Visa ett inlägg
Gammal 2019-07-09, 22:42   #5
Släggmek
Samtalsnihilist

Släggmeks avatar

Medlemsdatum: Apr 2006
Namn: Hasse B.
Från: Västernorrland
Kör: Taunus 2.0 1977 (Taunus 17M Super 1964, Taunus 1600L 1974 i förvar)
Yrke: Tusenkonstnär

Donator

Släggmek +1500 Omtyckt av allaSläggmek +1500 Omtyckt av allaSläggmek +1500 Omtyckt av allaSläggmek +1500 Omtyckt av allaSläggmek +1500 Omtyckt av allaSläggmek +1500 Omtyckt av allaSläggmek +1500 Omtyckt av allaSläggmek +1500 Omtyckt av allaSläggmek +1500 Omtyckt av allaSläggmek +1500 Omtyckt av allaSläggmek +1500 Omtyckt av alla
Att infoga bild har jag själv stött på problem med, men går det inte att bifoga om du går in på "Avancerat" och sedan "Bifogade filer" (gemet överst bland verktygen)? Då ska du kunna antingen ladda upp direkt från din dator eller peka mot någon URL där du har dom på nätet.

För övrigt, är det den bil jag tror (finns idag knappast två signalröda Capri II i Ådalen, där vägsaltet verkar vara subventionerat av staten) så ser den riktigt fräsch & trevlig ut på lite håll/i rörelse åtminstone och klart intressant för oss Ford-vänner och särskilt de inbitna Capri-fantasterna här att titta närmare på, typ som normalt brukad i nån fem-sju år eller så med vanligt slitage och sedan undanställd tills nyligen - men visst hade den svart vinyl upptill i höstas om jag gissat på rätt bil? Delvis omlackad då?

Debatt; av latinets "de battere" - att slå sönder andra talares argument
Släggmek är inte uppkopplad   Svara med citat