt att se allt på bilden? Kändes lite mörk...
...även om jag kan gissa mig till vad det är du har gjort... ;)
Vart har du glasögonen människa?!?!? ;)
Focus RS
2009-06-10, 13:04
Nu syns det lite bättre! ;) Nice! Jag får skylla på laptopen...
Går det att få/köpa en dekal till i silver? Klistrade min svarta på bakluckan men den syns för dåligt på den Mallard-gröna lacken.
Focus RS
2009-06-11, 06:43
davve d:
- Det kommer att gå att köpa dekaler inom kort...
- Det kommer att gå att köpa dekaler inom kort...
Fick aldrig någon dekal, men skit i samma...
Meddela oss när de finns att köpa, så köper jag några... ;)
Har ni inte fått någon dekal beror det på att ni inte kryssat i vilken färg ni vill ha. Håller på att ändra på medlemsblanketten så det finns en ruta man kan kryssa om man inte vill ha.
Med vänlig hälsning,
Fredrik Wolf
Focus RS
2009-06-17, 08:12
Mullis:
- Kolla inlägg #7.
Jag vill även passa på och understryka att då FORD CLUB SWEDEN är en helt ny förening så betraktas ALLA som nya medlemmar för 2009.
/P-A.
Bra idé med att köra samma kort hela tiden o på så sätt minska kostnaderna för tillverka nya varje år! Kommer blir bra detta!
Focus RS
2009-06-17, 13:15
Bra idé med att köra samma kort hela tiden o på så sätt minska kostnaderna för tillverka nya varje år! Kommer blir bra detta!
Ja, vi hoppas det i alla fall! Då medlemsantalen i Sveriges bilentusiastföreningar minskar för var år som går så måste vi försöka kapa kostnaderna så mycket det bara går... :confused:
Ber om ursäkt att jag var otydlig i mitt inlägg längre ner/upp.
Läst inlägg 7 och minns inte om jag kryssade om jag skulle ha någon dekal, men det kanske Wolf kan kolla.
Yes, i know. I could/should send a PM, but my cat played with the mice... :rolleyes:
Focus RS
2009-06-23, 05:27
Läst inlägg 7 och minns inte om jag kryssade om jag skulle ha någon dekal, men det kanske Wolf kan kolla.
...har du inte fått någon dekal så PM:ar du mig din adress och om du vill ha svart/silver så löser vi det... :)
Ja, Per-Anders tar hand om detta för tillfället då jag är bortrest och bara har tillgång till nätet. Medlemsregister med mera ligger på min stationära dator hemma... Semester är nice! :D
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.