Visa fullständig version : Viktigt alla som väntar på medlemsskap
Ni har fått väntat pga att vi väntat in nya dekaler.
Dekalerna har kommit nu men när jag skulle göra utskicken så gick min dator sönder.
Vi kommer nu att skicka över all info till Marcus som skall ta över detta men ni kan tyvär få dröja en vecka till bara så ni vet.
Hoppas ni har förståelse .
Mvh
Ronnie
Bara för vetskap så är det inte pågrund utav oss EVOGraphix det har dröjt utan det är pågrund av andra omständigheter..
NachtGeist
2003-08-21, 16:35
Originally posted by Ronson
Dekalerna har kommit nu men när jag skulle göra utskicken så gick min dator sönder.
Vi kommer nu att skicka över all info till Marcus som skall ta över detta men ni kan tyvär få dröja en vecka till bara så ni vet.
Mvh
Ronnie
Hejsan Ronnie!
Betalade in avgiften igår, Så det borde ju synas hos dig på Fredag om man räknar ca 3 bankdagar.
Ville bara säga något, så man inte försvinner i flytten!
Vh //Pontus
vi jobbar för fulla muggar....
varför har inte dygnet 40 timmar för? kroppen börjar fan snart säga ifrån.... :(
mvh C
NachtGeist
2003-08-21, 16:54
Originally posted by vad är lustgas?
vi jobbar för fulla muggar....
varför har inte dygnet 40 timmar för? kroppen börjar fan snart säga ifrån.... :(
mvh C
Jodå, fler timmar är du inte ensam om att önska..
Sover i regel 5 timmar/natt.. Upp & hoppa 04:50, jobba 07:00 till 16, hemma vid 17, ut med hunden osv osv.. Inte så lätt alltid ;)
Men jag hoppas det blir någon minut där man slinker in i klubbens register iallafall.. Snart dags & packa undan bilen ju, vill ha dekal innan dess =P
Originally posted by Tyrann
Bara för vetskap så är det inte pågrund utav oss EVOGraphix det har dröjt utan det är pågrund av andra omständigheter..
Japp deyt är som Christian säger
Det är allt nytt som händer som gör att det har tagit lite tid ett tag men vi är snart på bana igen.
R
rs turbo
2003-08-22, 19:32
Jag måste bara säga att du e mycke söt på fotot Ronson.hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahah.
MVH RS TURBO
Originally posted by Ronson
Mvh
Ronnie
rs Turbo
Det värsta är att det är likt mig enligt folk :D
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.