Visa fullständig version : Bild på navmutter 4x4 Cosworth
Lars_Turbo
2010-05-26, 17:09
Hej Hej
Någon som har en bild? Har muttrar med krage på, men tror det är fel ändå.
Ford i här i byn vet inte (nått..)
Mvh/ Steven
Bild har jag inte men det ser ut som en helt vanlig mutter (dock modellen större), ingen krage eller något alls. Sitter en lös kraftig bricka innanför ist..
Mvh Jonas
Lars_Turbo
2010-05-26, 18:33
Jaha, fick en sådan ifrån Ford (givetvis för stor dimension dock). Men det satt en mutter med krage på när jag köpte bilen, för tappen på drivknuten har ju ett spår som det ser ut som att man ska knacka ner kragen i. Men då kanske det ska vara hederlig då!
Hmm, vänta lite nu. Bak är det en "vanlig" nyloc mutter. Fram kan det nog vara nån krage på den. Har det nånstans i bakhuvudet..
Mvh Jonas
Lars_Turbo
2010-05-26, 21:12
Ibak är det klassisk låsmutter, sant. Men hur är det nu ifram Jonas? :)
Hej!
Kolla denna länk..:
http://catalog.meca.se/ProductSheet.aspx?Article_ID=631093&CarReference_ID=398&CategoryType_ID=1
Så ser min ut..
Ibak är det klassisk låsmutter, sant. Men hur är det nu ifram Jonas? :)
Haha, jo det ska vara en krage på den där! :)
Mvh Jonas
Lars_Turbo
2010-05-26, 21:29
Ok ok! Säljer ni på Meca bara muttern lös? bägge är "rätt" gängade ifram vill jag minnas.. Ford här i krokarna vet inte vad en Cosworth är.
Cossy_Calle
2010-05-26, 21:31
Ok ok! Säljer ni på Meca bara muttern lös? bägge är "rätt" gängade ifram vill jag minnas.. Ford här i krokarna vet inte vad en Cosworth är.
Ring till Janne i lidk så får dej kanonhjälp och rätt grejor.
Lars_Turbo
2010-05-26, 21:34
Ring till Janne i lidk så får dej kanonhjälp och rätt grejor.
Enligt min kontakt så hade redan dom pratats vid om detta utan framgång. Den muttern jag fick var av låstyp och alldeles för stor.
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.