Visa fullständig version : Fick nästan åka Ford i helgen...
Blev inte så mycket mera än så här... Sen var det bara och putta in den igen!
Hoppas den blir lite lägre när nya dämparna och fjädrarna fått arbeta lite.
Lite lätt skitig på bilden.
http://davves.mine.nu/bilen.jpg
-:Anders:-
2004-06-08, 13:49
Fick nästan åka Ford i helgen... ?? Så ni rullade bara ut bilen då eller.. Annars va det är clean EscCos :D
Nästan...???du var "nästan" i lkpg också...:D
eller det kanske inte var du...eller...???
The Dude
2004-06-08, 14:32
:D
Ser bra ut detdär.. synd bara att du inte fick igång den... :banghead:
Vi hörs.. //micke
Vad var det som var galet då?? Trist när det inte blir som det är tänkt.
Förresten, jag har skickat tillbax drivaxeln till killen i umeå så du kan ju höra med han om ett par dagar så att den kommit fram.
Fick igång den och åkte 50m på gården vid garaget sen dog skiten lite halvt... Den svartrök som bara den, med lite tur är det vatten eller lufttempgivaren som gett sig. Ska kolla det så fort jag får tid och ork... Detta var ju inte alls någon kul start på sommaren!
Och jag är inget stort fan av att stå och brumma med bilar i garaget så jag brukar oftast göra det i dörröppningen eller utomhus... och dessutom är det ingen hit att köra bilen inne i garaget med sinterkoppling och hård tryckplatta utan ryggstöd på förarstolen så jag valde att putta den till öppningen så jag skulle ha lite utrymme frammåt!!
Afroc:
Kanon! Ska slå honom en signal!
davve du har lyckats med bilen RIKTIGT sköna fälgar.. Få igång bilen nu fö fan så får vi se lite..
Ja, det är snygga fälgar...hela bilen är snygg!!
Hehehe... om den vill fungera snart kanske det kommer några bilder från sidan också !! Detta var allt jag kunde få till just för stunden!
Kanske kommer så långt så jag kan tvätta den nästa gång!
Vi får se! Ska på den imorrn!
Papillon
2004-06-19, 15:26
grymt snygga fälgar!
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.