Visa fullständig version : Inför en dag på strippen säve. CAMPING!
Porsche Jocke
2004-06-01, 09:07
Hej alla,
Då jag tycker mig ha hört att det är skapligt mycket Ford folk som planerar åka ner till Säve på Bilsports event undrar jag om vi inte skulle försöka att campa på samma camping, det vore ju trevligt att kunna umgås, grilla och ta ett par öl tillsammans.... :cool:
Fredde "Mr.Cosworth" kollar även upp möjligheterna att campa tillsammans på ett annat ställe utan kostnad, men det är inte klart om det går så det får vi återkomma till.
Se detta som en intresseanmälan.
/Jocke
Mizz Cossie
2004-06-01, 09:28
Hej hej!
Jag å rs cossi håller på å kollar upp campingmöjligheter inne eller precis utanför grindarna. Men som alltid så e de svårt å få tag på rätt gubbe.
Men jag återkommer med besked så fort vi får reda på nått :)
Japp!
Som ni nu ser är det på G en trevlig sammanstålning inför Säve!
Efter samtal med Västerås folket och Ia Mizz Cossie så kommer detta bli av!
Förrhoppningsvis så kommer man ner i E Cossien :D
Men efter helgens problem så vem vet :banghead:
Kom igen nu ju fler destå roligare!
Behöver nighjälp med något innan är det bara att hojta till, bor ju här nere i Götet. Kan dock inte komma på en enda campinh på Hisingesidan
E d nåt så ring mig på
0708-921325
Mikael
Japp!
Som ni nu ser är det på G en trevlig sammanstålning inför Säve!
Efter samtal med Västerås folket och Ia Mizz Cossie så kommer detta bli av!
Förrhoppningsvis så kommer man ner i E Cossien :D
Men efter helgens problem så vem vet :banghead:
Kom igen nu ju fler destå roligare!
Men Tyrann!!! Är du säker på att du tar rätt motorväg denna gång :D :D
(Måste ju få retas lite med dej!! :D )
Hmm för mkt jobb sätter tydligen sina spår :mad:
Men men vad gör 25 mil fel körning när man har trevligt sällskap i bilen :D
Hmm för mkt jobb sätter tydligen sina spår :mad:
Men men vad gör 25 mil fel körning när man har trevligt sällskap i bilen :D
Hur lyckas man köra 25 mil fel :confused: :D
Hur lyckas man köra 25 mil fel :confused: :D
ASGARV!!
Mizz Cossie
2004-06-02, 23:22
*ASG*
Säger bara EN sak...
STOCKHOLMARE ;) :p
:mad: Nu skulle inte denna tråd handla om vår felkörning utan om hur kul vi kommer ha d nere på Säve ju!!! ;)
:mad: Nu skulle inte denna tråd handla om vår felkörning utan om hur kul vi kommer ha d nere på Säve ju!!! ;)
Vår?? :confused: :D
Jag såg inge dubbelkommando :D å inte va den högerstyrd heller :D
Nä vi va nog rätt sletna både du & ja
Ha de gött!!
:banghead:
OK ja ja d var jag som satt bakom ratten, jag vet :D
Porsche Jocke
2004-06-03, 13:10
Jag gissade på mycket mer....
Kom igen nu! vem säger nej till trevligt sällskap en bit grillat och nåt drickbart..
/Jocke
Rs turbo_s2
2004-06-04, 01:42
Kan tyvärr ej komma. Bilen kommer stå utställd på Heron city fredag till söndag.
Mizz Cossie
2004-06-04, 05:22
Hej igen!
Nu har vi fått besked om camping möjligheter.
Vi kommer tyvärr inte in på området fredag kväll så vi får "campa" utanför grindarna. Har man husvagn e de absolut inga problem men har man tält kan de bli lite jobbigare. Men de finns inga problem som inte går att lösa :)
Jag håller med Porsche Jocke, trodde på mer visat intresse...
Men men...
Jag hoppas på en trevlig sammanstrålning på fredag kväll! :)
Kram Ia
Hmm ja visst, men d e väl som vanligt d är bara gärn gänget som dyker upp :D
Tyvärr kommer jag ej komma i Cossien som det ser ut nu men jag kommer oavsett bil!
Porsche Jocke
2004-06-04, 08:46
... att det dyker upp många fler än dom som skrivit i denna tråd... nästan hela "västeråsligan" är ju på.
Törs vi spika att vi campar utanför grindarna nu då eller??? kan vara bra att boka camping i annat fall så det finns plats.
Ps: Vi är några som planerar att ta en Lisebergsväng en extra kväll också så jag tar inte cossien heller jag åker med saaben..
/Jocke
Mizz Cossie
2004-06-04, 09:11
Ja ni törs spika :)
Ska bli skit kul!!
Japp har hört det ryckas om att man antagligen blir tvungen att spendera hela helgen i göteborg :D :D
Mr Cossie
2004-06-04, 13:03
jag med flera ska ju tälta så vi tycker det är piss om det inte finns tält möjligheter då skiter vi att komma :confused: :banghead: !
Porsche Jocke
2004-06-04, 13:51
jag med flera ska ju tälta så vi tycker det är piss om det inte finns tält möjligheter då skiter vi att komma :confused: :banghead: !
Självklart måste det ju finnas tältmöjligheter, det är ju det dom flesta gör.... men du vill ju gärna ha 220v uttag också till din kupévärmare... fryslort.. :D
/Jocke
Japp har hört det ryckas om att man antagligen blir tvungen att spendera hela helgen i göteborg :D :D
jag hörde nått om det jag med!!! :starter:
Japp fullt ös lär d ju bli :nxsmile:
wrc cossie
2004-06-05, 16:28
Ja det ska bli kul! villka ska stanna till söndagen och följa med på liseberg?? Jag Martin med våra tanter ska campa på lisebergsampingen lördag till söndag hade varit kul om ni hade hängt på på det! Sitta lite och ljuga på lördag kvällen och grilla lite kanske nån öl också :D
MVH Andreas
Som det ser ut blir vi kvar´ :D
... att det dyker upp många fler än dom som skrivit i denna tråd... nästan hela "västeråsligan" är ju på.
Törs vi spika att vi campar utanför grindarna nu då eller??? kan vara bra att boka camping i annat fall så det finns plats.
Ps: Vi är några som planerar att ta en Lisebergsväng en extra kväll också så jag tar inte cossien heller jag åker med saaben..
/JockeDet skulle ju kännas bättre att va på en camping för dusch möjligheternas skull.Är ju inte roligt att komma ner fredag kväll hela lördagen på säve +liseberg utan att få tvätta sig typ ä ju lite äckligt tycker jag i allafall.Lr finns det möjlighet att komma in i någon lokal på säve flygplats för dusch så då är det absolut inga problem med att campa utanför.Bara mina tankar/Jocke
Mizz Cossie
2004-06-06, 22:14
Nej tyvärr finns det inga dusch möjligheter på Säve. Men om ni ska stanna till på söndagen så campar väl ni oxå på Lisebergscampingen lördag till söndag å då kan ni ju duscha innan ni drar iväg till Liseberg.
Eller? Bara en av mina tankar ;)
Ja vad säger ni blir d utanför eller blir d på Lisebergs camping!
Så kul e d ju inte å riva å sätta upp tält :rolleyes:
Man kanske skulle ta Lisebergs camping hela helgen, eller!!??
Mr Cossie
2004-06-07, 08:17
jag röstar för lisebergs camping!!!
wrc cossie
2004-06-07, 10:40
Hej Jag har ringt till lisebergscampingen idag(käralund heter den) och det går inte att boka tältplats! Men tjejen jag pratade med sa att det aldrig har varit fullt med tält på den campingen(50 tältplatser) så det ska nog inte vara några probs med det men om ni kör dit på fre. så kan ni ju ställa så att vi Ljungby boys ochså får plats jämte med tält?!
MVH Andreas
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.