Ford Club Sweden

Gå tillbaka   Ford Club Sweden > RickardEM

Konversation mellan RickardEM och HYL
Visar besökarmeddelanden 1 till 6 av 6
  1. HYL
    2019-07-18 09:08
    HYL
    Med vänlig hälsning. Hans
  2. HYL
    2019-07-18 09:07
    HYL
    Hej ! Hoppas att du inte ledsnar på mig, nu har fjärrlåsen slutat att fungera. Var hos Modin (ford), de säger att jag måste byta nycklar + koda om. Ca :3700 kr. Jag nöjer mig med att låsen fugerar med nyckel, nu går endast förardörren att låsa och låsa upp, skall inte allt styras från detta lås ? Var tvungen att ta bort el.koppling till bakdörr då den ville låsa sig själv ibland. Kanske det inte är ngt. fel på nycklar ?
  3. HYL
    2019-06-11 10:53
    HYL
    Hej ! Du har hjälpt mig tidigare, hoppas det även nu. Turbon krånglar, för 1 år sen hoppade slangen av från turbon till dess kylare. Motorn tappade kraft, monterade slangen och felet borta. Nu på resa med husvagn, liknande fel uppstod men alla slangar sitter på plats. Felkod. P 2563 + P 0404. Stänger jag av tändningen och sätter på den igen går motorn som den skall, efter en kort stund återkommer samma fel. Det verkar som detta uppkommer endast med husvagn efter, kanske turbon blir för varm ? Mvh. Hans
  4. HYL
    2018-06-14 19:49
    HYL
    Hej ! Vet du var torkfiltret sitter på Transit Tourneo -08
  5. HYL
    2018-06-03 21:52
    HYL
    Hej ! Har du ngt.tips hur man byter AC-kompressor på en Transit Tourneo -08, jag har lossat den gamla från bultarna men svårt att skruva loss rören. Vill helst bryta upp golvet på hö. sida eller nått ditåt.
  6. HYL
    2017-12-03 13:52
    HYL
    Hej ! Det är ingen service(nyckel) som tänds, endast gult (I) som talar om att fyll på olja omgående. Samma ruta som informerar om låg yttertemperatur.

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:07.