Visa fullständig version : Blackrace Akalla Ons 27/8
Hej!
För förare 18,00
För publik 20,00
För man se några trevliga Fordar köra eller vilka kommer att stå som publik!
Jag kommer!
Kommer å kör om det e fint väder, om det regnar så sitter jag hemma istället :cool:
kommer inte kunna köra då bilen numera är avställd... :(
mvh C
Rs turbo_s2
2003-08-26, 13:11
Kommer som publik ifall de e bra väder.
Cossie_sl00p
2003-08-26, 16:50
Saxat från Blackraceforumet:
Pga en miss hos gatu och fastighetskontoret så är rakan "dubbelbokad". Enligt samtal för 2 veckor sedan skulle bara cykelbanan grävas upp för ett fjärrvärmearbete, "Perfekt" tänkte vi - då får vi mindre problem med publik som inte förstår vitsen med ett avspärrningsband.
Nu är det så att det ligger schaktmassor på hela slänten, så det finns ingen plats för publik där, och det är inte så mycket att göra åt.
Vi hade kunnat hålla racet om vi kännt att vi kunnat lita på publiken, men eftersom vissa envisas med att trotsa avspärrningsband och springa över rakan så finns inte det förtroendet, inte heller har vi tillräckligt med funktionärer för att hantera det ökade tryck det skulle innebära.
Vi har varit i kontakt med diverse personer för att få godkännt att röja under kraftledningen och det är till 90% klart. Stora frågan sen är om vi hittar någon som kan göra jobbet. Skulle detta lösa sig så skulle vi få tillräckligt stora ytor för publiken.
Alla väderprognoser jag läst idag säger regn imorgon kväll.
Publiksituationen tillsammans med väderprognoserna gör att vi överväger att ställa in/skjuta upp körningarna imorgon.
Definitivt beslut kommer ikväll
Cossie_sl00p
2003-08-26, 23:13
Originally posted by Cossie_sl00p
Saxat från Blackraceforumet:
Pga en miss hos gatu och fastighetskontoret så är rakan "dubbelbokad". Enligt samtal för 2 veckor sedan skulle bara cykelbanan grävas upp för ett fjärrvärmearbete, "Perfekt" tänkte vi - då får vi mindre problem med publik som inte förstår vitsen med ett avspärrningsband.
Nu är det så att det ligger schaktmassor på hela slänten, så det finns ingen plats för publik där, och det är inte så mycket att göra åt.
Vi hade kunnat hålla racet om vi kännt att vi kunnat lita på publiken, men eftersom vissa envisas med att trotsa avspärrningsband och springa över rakan så finns inte det förtroendet, inte heller har vi tillräckligt med funktionärer för att hantera det ökade tryck det skulle innebära.
Vi har varit i kontakt med diverse personer för att få godkännt att röja under kraftledningen och det är till 90% klart. Stora frågan sen är om vi hittar någon som kan göra jobbet. Skulle detta lösa sig så skulle vi få tillräckligt stora ytor för publiken.
Alla väderprognoser jag läst idag säger regn imorgon kväll.
Publiksituationen tillsammans med väderprognoserna gör att vi överväger att ställa in/skjuta upp körningarna imorgon.
Definitivt beslut kommer ikväll
Belsutet blev: JA det blir Blackrace i morgon.
Hmm men sammtidigt verkar prognosen se dyster ut för nu bara öser regnet ner ju!!!!!!!
JO, inge vidare kul om vädret fortsätter som det gör :mad:
novajonas
2003-08-27, 08:06
Originally posted by olabola
JO, inge vidare kul om vädret fortsätter som det gör :mad:
Ola se det possitivt nu kan du ju iaf. spinna innan du stagear in:D
He he he!!!!
Nä kom igen nu!! Nu vill vi se lite Sol annars åker man ju på att jobba ob ju!!
Originally posted by novajonas
Ola se det possitivt nu kan du ju iaf. spinna innan du stagear in:D
Háhahahhaha! :p :mad: :mad: Kul! ;)
"vi kör.
vi åker ut med all utrustning. regnar det 18.00 och ser genomgrått så riggar vi inte.
duggar det, och det finns höga moln och/eller sprickor i molntäcket så kör vi."
Saxat från zatzy. så det verkar ialf bli av, men får hoppas på bättre väder, verkar spricka upp lite nu ialf.
Vädret bli bara bättre å bättre nu skall vi väl klara oss och jag behöver nu bara jobba till 19 00!!!!
Ses å höres i Akalla!
Jag åker nu från skogås, vi ses där :D :D :D :D :D
åker väl dit till 1900 tiden, så man hinner lagom med besiktning samt förarmöte..
Då lämnar jag jobbet da! VArför blir det aldrig som man planerar för!!!????
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.