Visa fullständig version : Göteborg(eftersnack)
J.Johansson
2004-06-06, 20:23
Vi från Uddevalla vill bara tacka för en kanondag i gbg!!
Hoppas att detta kommer att upprepas..
Kanske vi kan ta o träffas i våra trakter någon dag!!
för oss andra som inte va där:
vilka träffade ni och vad gjorde ni?
mvh C
Mizz Cossie
2004-06-07, 21:19
Ja jag tycker verkligen att detta ska upprepas igen med tanke på att VISSA va tvungna att jobba :(
Å Lustagas! :D
Du får väl komma ner till den stora staden å ta reda på de ;)
Jag va där, dock inte me min cossie och ja kan säga att ja blev så JÄVLA sugen på att få ut min nu!
Vad hittade ni på då?...många som kom?
Får väl släpa mig ut nästa gång
Hallå på er! De va kul att ni tyckte de va trevligt me "träffen"! De får vi göra om! Tyvärr fick man inte pratat me alla så mycket, men de går ju fler tåg, som sagt. De e väl bara att sätta en ny datum då eller? Kan Söndagen den 27:e juni va nåt som passar kanske? Kom med förslag! Johnny.
Mizz Cossie
2004-06-09, 05:20
Låter som ett bra datum :)
Ni som undrade va vi gjorde: Vi möttes på Götaplatsen vid 2-tiden. Sen blev de lite snack, kolla varandras bilar och så. Sen bestämde vi oss för en fika. Vi åkte ut till Långedrag och satte oss och snackade en stundmed kaffe å grejer på Paviljongen. Sen va klockan halv fem, så då va man tvungen å hämta grabben! Lugnt och trevligt! De lät gott i Gnistängstunneln när de kom ett gäng Cossies på rad med laddtrycket på plus!
rs cossi
2004-06-15, 22:00
Kanon trevligt , detta får vi utöka och ha som en permanent träff är ju alltid kula att träffa likasinnade
Mizz Cossie
2004-06-15, 22:03
Hur många dyker upp vid Götaplatsen i morgon?
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.