Visa fullständig version : Garagebilder
apache54
2003-08-23, 16:35
Tog lite bilder i garaget när vi fixar min 800:- fiesta inför besikting, bygger oseriöst biljud i den och ett ännu mindre seriöst motorlyft ur sierra xr4i!
http://www.shell.linux.se/borndead/apache-files/fiesta/
enjoy!
bmwpower
2003-08-25, 11:37
HAAH
Papillon
2003-08-25, 17:16
hehe fiestan blev ju tuff me peschå fälgarna :)
gillar den mattsvarta huven... ser nästan lite brutal ut med Peugot fälgarna....:D :D
apache54
2003-08-25, 18:40
jorå Fiestan blev över förväntan med tanke på de oseriösa metoderna som användes... breddade den 11cm fram med hjälp av slägga... ;)
Originally posted by apache54
jorå Fiestan blev över förväntan med tanke på de oseriösa metoderna som användes... breddade den 11cm fram med hjälp av slägga... ;)
Hehe, den ser ju proffsbreddad ut! ;)
Tsss...nu börjar jag förstå varför jag måste till Storbritannien två gånger om året för att köpa XR4-delar! :D
Synd att ingen tipsade mig först. Såpass rostfria grejor hade belönats med fett med kosing... :rolleyes:
/ Magnus
Sjysst bygge med fiestan! MEN Idiotiskt gjort med sierran!!!!
Min uppfattning!!
//Jimmy
apache54
2003-08-26, 13:01
Originally posted by Glarre
Sjysst bygge med fiestan! MEN Idiotiskt gjort med sierran!!!!
Min uppfattning!!
//Jimmy
idiotiskt? vad tänker på då?
för det med sierran såg värre ut på kort än vad det var.. bilen i fråga var redan extremt krockad och för att få ut motorn var vi tvugna att kapa balkar osv. motorn är numera i fins skick blev inte skadad alls och vraket påväg till skroten....
Oki,, i så fall tar jag tillbaka detta med idiotiskt,
Jag tyckte att det såg ut typ som: "Fan grabbar!! jag orkar inte göra iordning den gamla sierran, jag köper en nyare och dyrare vinterbil istället, Vi slår sönder fanskapet och dumpar det i skogen"
(Fräscha dörrar, inredningsdetaljer OSV, växer inte på träd till XR4orna i dagens läge, och därför onödigt att slå sönder sådana saker)
Hälsn Jimmy..
boyinblue
2003-08-26, 23:57
Dumpade ni Sierran ute i skogen eller? =)
Seriöst jobbat! :D
boyinblue
2003-08-27, 00:01
Föresten, får man fråga vad du har använt dig av för program då du fixat bildera? Alltså med html-sidan och hela köret, jag vet att det finns program i sitl med "Photo Album Creator".. Nåt sånt?
apache54
2003-08-27, 09:16
Originally posted by Glarre
Oki,, i så fall tar jag tillbaka detta med idiotiskt,
Jag tyckte att det såg ut typ som: "Fan grabbar!! jag orkar inte göra iordning den gamla sierran, jag köper en nyare och dyrare vinterbil istället, Vi slår sönder fanskapet och dumpar det i skogen"
(Fräscha dörrar, inredningsdetaljer OSV, växer inte på träd till XR4orna i dagens läge, och därför onödigt att slå sönder sådana saker)
Hälsn Jimmy..
ok... då hänger jag med.. bilen var faktiskt extremt krockad oxå! den blev stulen och sönderkörd för några år sedan, hela färden slutade med att den hamnade under et förråd! så karossdetaljer var inget att ha.. sen så har tidigare ägare låtiti den stå ute en vinter utan rutor i så inredningdetaljer är inget att ha.. men en komplett bakvagn, framvagn och motor med växelåda finns till salu..
Boyinblue: Arles Image Web Page Creator heter programmet men en fördel är att regga det för annars får man störiga länkar till deras hemsida... och jepp vi dumpade den i skogen men den ska köras till skroten innan snön kommer...
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.