Visa ett inlägg
Gammal 2017-05-30, 20:58   #6
davve d
MHRF-Besiktningsman

davve ds avatar

Medlemsdatum: Sep 2007
Namn: David W
Från: Norrtälje
Kör: Mondeo -16 Focus RS Edition -18
Yrke: Röris
Medlemsnummer: 17

Validerad annonsör

davve d +1500 Omtyckt av alladavve d +1500 Omtyckt av alladavve d +1500 Omtyckt av alladavve d +1500 Omtyckt av alladavve d +1500 Omtyckt av alladavve d +1500 Omtyckt av alladavve d +1500 Omtyckt av alladavve d +1500 Omtyckt av alladavve d +1500 Omtyckt av alladavve d +1500 Omtyckt av alladavve d +1500 Omtyckt av alla
Citat:
Ursprungligen postat av Bruno Visa inlägg
Jaså? Vad är det för en kärra då?
Ja, asså jag växte ju upp under 90-talet och har alltid gillat de kärrorna från sent 80-tal och framåt. Visst gillar jag moderna bilar (tydligen om man ser på mina gamla projekttrådar) men som du säger, där är en viss charm. Har ju haft ett antal Opel Calibra t.ex men aldrig nåt med V8 då jag prioriterat annat rent budgetmässigt. Men som sagt, ALLTID velat ha en Mustang så den här gången tänkte jag "f**k it", nu kör jag på.. iaf, tillbaka till bilen i fråga
Nu svär jag i Fordkyrkan men det är en Corvette -92. Smått justerad till 360hk. Fungerar just nu som daily driven och sonen på strax över två år är eld och lågor över att bli hämtad och lämnad på förskolan med den

Möter en liknande din fast lila varje morgon på väg till jobbet. Lite kul med två bilar från samma tid. Och kutymen är att man slänger upp en näve

Ford Focus RS Edition 2018
davve d är inte uppkopplad   Svara med citat