handdator

Visa fullständig version : Cruising i Sala imorgon..

Fordie
2004-04-29, 23:31
Någon som ska dit? (Fredag och Lördag tror jag att det är). Jag kommer att vara där iaf. Bmw-åkare dock. :P

Fordie
2004-04-30, 19:14
Antar att ingen ska dit härifrån. Vems gula Cossie är det som glider omkring i Sala nu då? 7 ekrade splitfälgar( ? )
7 ekrar som ser ut såhär: ||
aja, ska vidare ut. hejs

Tony-Avesta
2004-04-30, 19:46
Jag brukar ta nån snoa genom Sala då och då när man har vägarna förbi, det kan vara både på vardagar och helger. Men maken till spökstad får man leta efter ;-)

Det brukar på sin höjd sitta några och vräka i sig på matstället innanför Statoil, eller stå någon vilsen själ och tanka på Statoil, samt 4-5 fjuniga gossar med moppar vid den nedlagda macken vid rondellen och nån ensam bil hängandes på andra sidan vid Stekhuset.

Har även varit och kikat lite på rejsen som hölls vid bilprovningen, men ingen reagerade på min bil, antagligen för att min småelaka Sierra ser obeskrivligt diskret och tråkig ut. Fan folk reagerar ju inte ens om man peppar med lite stötgasning bredvid dem vid rödljusena, inte ens hetsiga gossar med kepan på svaj i div. BMW's reagerar.... Men va fan, jag har ju t o m. tokstylat, med vita Biltemablinkers...... :D :D

Vad skall man göra för att locka till lite bus med en grå Sierra 2,9i, man vill ju dra nån då och då ;)

Tror fan jag ska lägga två varv med lakrits i stora rondellen nästa gång jag har vägarna förbi, som en signatur bara.....

MVH Tony

Mikael S
2004-04-30, 23:24
Brukar vara mycket bilar på Salacruisingen. Hade tänkt tagit en sväng dit men blev aldrig av.

Fordie
2004-05-01, 01:48
Originally posted by Tony-Avesta
Jag brukar ta nån snoa genom Sala då och då när man har vägarna förbi, det kan vara både på vardagar och helger. Men maken till spökstad får man leta efter ;-)

Det brukar på sin höjd sitta några och vräka i sig på matstället innanför Statoil, eller stå någon vilsen själ och tanka på Statoil, samt 4-5 fjuniga gossar med moppar vid den nedlagda macken vid rondellen och nån ensam bil hängandes på andra sidan vid Stekhuset.

Har även varit och kikat lite på rejsen som hölls vid bilprovningen, men ingen reagerade på min bil, antagligen för att min småelaka Sierra ser obeskrivligt diskret och tråkig ut. Fan folk reagerar ju inte ens om man peppar med lite stötgasning bredvid dem vid rödljusena, inte ens hetsiga gossar med kepan på svaj i div. BMW's reagerar.... Men va fan, jag har ju t o m. tokstylat, med vita Biltemablinkers...... :D :D

Vad skall man göra för att locka till lite bus med en grå Sierra 2,9i, man vill ju dra nån då och då ;)

Tror fan jag ska lägga två varv med lakrits i stora rondellen nästa gång jag har vägarna förbi, som en signatur bara.....

MVH Tony

Hehe. Jag är ju bara 17 så morsans ord är min lag :P Flyttar dock ner tillbaka till Sthlm så fort jag fyller 18. Lägenhet klart och allt (skönt? no shit). Har du tråkigt någon kväll och vill få dig ett gott skratt ska du åka in i centrum till pizzerian som heter "lilljas", kan ta några bilar som exempel: Golf 2:a, rostig, risig och alltmänt slut. 19" och söndetonade fönster (luftbubblor i massa dessutom), Audi 90 tror jag.. Rosthål i dörrarna, 17" med för hög för profil för att det ska se bra ut, söndertonade rutor där med, vita blinkers, svarta baklysen och en helt ny vinge som man ser att är vit jämfört med bilen :D

Fordie
2004-05-01, 01:50
Originally posted by Mikael Skogsberg
Brukar vara mycket bilar på Salacruisingen. Hade tänkt tagit en sväng dit men blev aldrig av.

Okej. Var väl inte så mycket att se kanske.. Rätt mycket fina bilar. Men kvällen blev förstörd nyss (iofs är klockan nästan 3). En tjock raggare flög på en liten tanig jävel och kastade ner honom i marken och sparkade honom i ansiktet (moget?), 3 snutbilar var där på MAX 2 minuter. :)